آتش‌سوزی مجتمع تجاری زمزم در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با نجات 5 نفر و مهار حریق پایان یافت.

در نخستین ساعات شامگاه چهارشنبه در خیابان معلم  قم دود غلیظی ناشی از آتش‌سوزی مشاهده شد که وسعت این دود خیابان‌های اطراف را نیز فرا گرفت.

این دود غلیظ به حادثه آتش‌سوزی مجتمع تجاری زمزم مربوط می‌شد که گستره آتش از پایین‌ترین طبقه آن به طبقات دیگر نفوذ یافته بود.
عباس جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در این خصوص به فارس گفت: ساعت 20 و 52 دقیقه  چهارشنبه شب آتش‌سوزی مجتمع تجاری زمزم به آتش‌نشانی اعلام شد. پس از اعلام حادثه به آتش‌نشانی در مدت‌زمان 5 دقیقه 5 خودرو عملیاتی به محل حادثه اعزام و عملیات ابتدایی برای مهار کردن آتش صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از محبوس شدن 5 نفر از شهروندان در طبقات این مجتمع خبر داد و گفت: با اعزام دو  بالابر به محل حادثه، مصدومان حادثه نجات یافتند. حادثه دیدگان پس از نجات به اورژانس 115 تحویل داده شدند که اقدامات درمانی توسط تیم درمانی بر روی ایشان انجام شد.

جعفری با بیان اینکه برای مهار حادثه آتش‌سوزی از 15خودروی عملیاتی به همراه 60 نیروی عملیاتی و ستادی بهره گرفته شد گفت: عملیات مهار با موفقیت انجام‌شد.

وی با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی مجتمع تجاری زمزم تلفات جانی نداشت، گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.
عکسها: ایسنا
46282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =