عصر شنبه ۱۶ شهریور ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران با حضور در برج میلاد که محل برگزاری کنسرت‌ مازیار فلاحی بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، با افراد متخلف برخورد کرده و تعدادی از افراد بدحجاب را نیز دستگیر کردند.

عکس ها: ایسنا

۴۷۳۰۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 246
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    بعضی ها خیلی ضایعن ولی خدایی اون آخری مشکلش چی بود؟
    • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      ضايع خودتي با اين افكار عقب موندت
    • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      من خودم مجردم ولی باور کنید بعضی از رفقای متاهلم وقتی چشمشون به این خانوم ها میافته حالشون عوض میشه اینو جدی میگم حالا قضاوتش با خود شما
    • صدای جوانان IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      مامورين محترم و مرد گشت ارشاد ميشه بفرمايند اگه اينها مشكلي دارند از نظر پوشش / خودشون چرا با فاصله 10 سانتي متري از نزديك دارن تماشايشان ميكنند؟ / اينجور مواقع نگاه كردن آزاده؟
    • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      تو عکس آخری جوراب ارشادیه که نازکتره!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      رنگ مانتوش قشنگ بوده :) خخخخخخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      چــــرا این برخـــوردها مــوقع انتخـــابــات و پای صندق های رای نمیشــــه؟؟؟؟ اینا همونایین که هر دقیقه صدا و سیما باهاشون مصاحبه میکرد، حالا بــد شدن؟
    • آرمان A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      متاسفم!!!!! با این همه جرم های سنگینی که در این مملکت گل و بلبل رخ میده دغدغه اینا شده حجاب!!!!!!!!! وای بر ما...
    • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      ولي انصافا اگه جلوي زن هاي ايراني رو ول كني از هرجاي ديگه دنيا بيشتر اهل ارايش و ريخت و پاش و بذل و بخشش در نمايش خودشون هستن. در هيچ كشوري اينجوري نيست. حتي به نظرم پوشش برخي از زناي ايراني از پوشش لب دريا در سواحل مديترانه هم محرك تره از لحاظ رواني ساپورت بسيار تحريك كننده تر از بدن برهنه است بقيه اش رو نمي شه نوشت.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      تو که افکارت عقب افتاده نیست فردا لخت بیا تو خیابون ببینیم چه می کنی!
    • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      مشكل از قلب و چشم و ايمان رفقاي متاهل شما مي باشد
    • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      اشتباهي نظر مجرد رو لايك كردم! آخه آقاي مجرد اين قضيه كه ميگي اگه واقعيت هم داشته باشه دليلش همينه كه واسه سالها كاري شده كه جوانان از نظر جنسي عقده اي بشن و اينجور مسائل براشون بزرگ جلوه كنه وگرنه تو يه كشور خارجي زن اگه بدترين پوشش رو هم داشته باشه كسي بهش نگاه هم نميكنه چه برسه كه بخواد تحريك هم بشه
    • فاطمه A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      من خودم چادري ام ولي اين جور برخوردهارو محكوم ميكنم. فقط بايد بامهرباني تذكر بدن. با اين كاراشون برا ما چادري ها هم مشكل ايجاد ميكنند و همه ما رو مثه گشت ارشاد ميبينن. دوستاني كه اين مطلب رو ميخونيد ، آگاه باشيد كه ما چادري ها هم با اين برخوردها مخالفيم.
    • بی نام DE ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      هر چیزی که جلب توجه کنه به نظرم مناسب نیست. البته اگر کسی اینمدلی بیاد توی خیابون یه کشور اروپایی من باهاش مشکلی ندارم ولی در ایران باید یه سری چیزها رو رعایت کرد. شاید بیشتر از 30 درصد کسانی رو که ارشاد میکنند واقعا مشکلی نداشته باشن ولی 70 درصدشون مشکل دارن.
    • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      205 7
      اره واقعاً اون عكس اخري هم مانتوش بلند!!!؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      هر کاری کنند باز هم در انتخابات شرکت میکنیم و رای میدهیم.
    • جلال IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      ای کاش مانند حجاب برای زنان، حیا هم برای مردان اجباری بود
    • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      خانمی که این افکار را عقب افتادگی میدونی حتما از نظر شما حیوانات که برهنه ترند خیلی متمدن وپیشرفته اند پ س ایول به حیوونا تازه اونا هیچ قانونی ر اهم رعایت نمیکنن پس بازم ایول به حیوونا
    • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      ده سال بعد، پلیس ایران به این روزها می خندد که به چه کسانی گیر می داد. روز به روز، دختران و زنان ایرانی تغییر می کنند و ده سال دیگر، دختران امروز را باحجاب می دانیم
    • بی نام A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      24 57
      سلام بعضی دوستان که احتمالا روانشناسان زبردستی هم هستن میگن پوشش نصفه ونیمه خانمهای بدپوشش تحریک کننده تر از بدن بدون لباس است.
    • صدای دانشجو IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      خدایا تمام خدمت گذاران نظام را زیر سایه خودت نگهدار آمین
    • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      اون کسی که میگه پوشش زنهای ایرانی از خارج هم بدتره .میخوام ازت بپرسم خدا وکیلی تا حالا از دهاتت در اومدی بری یه شهر بزرگتر خارج پیشکش که حالا نظر میدی
    • بی نام A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      39 3
      تو عکس آخری چرا کفش مامور نظامی نیست؟
    • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      15 48
      مو های پسر اولیه شبیه لونه کنوتر بود خخخخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      44 1
      لطفا مشکل بی کاری جوانان، گرانی را هم حل کنید.
  • رضا IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    بازم بگید روحانی مچکریم!!!!
    • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      روحانی مچکریم :-) خخخخخخخخخخخخخخ
    • حمید IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      متاستفانه مردم ما رو احساسات عمل میکنن 4 سال پیش یه حرفی میزدن موقع عمل رسید یه حرف دیگه
    • علی IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      خیلی جالبه که وقتی اینجور متن هایی میاد تو سایت ها دوستانی که به روحانی رای ندادن با لحن طلبکار میان ما ها رو نا امید میکنن دوستان صبر کنید این هم حل می شه
    • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      این برخوردها را یک تیر و دو نشان است : اول اینکه مردم به روحانی اعتراض میکنند دوم اینکه اگر روحانی نسبت به این برخوردها واکنش نسان داد او را متهم به حمایت از بدحجابی میکنند
    • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      آره تخم مرغ شده دونه ای 400 تومان. جناب روحانی واقعــــــــــــــــــا مچکریم. خسته نباشی برادر
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      92 35
      روحانی مچکریم
    • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      54 88
      گشت ارشاد و نیروی انتظامی زیر نظر قوه قضاییه است به قوه مجریه ربطی نداره
    • رضا IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      37 13
      بی نام جان پس چرا زمان احمدی نزاد همه بابت گشت ارشاد بهش گیر می دادین ؟
  • مهدی IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    به سلامتی رفتن به کنسرت هم ـ که از معدود تفریحات سالم ایرانی هاست ـ داره به کامشون زهر میشه
    • اميد A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      عزيزم...دقت کن يه کم ... کسي جلوي رفتن به کنسرتو نگرفته!!! با پوشش بد برخورد شده...يعني با پوشش خوب ميشه رفت کنسرت! خيلي آسونه...نميدونم چرا اشتباه کردي!!!
    • صادق IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      مهدی عزیزم که خیلی سفارش به دقت کردن میکنی ! چرا دقت نمیکنی که شرط کنسرت رفتن نباید پوشش افراد باشه ؟
  • مریم A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    خدا رو شکر که دیگه دوران احمدی نژاد نیست که زود بندازید گردن اون...! آقای اعتدال کجایی پس؟
    • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      گشت ارشاد چه ربطي به رئيس جمهور داره؟ اطلاعاتت را كمي بيشتر كن
    • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      همچین بی ربط هم نیست یادم میاد زمانی در خاتمی با فشار به نیروی انتظامی و رایزنی جمع کرده بود بساط اینارو
    • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      اگه دست رئيس جمهور نيست پس چرا تو تبليغات و مناظره‌ها انقدر ازش صحبت مي‌كردند
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      169 2
      اگه میخوای ربط گشت ارشاد با رئیس جمهور رو بدونی از مطهری بپرس
    • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      185 3
      به نظر پدر پیر و بیسواد من اصلا خوب نیست دخترای نوجوون و جوون (مادرای اینده) از سن کم با پلیس برخورد داشته باشن
    • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      111 3
      گشت ارشاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگیه که زمان آقای خاتمی تصویب شد. این شورا 40 عضو داره که شامل 3 گروه اعضای حقوقی و حقیقی و افتخاری میشن: اعضای حقوقی : حسن روحانی (رئیس شورا)- صادق لاریجانی-علی لاریجانی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی-وزیر بهداشت- وزیر علوم- وزیر آموزش و پرورش- وزیر ورزش- معاون علمی و فناوری رییس جمهور-رییس سازمان صداوسیما-رییس دانشگاه آزاد اسلامی و... اعضای حقیقی: محمدرضا عارف- علی اکبر ولایتی- غلامعلی حداد عادل- عبدالله جاسبی و... عضو افتخاری: احمد جنتی.......خیلی بی ربط هم نیست به آقای روحانی
    • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      آقای روحانی که شعار حقوق شهروندی سر داد الان دقیقا کجاست ؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    آدم گریه اش می گیره ، در یک عکس خانمی را جلو چشم برادر یا همسر ش گرفته اند و ارشاد میکنند !! آخه این چه کاریه می کنید اون کسانی که سوار ماشین می کنید و به مر کز انتظامی می بریید اصلا فکر این را کرده اید با این کار مسیر زندگی و آینده یک فرد ممکن است به قهقرا برود . 34 سال تجربه کافی نیست ؟ با زور فقط نتیجه عکس می گیریم
    • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      تقصیر خودشه چرا دیگران را نمیگیرند ارشادشون کنن یعنی این خانم ها نمیدونند با یک چنین وضعیتی نباید بیان بیرون . اگه میخوان مبارزه کنند , خوب مبارزه کتک خوردن هم داره
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    روحاني ، قرارمون اين بود !!!!!!!
    • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      نه این قرارمون نبود
  • عشق احمدی نژاد IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    روحانی مچکریم . خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • mansoori A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    مبارزه؟! یا ارشاد کدام یک بهتر است؟! تعریف بد پوشش چیست! جلبابی که قرآن به عنوان پوشش از آن سخن می گوید چیست که ما آن را معیار قرار نمی دهیم؟
    • سيد ميثم IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      باور بفرمائيد من بارها ديده ام مواد فروش فلكه دوم صادقيه در نزديكي مامورين نيروي انتظامي در نهايت حس آرامش و امنيت مشغول تجارت مرگ است و چند قدم پائينتر جلوي برج گلديس مامورين وظيفه شناس!!!!!!! نيروي انتظامي تن زن و دختر مردم رو مي لرزونند به اسم مبارزه با بدحجابي.
  • احسان A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    برای تمام ایرانیانی که همچین برخوردهایی را تحمل می کنند واقعا متاسفم
    • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      تو بیا ببینم چه جوری تحمل نمیکنی
    • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      منم با این نوع برخوردها مخالفم ولی شما اجازه نداری به این مردم توهین کنی. باید تو شرایط قرار بگیری تا درک کنی چطور باید واکنش نشون داد.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    102 2
    امیدوار بود آدمی به خیر کسان/مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
  • 4 كلمه حرف حساب A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    718 7
    اي كاش با اراذل و اوباش، قاچاقچيان، معتادان و دزدان برخوردي مشابه اين موارد صورت مي گرفت اي كاش ساعت 12 شب فرماندهان نيروي انتظامي از كنار اتوبان هاي شهر و ميادين بزرگ گذر مي كردند و مشاهده مي نمودند كه امنيت شهر در چه سطح پاييني قرار دارد شايد بجاي تمركز نيروي مقتدر خود بر پوشش زنان كه مطمئنا به ارگان هاي ديگر مربوط است با يك رفتار مقتدرانه با راذل و اوباش، قاچاقچيان، معتادان و دزدان آنها احساس نا امني مي كردند اي كاش پليس به گونه اي رفتار مي كرد كه مردم با ديدن آنها احساس آرامش كنند نه ترس و بدگماني آقاي احمدي مقدم رفتار نيروهاي شما سبب آرامش اراذل و اوباش، قاچاقچيان، معتادان و دزدان شده است به داد مردم برسيد امنيت شهر تهران در سطح پاييني است
    • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      171 2
      من بانظرشهروند"4 کلمه حرف حساب"موافق هستم ايکاش برخوردي که بابدحجابي ميشدبادزدي و قاچاق ومعتادها ميشداون ترسي که توذهن مردم هست راجع به پليس وونهاي گشت ارشاد،اي کاش اون ترس هم تودل معتادها ميبوداي کاش،خوبه يه شب حدوداي ساعت11:30سري به فضاي سبزتقاطع ملاصدرا بااتوبان چمران بزنيديايه سري به تقاطع چمران باهمت روبروي بيمارستان ميلادبزنيدموتوريهاوماشينهاي خريدارموادصف کشيدن معتادها زن و مرد اينقدر زيادن ودرحال مصرف موادکه ميترسي بخواي ازشيشه ماشين نگاشون کني،سوال من اينه پس کجاست اون پليس خدمتگزارکه آقاي احمدي مقدم قولشوداده بود،آقاي احمدي مقدم همونجوري که محافظاتون مواظب شماهستن شماهم مواظب ماباش بخداخواسته زيادي نيست حق من شهرونده که تو مملکتم احساس امنيت وآرامش بکنم،
    • حمید IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      کسایی که با بد حجابی فساد و بی دینی را در جامعه از بین میبرند کم از قاچاقچی و دزد ندارند دزد مالت رو میبره اما بد حجاب ایمانت را سست میکنه
    • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      149 3
      مگه نمیدونید چرا این آقایان از اراذل اوباش و معتادین هراسی ندارن؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      131 3
      احتمالا تو محله های اونا از این خبرا نیست و سطح امنیت بالاس. اکثرا تو شهرک هستن دیگه
    • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      173 9
      پارسال همین موقع ساعت 8 شب سر یه چهار راه شلوغ شهرمون گوشی موبایلم رو از تو ماشین برداشتن و هیچ پلیسی نبود و سر چهار راه بعدی گشت ارشاد مشغول ...
    • بی نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      اگر ادم , ریگی به کفش نداشته باشه با دیدن نیروی انتظامی احساس ترس نمیکنه , دزد و قاچاقچی و بد ججاب و بی حجاب هر کدام به گونه ای مخل امنیت یک جامعه اند و برخورد و مبارزه با انها همه در یک درجه از اولویتند , اگر دزد مال و اموال مردم را میبرد و قاچاقچی سلامت جوانان مملکت را تباه میکند بی حجابی و بد حجابی هم سلامت روح و روان اجتماع را نشانه رفته و اشاعه فحشا و منکر و تباهی ارکان خانوده ها را در پی دارد . پس لطف کنید در اولویت برخورد با جرائم فتوا صادر نکنید اتفاقا فرد دزد و معتاد و قاچاقچی در خانواده ای که از لحاظ بی بندباری و رعایت شئونات اجتماعی پایین است رشد و نمو پیدا میکند .
    • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      68 7
      توایمانت ضعیفه حمید
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    به عنوان یک روانپزشک برخورد اصولی ومبتنی بر تاثیر گذاری فردی با پدیده بد پوششی را صحیح می دانم. امنیت ذهنی خانواده ها در گرو عدم تهییج دائمی آنهاست. بخشی از آن در سطح جامعه محقق می شود که ابعاد متفاوت وحیطه هایی خاص دارد. علی ای حال ساماندهی نحوه پوشش در سطوح مختلف در هر جامعه ای لازم است ولی این روش شرط کافی نیست
    • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      داداش خودت فهمیدی چی گفتی؟ خیلی روانشناسانه بود
    • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      دکتر برو دکتر
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      خوب حرف میزنی دکتر...
    • حسین A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      روانپزشک عزیز اگه با سهمیه مدرک دکتری تون رو نگرفته باشید 100 درصد حرفت رو قبول می کنم و در زندگی کلام شما رو در مقام عمل برای خود خواهم پذیرفت.
    • رسول IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      میشه بگی مدرکت رو از کدوم دانشگاه گرفتی نابغه
    • روانشناس A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      بعنوان یک روانشناس فکر میکنم نسخه پیچی در این موارد در حیطه تخصص "روان پزشکان" نیست!
    • علیرضا A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      131 8
      سلام به روانپزشک عزیز . دوست عزیز من تمام لباسهای تنگ و زننده ام رو با میل و اراده خودم که حدود 400 هزار تومنی اونها رو خریده بودم پاره کردم و انداختم سطل آشغال . اما حالا چکار کنم . من نمی تونم ازدواج کنم . راه حل مناسب بده . فقط نگو صیغه کن که اون رو زنای 100 درصد می دونم . یه راه حل مناسب بده . با تشکر
    • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      126 7
      شما کدوم کتابا را خوندی که به این نتیجه رسیده که ما پس از این همه سال به این نتایج نرسیدیم.. رونپزشک!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      168 5
      با توجه به گفته ی شما باید همه ی مردم آمریکا روانی باشند !
    • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      119 6
      تو مطمئنی سالمی؟
    • شگفت زده IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      98 5
      به عنوان یک روانپزشک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • محمد IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      141 5
      شما به عنوان روانشناس بصورت نافرمی منفی گرفتی !!!!
    • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      158 8
      به نظرم در دانشگاهی که شما توش درس خوندی رو باید تخته کرد
    • بی نام RS ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      شما آمپولم بلدی بزنی دکتر؟
    • بی نام IT ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      158 9
      شما خودتون سری به همکارانتون بزنید !
    • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      82 6
      میشه بپرسم از کدوم دانشگاه مدرک گرفتین؟!
    • دکتر A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      94 5
      منهم از بس پیش روانپزشک ها رفتم که بیماری های روان پریشی خودم را معالجه کنم آخرش توهم روانپزشک شدن هم گرفتم
    • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      78 5
      این یک امر جامعه شناختی است و در حیطه کازی شما نیست پس لطفا اظهار بظر بی مورد نفرمایید
    • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      91 6
      به شرفم قسم حالیم نشد چی گفت
    • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      دوست عزیزی که می فرمایی چیزی متوجه نشدی، آقای دکتر می فرمایند که برای جلوگیری از فروپاشی خانوده ها در جامعه قوانین خاصی باید برای پوشش افراد، چه آقایون چه خانوم ها وجود داشته باشه... موضوع هم اصلا تعصبی نیست و هیچ ربطی هم به دین و نظام و ... نداره، بحث علمیه . کافی کمی روش فکر کنین
    • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      80 4
      میشه بفرمایید این نظرات کارشناسانه روانشناسانه رو که تاکید میکنه " ساماندهی نحوه پوشش در سطوح مختلف در هر جامعه ای لازم است" و لباس پوشیدن ملت هم باید از طرف دولت مدیریت بشه رو حضرتعالی در کدام دانشگاه آموخته اید......
    • محسن IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      78 7
      جون مامانت اگه واقعاً مدرک داری، طبابت نکن. خواهش می کنم، تمنّا می کنم، به پات میفتم!!!
    • اکبر SE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      70 6
      حیف اون امکاناتی که صرف تحصیلات شما شده!
    • دانشجوی خارج از کشور US ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      49 6
      دوستان ایشون روانپزشک تجربی هستند احتمالا قراره از داشگاه احمدی نژاد فارغ التحصیل بشه
  • نعمت IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    191 7
    برادران نیزوی انتظامی محرمند !
  • علي حق پرست A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    بعضي ها شرم را فرو خوردند و حيا را قي كردند(با پوزش از خوانندگان). الان كه در و ديوار آدم را به بي حيايي وبي عفتي دعوت مي كنند و عملا چيزي به نام تابو وجود ندارد. اما آن بعضي ها فراموش كردند در كشوري زندگي مي كنيم كه حداقل عنوان مسلمان بودن را يدك مي كشد. هيچ كاري و ربطي به اينكه رئيس دولت كه باشد ندارد. اعتدال باشد يا نباشد. گو اينكه در بعضي دولتها تحت همين عناوين افراد آزاد گذاشته شدند و علفهاي هرز كه ريشه شان در خاكهاي هرزگي مستور باد و يك جوانه ارجمند از آنان نخواهد رست، سريع رشد كردند. اما من بعنوان نماد جوان ايراني در اماكن عمومي حضور پيدا مي كنم. زن باشم يا مرد فرقي نمي كند. آيا نبايد شئون جامعه را حفظ كنم(البته اگر تا الان شئوني باقي مانده باشد) آزاد بودن با ول بودن توفير دارد. نه؟
  • عسل IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    95 5
    آقای بی نام شما واقعا روانپزشکی؟! میدونی اینجوری به آدمها بی احترامی میشه .و به شخصیت آدمها توهین میشه.واقعا متاسفم که جامعه ما یه همچین پزشکهایی داره
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    113 3
    تو محله ما سه تا خرده فروش مواد و چند تا مشروب فروش غیر مجاز هستش یه چی جالب اینه که هراز گاهی پلیس پیدا میشه اینا رو بگیره ...از قرار معمول بر خلاف همیشه خانه نیستند و رفتند بیرون ..؟؟؟ نمیدونم قضیه چیه؟؟
    • رامتین A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      70 0
      مگه مشرئب فروش مجاز هم داریم ؟؟؟؟ !!!!!! :)
    • م IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      25 0
      قضیه ازین قراره
    • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      16 23
      شما که می شناسی خلافکارها رو، برو گزارش بده بیان بگیرنشون، از بی حجابی که خیلی بدتره! اسمش هم آدم فروشی نیست، تازه آدم خریدنه! زندگی چند نفرو نجات می دی!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    لطفا آیین نامه پوشش صحیح را منتشر کنید تا برخورد ها سلیقه ای نباشد
    • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      74 4
      با آیین نامه و زور مسائل اجتماعی حل نمیشه و اثر عکس هم دارد
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    32 58
    ين بد بخت ها كه بد حجاب نبودند بالا شهر شيراز ببيني انگار تو پاريسي بنده خدا
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    اقا دیگه یه سری از زنا و مردا حتی بدتر از نوجوون 16 ساله شدن زدن به سیم اخر حقشونه بعضیا حقشونه دیگه
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    37 56
    همه چیزو از چشم روحانی نبینید گشت ارشاد زیر نظر ریاست جمهوری نیست!
    • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      26 5
      گشت ارشاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگیه که زمان آقای خاتمی تصویب شد. این شورا 40 عضو داره که شامل 3 گروه اعضای حقوقی و حقیقی و افتخاری میشن . اعضای حقوقی : حسن روحانی (رئیس شورا)-صادق لاریجانی- علی لاریجانی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر بهداشت - وزیر علوم- وزیر آموزش و پرورش- وزیر ورزش- معاون علمی و فناوری رییس جمهور- رییس سازمان صداوسیما- رییس دانشگاه آزاد اسلامی و... اعضای حقیقی: محمدرضا عارف - علی اکبر ولایتی- غلامعلی حداد عادل- عبدالله جاسبی و... عضو افتخاری: احمد جنتی .... زیر نظرش نیست؟؟؟
    • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      15 4
      طرح ارتقای امنیت اجتماعی که گشت ارشاد بخشی از اونه در سال 86 یعنی زمان احمدی نژاد تصویب شد.
  • بهمن IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    99 4
    پس كي ميخواهند دست از اين كارهايشان بردارند ؟ پس كي ميخواهند به كار اصليشان كه مبارزه با دزدان و قاچاقچيان و فروشندگان مواد مخدر و اشرار و اوباش است بپردازند ؟ رىييس جمهور كه عوض شد هيچ فرقي نكرد ! ديگه خسته شديم ...
  • بی نام US ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    76 0
    با اينكارها ٢ شخصيت شدن مردم واضح تر شده. واقعا متاسفم
  • امیر IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    80 0
    وای بروزی که آقایون اجازه بدن پلیس به تیپشون گیر بده، فرض کن پلیس گرفت برد ولیه مرد خودشه، آخه به چه جرمی ،موی این آقایی که گرفتن چه اشکالی داره واقعا بیبببببببببببببببببببببب
  • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    175 5
    وجدانا يكبار براي هميشه پوشش و حجاب را به همه پرسي بذارين، حرف بدي زدم كه حذف ميكني؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    145 0
    ما 5 ماه پیش خونمونو دزد زده و دقیقا هم می دونیم کی بوده و همه محله هم می دونن رفتیم نیروی انتظامی به ما گفتن به کسی شک دارید گفتیم اصلا همه مطمئنا کار فلانیه اولین بارش هم نیست گفتن خب پیگیری می کنیم بعد چند ماه گفتن مدرکی دارید گفتیم مدرک رو که شما باید پیدا کنید و حالا بعد از 5 ماه می گن دزد خونتون پیدا نمی شه! من از نیروی انتظامی خواهش می کنم به جای اینکه به زندگی خصوصی ملت و ازادی های انسلنی هر فرد که به هیچکسی ربط نداره دخالت کنه وظیفه اصلیشو که برخورد مجرمان هست انجام بده.
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    17 90
    چه قراری با روحانی داشتید هان؟والا لباسایی که بعضی آدمای ضایه میپوشن حتی یه چیزی فراتر از اروپاست بابا بیخیال دیگه شورشو درآوردید.در ضمن یادتون باشه آقای روحانی گفته بانوان خود مسئول حجاب باشن ولی نه به این شکل
  • سمناني IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    42 13
    آقايان مخالف روحاني:اندكي صبر سحر نزديك است.چه ربطي داره تا يك سوژه مي بينيد روحاني مچكريم!!!!!كه چي ؟؟؟؟به زودي اعلام موضع ميكنه.فعلا بذاريد هركا ميخوان بكنن.همشهري ما دليره و سياست مدار
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    154 2
    من از نزدیک این برخورد ها رو دیدم، چیزی که متوجه شدم اینه که اینها شدیدا با لباس رنگی مخالفن. حتی اگر خانمی موهاش کاملاً پوشیده باشه ولباسش گل وگشاد هم باشه ولی رنگی باشه باید سوار ون بشه.
    • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      85 4
      دقيقا! ايران شده مملكت خاكستري!
    • مریم IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      55 0
      جوونا همیجوری پیر شدن..من خودم به عنوان یه دختر بیشتر وقتا لباسای مشکی میپوشم مامانم میگه چیه همش مشکی مشکیی یکم رنگی سرت کن...اونوقت اگه رنگی بپوشم از شانس بد ما باید گیر اینا بیفتیم و تشکیل پرونده و عکس و همینا تو زمینه کاریمون کلی مشکل ساز میشن و استخدام نمیشیم......چه کاریه! همون مشکی رنگه عشقه
  • ميترا از سمنان IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    130 0
    جون مادرتون يكي بگه مشكل عكس پنجم چيه؟؟؟؟؟آخه اين چه وضعيه؟؟؟يك فكري به حال اقتصاد بكنيد بابا
  • کمیل IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    101 5
    این راهش نیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتت
    • سباستین IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      15 27
      راهــــــــــــــــــــــش چیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    46 2
    با با روان پزشک بابا دکتر افشار ،........................
    • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      26 0
      راهش خیلی راحته. کافیه یک بررسی دقیق کارشناسی بشه ببینیم توکشورهای مسلمونی مثل مالزی یا ترکیه شهروندانی که مسلمونن چی شده که خودشون این قدر حجابشون رو خوب و دقیق رعایت می کنن. این طوری مشکل حل می شه. باید دید حلقه مفقوده این وسط چیه. چه طوریه که یک خانم مسلمون تو مالزی یک تار موش هم پیدا نیست؟ چه طوریه که بدون اینکه کسی ازشون بخواد خودشون لباس های با رنگ شاد اما کاملا بلند و پوشیده می پوشن؟ مشکل زمانی برطرف می شه که این حلقه های مفقوده پیدا بشن. زمانی برطرف می شه که خود فرد به این نتیجه رسیده باشه که قراره هویتش رو تو جامعه چه طوری تعریف کنه.
  • محمد IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    کاش در آن دنیا هم محترمانه با بی حجاب ها برخورد میشد و بی حجاب ها هم میتوانستند با صدای بلند داد و بیداد و اعتراض کنند ولی حیف که پیامبر راستگو و بزرگوار ما در سفر معراج عذاب هایی را در مورد بی حجاب ها دید که اشکش جاری شد
  • بی نام EU ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    واقعا اینا میخوان برن عروسی ؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      73 5
      شما مگه اینجوری میرین عروسی؟!!!!!!!
  • علی A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    حالا وحداناً بعضی ها خیلی ادعای روشن فکری و آزادی دارن ... وگرنه تو می خوای کنسرت بری لباس عادی داشته باشی کافیه...... دیسکو که نمی خوای بری خانوم محترم....... اگه هدف دیگه داری فکر نمی کنم تو کنسرت ها وجود داشته باشه!!!!!!!!!!!!
  • بینام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    92 8
    مشکل مملکت ما حل شده فقط بی حجابی مونده که اونم حل بشه بهشت میشه اینجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • اهوازی IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    32 39
    وقتی اعتقاد دینی کم شود عمل به دستورات آن هم کم میشود و متاسفانه در جامعه ما اعتقادات کم رنگ شدند و این مسئله هر روز شدیدتر از قبل می شود و تنها دلیل آن استفاده ابزاری از دین است آنقدر از حکومت اسلامی گفتیم تا مردم باورشان شده که حکومت ما عین اسلام است در حالی که بعضی ها رعایت نمی کنند و هر از چندی اختلاسی و یا دروغی رو میشود در نتیجه مردم از دین دور میشوند
  • سوال IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    10 72
    این اولی اقا بود یا شبیه بانوان قصر سریال های کره ای بود؟
  • سباستین IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    52 4
    حالا این که کنسرت مازیار فلاحی عزیز بود و به شدت احساسی باید اشک میریختیم اما بر حسب مثال اگر بریم کنسرت احسان خواجه امیری دوست داشتنی.مثلا یه وقت گشت ارشاد هم باشه.باهم زمزمه میکنیم. نه.نه .این قرارمون نبود.تو رای بیاری و من کنسرت نرم! باور نمیکنم این تو خود تویی .این تو که از خودش...
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    71 4
    واقعاً این اقدامات، ضد امنیت ملی هستش. مطمئن باشدی یه نفر اگر بخواد اون وسط از حقوق شهروندیش دفاع کنه، قضیه به شدت بیخ پیدا میکنه. بس کنید این رفتارهای مضحک رو.
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    102 3
    به عنوان يه خانم چادري مي گم كاش تمام مشكلات مملكت حجاب بانوان بود. به عنوان يك دهه پنجاهي كه دوران پس از جنگ در مقطع دبيرستان درس خوانديم هيچ وقت سختگيريهاي مدرسه را فراموش نمي كنم. همان سختگيريها جامعه را به اينجا كشاند. چقدر مدير مدرسه مرا براي گشت انتخاب ميكرد و من هم چقدر وسايل بچه ها را ناديده مي گرفتم موندم كه چطور من كه بچه بودم مي فهميدم نبايد انقدر سختگيري كرد اما اون مدير محترم متوجه اين مساله نبود. خدايا هركس فهميده و دانسته به دين ضربه مي زند تو هدايتش كن.
  • خواننده IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    125 2
    این روزا کنسرت رفتن از کنسرت دادن سخت تر شده!
  • آرش A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    12 95
    نیروی انتظامی مچکریم
  • احسان A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    97 2
    وای به حال جامعه (خوانواده ای) که بنیان و امنیتش به خاطر لباس پوشیدن یه عده متزلزل بشه و زیر سوال بره . ما اگر به درستی فرهنگ و عقایدمان اطمینان داریم چرا به زور متوسل می شویم ؟
  • نوشا IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    37 63
    چرا با آقازاده های بازاری و بوتیک دارها که فروش این لباسها را دارند برخورد نمی شه ؟ اگر قصد انجام کار اصولی باشه خیلی راحت میشه آب را از سرچشمه بست ولی ظاهراً مشکل جای دیگری است !!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      17 32
      چرا منفی می دهید . یعنی اعتقاد دارید مانتو و کفش با مدل مخالف سلیقه نیروی انتظامی برای تو خونه است و نباید بیرون پوشیده بشه ؟ خوب اگه بده نفروشید یا برید مغازه دارها را سوار ون کنید .
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    96 3
    اينهمه خبر از اين رفتارهاى نيرو انتظامى منتشر كرديد مردم هم نظراتشونو دادن كه اكثريت مطلق مخالف اين كار هستن. تا حالا شده يه مقام نيرو انتظامى! بياد پاسخگو باشه ؟
  • بی نام DE ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    62 24
    جناب خبرآنلاین یک بار نویس که گشت ارشاد و پلیس ربطی به دولت نداره تا این افراد معلوم الحال نیان اینجا علیه دولت روحانی سو استفاده سیاسی کنن این گشت ارشاد رو همون هایی دوباره راه انداختن که از نتیجه انتخابات دچار سوزش شدید شدن و حالا دارن از مردم انتقام میگیرن و ملت رو به نوعی روبروی دولت قرار میدن...
    • مریم :-/ A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      28 1
      آقا یا خانم محترم اگر به دولت ربطی نداره پس چرا در دوران تبلیغات دائما حرفش رو میزدن؟! یعنی ایشون قولی داده که توانایی انجامش رو نداره؟! به شرفم قسم خودم به آقای روحانی رای دادم نه برای گشت ارشاد چون چادریم وتو این قضیه مشکلی ندارم اما سرسختانه انتظار تحقق شعارهای روحانی رو دارم که یکیش حفظ حقوق شهروندیست و متعصبانه از کسی حمایت نمیکنم! خواهشن منتشر کنید.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    76 2
    متشکرم با این کارشون تمام مشکلات ایرانی ها رو حل کردن.
  • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    باید برخوردشون از اینم شدید تر بشه اگر مردهامون غیرت داشتن زن و دخترهاشون اینطوری توی خیابون نمیرفتن!
