بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز پنجشنبه در سواحل دریای خزر، استانهای گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شهرهای شمالی خراسان رضوی، سمنان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و تهران برف و باران باریده است.

بر اساس اعام سازمان هواشناسی بارندگی‌ در تهران تداوم دارد به طوری که در اکثر روزهای هفته آینده شاهد بارش باران قابل توجه در پایتخت خواهیم بود. البته دمای هوا در نیمه شمالی کشور به شکل محسوسی کاهش می‌یابد.

پیش‌بینی می‌شود امروز پنجشنبه بارندگی‌ها در مناطق واقع در نیمه غربی کشور ادامه داشته باشد، و این بارش‌ها در ارتفاعات این مناطق به شکل برف خواهد بود. همچنین بارندگی‌ها همراه با رعد و برق در مناطق جنوبی کشور نیز تداوم می‌یابد، و از بعدازظهر امروز از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود.

بارندگی‌ها در سواحل دریای خزر، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شهرهای شمالی خراسان رضوی، سمنان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ادامه می‌یابد.

فردا نیز بارندگی‌ها به شکل پراکنده در خراسان شمالی و رضوی، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رخ می‌دهد.

طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش‌رو شاهد تداوم بارندگی‌ها در سواحل شمالی کشور خواهیم بود. امروز نیمه غربی شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود ضمن آنکه شدت وزش باد در نیمه شرقی کشور قابل ملاحظه خواهد بود.

به سبب بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان از بعدازظهر امروز پنجشنبه از شدت پدیده گردوغبار در این منطقه کاسته می‌شود.

طی شنبه هفته پیش‌رو  موج جدید بارشی به کشور  وارد خواهد شد که این امر سبب تداوم بارندگی‌ها در اکثر نقاط کشور خواهد شد ضمن آنکه با ریزش هوای سرد طی روز سه‌شنبه هفته آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا در نیمه شمالی کشور می‌شویم.

 بارندگی‌ها در کلانشهر تهران طی روز جاری همچنان ادامه داد و در ارتفاعات شاهد بارش برف و آسمانی مه‌آلود خواهیم بود.

 البته بارندگی‌ها طی 2 روز آینده در این کلانشهر به شکل پراکنده تداوم دارد. این در حالی است که طی روزهای یکشنبه تا دوشنبه و چهارشنبه تا پنج‌شنبه هفته پیش‌رو شاهد بارندگی قابل توجه در تهران خواهیم بود.

 بیشینه و کمینه دمای هوای تهران امروز و با 12 و 8 درجه سانتیگراد بود و بر همین اساس در روزهای آینده شاهد روند کاهش دمای هوا در تهران خواهیم بود.

بارش برف و باران در تمامی نقاط استان آذربایجان شرقی/ اختلال تردد در جاده ها

رئیس پیش بینی اداره هواشناسی آذربایجان شرقی از آغاز بارش برف و باران در تمامی نقاط استان خبر داد و به مهر گفت: این سامانه تا ۲۴ ساعت آینده فعالیت خواهد داشت و در طول این مدت در اکثر شهرها شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

محمد اشجعی گفت: در طول این ۲۴ ساعت، شاهد بارش برف، یخبندان و کولاک در نواحی کوهستانی خواهیم بود، همچنین با توجه به این وضع هوا، وجود اختلالات ترددی در جاده ها دور از انتظار نیست.

عکسها:ایسنا

47282 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    11 0
    خدا رو شکر
  • ali IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    11 0
    چه عکسای قشنگی خوش بحال تبریزی ها
  • دانیال از مشهد A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    9 0
    خدایاشکر
  • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    7 5
    خدا کنه تهران هم برف بیاد
  • علیر ضا باقری IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    امروز یکی از زیباترین روز ما خوزستانیها بود خدایا شکر