    • کوشا A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      131 3
      بعله. مردهای ما بی غیرت شدن. اگر پلیس همچین برخوردی با خونواده‌ی من بکنه یا خودم رو به کشتن میدم یا به این به اصطلاح پلیس‌ها میفهمونم نباید راه ناموس ملت رو بند کنن و بهش الکی گیر بدن. خداییش عکس سومی چه خبطی کردن؟ واقعا اون بچه تو عکس چهارم چه تصوری از پلیس تو ذهنش پیدا میکنه؟
    • صادق IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      83 7
      آقا یا خانم بی نام محترم ! چرا ول نمی کنید این مفهوم انتزاعی غیرت رو !؟ غیرت یعنی دانش ، غیرت یعنی آگاهی ، غیرت یعنی تلاش برای جامعه پویا و زندگی بهتر نه این مفاهیم جاهلانه !
    • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      73 4
      اصلا بگو غیرت یعنی جهاد اقتصادی!!!... از تمام کشورهای دنیا عقب افتادیم...هر روز قیمت ها داره میره بالاتر...اینا تو فکر چی هستن
    • سید A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      2 10
      آقای کوشا .... اگر خانوادت با چنین وضعی به خیابون اومد خیلی توقع نداشته باش بقیه کنار وایستن بگن : وای وای چه با فرهنگ هیچکی بهش کار نداشته باشه !
    • نگار IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      5 0
      متاسفم مردای ایرانی باید نگاهاشونو پاک کنند.اگه نگاه ها پاک بشه هیچ کس با وضع زننده بیرون نمیاد. دوره این حرفا تموم شده زن ایرانی دارای فکر و شخصیت شده با زور شوهر و پدر و ... وضع بدتر میشه.اینو به عنوان یک دختر 21 ساله محجبه میگم
    • رها A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      2 0
      بی نام جان مثل اینکه با شکنجه و کتک بزرگ شدی قابل ترحمی عزیزم
  • حمید A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    70 6
    آقای بی نام روان پزشک!! بهتره در اسرع وقت به یه روان پزشک مراجعه کنید. جدی می گم.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    100 1
    به نظر من مدام باید در ایران انتخابات برگزار بشه تا مردم همیشه در صحنه هر جور راحتن باشن مثلا میشه هفته ای یک انتخابات برگزار کنیم از شورای میلان بگیر تا شورای شهر و مجلس و ریاست جمهوری و خبرگان و ... اونطوری مردم راحت ترن اینکار واقعا زشته و نقص آشکار حریم خصوصی مردم هست و از طرفی مردم رو ... حساب کردن هست که گشت ارشاد موقع انتخابات هیچ اثری ازش نیست
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    91 2
    همین ضرغامی که عضو شورای عالی انقلاب فرهنگیه موقع انتخابات که میشه این طرح ها یادش میره...احمدی نژاد هرچیزش بد بود 100 بار گفت چرا این برخورد دوگانه میشه و موقع انتخابات یه جور دیگه با همینا برخورد میکنید و الان مشکل ما مدل مو و لباس جوانانه؟بارها شنیدم که آقای مطهری میگفت احمدی نژاد نمیزاره این طرح کامل اجرا بشه چون از ادارات و مراکز دولتی باید شروع بشه و .... نمیدونم تو این وضع کشور انتظار زیادیه که آقای روحانی هم به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی خودی نشون بدن؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    124 2
    بعد میگن چرا تو عربستان رانندگی زنان ممنوعه اصلا تا به حال کسی شنیده تو یک کشور مسلمان به پوشش کسی گیر بدن!؟
    • سباستین IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      11 62
      اصلا جایی تو دنیا هست (اصلا کاری ندارم که ما در کشوری زندگی میکنیم که دین رسمی اسلام هست) بسیاری از جوانان خیابان را با استیج اشتباه بگیرند.بخدا گناه داره.حداقل بیان بگن قبول نداریم.البته بگم اصلا این روش گرفتن افراد و تعهد جای ارشاد کردن درست نیست .بنظرم اگه اونایی که رعایت میکنن و تشویق کنن خیلی بهتره.صنف پوشاک هم کنترل کنن .تا بعضی از این مدهای عجیب و باب نکنن.همین .به همین راحتی
  • مهدی A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    154 3
    در عکس آخر خانم گشت ارشاد به اندازه خانم بد حجاب دست و پایشان مشخص است فقط با این تفاوت که پوشش یکی رنگ شاد و برای دیگری سیاه است. عزیزان نیروی انتظامی از قبل بفرمایید از چه رنگ هایی خوشتان نمیاد تا این اتفاقات نیافتد.
  • ali IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    از من میشنوید خدا رو بندگی کنید تا خیر از دنیا و آخرتتون ببینید فکر کنید که اگر پیامبر ص زنده بود و این حجاب ها رو می دید چه چیزی می گفت اینقدر هم بی خودی از بی حجابی حمایت نکنید.ترویج بی حجابی باعث سست شدن بنیان خانواده و خیلی دیگه از مشکلات میشه.
    • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      135 4
      کمر خانواده ها رو تورم 50% شکست، شما کجای کاری؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      56 2
      هیچی پیامبر هم دعوت به حجاب می کرد اما نه با مامور و ون و بگیر و ببند! زمان پیامبر هم حجاب اجباری نبود بلکه یک انتخاب بود.هیچ سندی برای اجباری بودن آن در زمان ایشان نیست.
  • free IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    60 5
    نعیما اشراقی.
  • ایرانی A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    118 9
    واقعا بعضی از نظرات رو میخونی میفهمی که بعضی از مردای جامعه (منظور همه نیست) بسیار بیمار هستند! اون دوستمون میگه از پوشش لب دریا هم لباس خانمهای ایرانی تحریک کننده تره! عزیزم حتما برو یه روانکاو خودتو نشون بده، جدی میگم
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    نیروی انتظامی تشکر تشکر
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    99 12
    عکس اخر بنده خدا ملحفه پوشیده که !!!!
  • سعید A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    12 22
    اکبر هاشمی رفسنجانی معیار و مبنای حجاب با وجود تفاسیر مختلف، براساس اسلام مشخص است. آیت ‌الله شهید مطهری دیدگاه جالب و میانه ‌ای در خصوص حجاب دارند و خوشبختانه آرای این متفکر اسلامی مورد تأیید حضرت امام(ره) هم قرار گرفته است و می‌تواند مبنای خوبی برای مواجهه با امر عفاف و حجاب باشد. مسائل فرهنگی از جمله حجاب باید شاخص و الگوهای خاصی داشته باشد که اعمال سلیقه نتواند به آن آسیب بزند. البته برخورد با گروهی که عناد و دشمنی داشته و تمرّد از قانون می ‌کنند، جداست.
  • بی نام NO ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    100 5
    خدا رو خوش نمیاد که اینجور مردم رو توی خیابون تحقیر میکنند، مردمی که همه جوره پای خوب و بد ایستادند و دم نزدند.
  • عباس IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    10 45
    ببخشيد مازيار فلاحي كيه؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    63 5
    به جای اینکه برن اون مواد فروشایی که دم برج میلاد مواد به صورت علنی میفروشن بگیرن گیر دادن به چی به این میگن.....
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    72 3
    اولا: آنها آنور دنیا عرق می خورند و پیشرفت می کنند ما اینور دنیا عرق می ریزیم و درجا می زنیم ! نمی دانم مشکل از نوع عرق است یا ریختن و خوردن آن!!! (مرحوم استاد شریعتی) ثانیا: اون شخصی که با علم به اینکه جامعه ایران به دلائل گوناگونی ورای تمام مسائل دینی و حکومتی و ... به شدت سنتی هست و این جور چیزا رو نمی پسنده ولی بازهم با پوشش زننده تردد می کنه داره اشتباه می کنه ولی اون تفکر و آدمی که بساط گشت ارشاد رو راه انداختنه داره اشتباه بزرگتر رو می کنه ... بالاخره همه چیمون باید به هم باید بخوره دیگه.... متاسفم ... اینجا ایرانه .... یکی از جهان سومی ترین کشورهای دنیا... جامعه ای (هممون اولشم خودم) با توهم فرهنگ داری ولی به غایت بی فرهنگ در بزنگاه ها!!!
  • ali IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    آقای بی نام که گفتی کمر مردم تو تورم 50 درصد شکست. حالا چون تورم هست ما باید لخت بریم تو خیابون؟ اگه دین داری این حرف ها رو نزن-چقدر امامان ما و پیامبر ص بر داشتن و رعایت حجاب تاکید داشتن خواهشا به حرف هایی که می زنی فکر کن....!
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      97 6
      کی لخت رفت تو خیابون؟؟؟؟؟؟خوبه عکس هاش رو هم گذاشتن!!!! شما برو خودت رو اصلاح کن بجای مردم
    • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      24 2
      باشه ! دارم فکر میکنم. فکر کردم ولی یه چیزی جور در نمیاد؟! میدونی چیه؟ تازگیها موج جدیدی از دزدیهای خانگی به راه افتاده. چرا با این پدیده شوم مبارزه نمیش؟!؟ امنیت اجتماعی هوتوتو شده!
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    80 11
    ترويج بد حجابي و عشوه هاي خركي زنان و مردان براي هم از فيلمهاي تلويزيون شروع مي شود. توي اين فيلمها زنهاي چادري براي شوهران فعلي يا آينده حزب الهي شان پشت چشم نازك مي كنند و حرفهاي كنايه دار مي زنند. از طرف ديگر وقت انتخابات يا مساله فلسطين و قدس و هر ... ديگري هم مي شه با زنهاي آنچناني بدحجاب مصاحبه مي كنند و با افتخار اونها رو به عنوان قاطبه ملت ايران به جهان معرفي مي كنند اونوقت آبها كه از اسياب افتاد دوباره مي افتند به ...
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      9 19
      داداش شما کجا رو گرفتی؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    60 9
    كليداش تقلبي بوده
  • حسین IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    مستر همفر جاسوس انگلیسی مینویسد: «زنانِ آنان دارای حجاب محکم هستند که نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست». «به هر وسیله‏ ای که شده باید زن مسلمان را از حجاب اسلام خارج کرد و بی حجابی را در بین مسلمانان رایج نمود».
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    85 3
    هنرمندان باید برج میلائ و تحریم کنن
    • مری IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      48 3
      سوالی که این روزها ذهن خانم هارا در رفتن به کنسرت گشتیا مشغول کرده: حالا چی بپوشم؟؟؟؟خخخخخخخخخ
  • حمیدرضا IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    86 13
    یه چند سالی بیان مردها رو مجبور کنن چشمبند بزنند و زنها رو آزاد بزارند.... گناه خانوم ها چیه که باید تاوان سستی مردان رو بدن؟
  • امینه A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    66 17
    تو کوچه ما نوشته بودن بد حجاب خر است این هم یه روش مبارزه با بد حجابی...
  • عطا IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    10 75
    همش تقصیر گروهی است که مسئولیت فرهنگی جامعه را دارند و صدر بار گفتم زن نباید شاغل باشد فقط خانه داری.
  • احسان IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    27 40
    هر اتفاقی هم بیافته به انتخابم میبالم هر کاری هم کنن از روحانی نا امید نمی شم
  • آرش IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    49 6
    و حالا دیگر تو رای داده ای..........
  • مجید A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    57 7
    من یک فرد تقریبا مذهبی هستم ولی از افراط و تفریط متنفرم . بگیر و ببندها و جبر چیزی رو بخدا درست نمیکنه . ما باید فرهنگمون رو ببریم بالا . خوب یا بد این بانوان با این نوع پوشش هستند نمیشه به زور عقیده اشون رو عوض کنیم . خدا انشالله همه ما رو به راه راست هدایت کند .
  • محمد A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    76 11
    از خودم شرمم شد! که چرا پلیس باید این جوری برخورد کنه...
  • مينا A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    49 13
    من موندم چرا جلوى بازيگرا که تو جشنا و فستيوالاى مختلف اينطورى ميان و نمى گيرن اونوقت فقط زور اين مردمو دارن. باور کنيد اينطورى مردم بيشتر از حجاب و دين فرارى ميشن. حجاب فوق العاده زيباست اگر زيبا نشونش بدن نه ترسناک!
    • کیوان A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      6 4
      مینا باهات موافقم.
  • سعید AE ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    98 12
    راستی از 3000 ملیارد چه خبر..............
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    8 52
    آن کسی که گفته آنها آنور دنیا عرق می خورند و پیشرفت می کنند ما اینور دنیا عرق می ریزیم و درجا می زنیم ! لازم است بداند اگر ما نیز به اندازه آنها زحمت می کشیدیم و کار می کردیم ارزشی که در اسلام به عنوان جهاد تاکید شده است وضع ما بهتر از آنها بود و اگر آنها با این سعی و کوشش دین ما را داشتن وضعشان بهتر از این بود
  • غضـنفر از کنـاره آب A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    51 6
    آقای روحانی مچکریم که با اومدنت گشت ارشاد هم راه افتاد
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    101 5
    آخه اینم شغله اینا دارن؟؟؟؟!!!!!
  • مسعود IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    16 77
    نیروی انتظامی از شما بابت ایستادن در برابر بی حجابی و بد حجابی قدردانی می کنیم
  • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    2 23
    در جامعه ای که مشکلات بنیادین شدید در امور اقتصادی ، اجتماعی ، سلامت ، اموزشی و ... بر پیکر آن سایه سنگینی انداخته و آینده آن را با علامت سوال بزرگی مواجه کرده دور از انتظار نیست که با چنین برخوردهایی سی در القای این موضوع شود که مسئولین تمام قد در برابر خلاف شرعیات ایستاده اند . ولی این سوال مطرح است که در شهری مثل تهران که از بازار بزرگ آن تا پاساژهای آنچنانی و گران قیمت شمال شهرش در سطح وسیع اقدام به فروش لباسها و لوازم ارایشی هماهنگ با آنها که پوشیدن انها برخورد نیروهای انتظامی به دنبال دارد چه معنی دارد ؟! لباس هایی که خرید و فروش در کل در سطح تهران رقمی چند صد میلیاردی را شمال میشود .
  • قانونمدار A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    36 1
    آقای احمدی مقدم که میگی دوست ندارم ولی مجبورم نیروی تحت امر شما دارای وظایف زیادی است که در بسیاری از آنها کمبودهای فراوانی دیده میشود ( مثلا تخلفات وحشتناک راهنمایی رانندگی حتی توسط ماموران ) .همانطور که قانون اساسی ما نیز دارای اصول متعددی است که برخی از آنها مورد توجه آقایان قرار میگیرد و برخی کلا به دست فراموشی سپرده شده است. بنابراین میتوان اینگونه نتیجه گرفت که آقایان محترم مسئول از هر قانونی آن قسمتهایی که دوست دارند را با شدت و جدیت اجرا میکنند و بخشهایی که ممکن است کمی ایشان را به زحمت بیاندازد و یا مردم را محق سازد اجرا نمیکنند . این روش اداره مملکت جواب نخواهد داد همانطور که تا امروز هم در هیچ موردی به نتیجه مطلوب نرسیده اید. خبر عزیز میتوانید میزگردی این زمینه ترتیب دهید؟
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    6 33
    عکس 6 خداوکیلی ضایعست
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    65 4
    300000000000000000000000 میلیارد رو کششش ندیم یعنی؟!!!
  • منتظر IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    5 81
    امیدوارم این برخوردها مداومت داشته باشد، آنچه که مسلم است این است که ما مسلمانیم و اجرای احکام دین و شریعت برعهده تک تک ما می باشد کسانی که دچار توهم شده و از خود بیخود شده اند و دستورات شرع مقدس اسلام را زیر پا می گذارند از حدود خدا تجاوز کرده و برخوردهای سختگیرانه تر از این را باید انتظار داشته باشند، چگونه است که زنا و میخوارگی و از این قبیل گناهان حرام و گناه کبیره می باشد و بی عفتی و بی حجابی آزادی تلقی می شود، اگر مسلمانیم باید کلیه احکام حرام خدا را حرام دانسته و از آنها پرهیز کنیم.
  • maryam IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    58 6
    من اگر خوبم و گر بد، تو برو خود را باش/ كه گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    12 49
    عكس آخري ساپورت پوشيده وجلو بازه
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    63 5
    یکی به ما جواب بده که حضرت محمد(ص) با زن بی حجاب ابوسفیان چکار کرد؟ یکی دیگه جواب بده حکم بی حجاب در قرآن کریم چیه ؟ بنظرم حکم حجاب مانند حکم نماز است هر دو واجبند اما عدم انجام اون حکمی ندارد .
    • علیرضا A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      3 8
      تو قران حجاب توصیه شده واجب نیست !
  • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    107 4
    همسر من و دخترم با حجاب و چادری هستند اما به خدا از اینکه ماموران اینطور بچه های مردم رو ازار میدن و می ترسونن خجالت می کشم.حجاب اجباری نیست اقا و خانم گشت ارشاد...
  • بی نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    62 5
    اینا که همشون حجاب های معمولی داشتن ، خفن نبودن ، چرا بهشون گیر دادین ؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      24 0
      خودتون که میگین گیر.خب گیر که دلیل نمیخواد
  • حسین علی RS ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    33 4
    دیروز موتورمو گپلیس گرفت هر چی خواهش و التماس کردم که سربازم و ندارم و ...فایده نداشت ..موتور رفت من با توجه به هزینه در اوردنش از پارکینگ و .... گذاشتمش بمونه همونجا...به نظرم پلیس باید یکم مردومی تر باشه..
    • علیرضا A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      5 8
      امروز موتور منو پلیس گرفت، یعنی فقط سویچ شو برداشت، بعد که ازش خواهش کردم بهم بده، اونم داد خــــــدا خیرش بده،خیلی مرد بود
  • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    16 23
    مرد ها که بد ترند .لبلس زیز می پوشند میایند تو سوپر مارکت خرید .شلوال کوتاه تازه ابرو هم بر می دارن لا انگشتی و شلوارک
  • بیطرف IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    7 0
    هر چیزی یه دوره گذار داره و بایستی خوب هدایت شود حجاب و بدحجابی در هر دوره با توجه به شرایط جامعه متفاوته الان این سیستمی که برای این طرحها پیش کشیدند مناسب نیست و جوابگو نیست. اگه مردم الان بیشتر به ظاهر و آرایشهای آنچنانی میکنند مقصر آنچنانی نیستند چون وقتی شما میخواهید جایی استخدام ویا مشغول کار شوی به ظاهر بسیار اهمیت میدهند و در این بین این خود باعث رقابت برای زیبا شدن در بین اقشار صورت میگرد و اصل که همان سواد کار است از بین میرود اگه همه چیز شایسته سالاری باشد همه چیز خودبخود حل میشه چون شخص متوجه میشه اونو بخاطر تواناییهایش قبول دارند نه بخاطر زیبایی؟؟؟!!!!
  • بی نام A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    16 1
    خبر خواهس میکنم نظرم بزر: این برخوردها سرمایه گزاری پایداری و اصول گراهای تندرو هست برای دو سال دیگه.. می خوان مردم را از شرکت در انتخابات مجلس دلسرد کنن نیان انتخابات باز هم کاندیداشون با 30 هزار تای رای بره مجلس.. چون این قشر همون قشری هستند که را یشون سرنوشت ساط هست وگرنه رای کل اصول گراها 9 هزار تا بیشتر نیست..
  • بهرام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    16 0
    پلیس یعنی اقتدارمن بابرخوردباخانمهاوآقایان که الان جاشون عوض شده موافقم ولی جنبه های دیگرهم بایددرنظرگرفت چندوقت پیشتوی کوچه ماارازل واوباش به جان هم افتاده بودندومخل آسایش شده بودندزنگ زدیم 110گفتنداگرفلان کوچه هست قبلاگزارش دادنداگرتاصبح شماپلیس دیدیدماهم دیدیم ...یاتخلفات زیادماموران راهنمایی ورانندگی که امری عادی شده پلیس بایددرهمه زمینه هایکسان برخوردکنه شمایک خانواده تهرانی وکرجی راپیدانمی کنیدکه حداقل یک بارطعمه زورگیری یاسرکت ازخودرو ویاکیف قاپی یادزدی ازجلوی آپارتمان نشده باشند
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    25 6
    همه داستان اینه که میخوان غیر مستقیم کنسرتها رو تعطیل کنن .کدوم بدحجابی؟
  • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    8 65
    خانمهایی که خودشونو یزک میکنند و بدحجاب بیرون می آیند براینه که کمبودشان را با نگاه مردها ارضاءکنند. اگرمردها چشمهایشان راببندند،این زنان که اینگونه بیرون نمی آیند.
  • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    45 0
    متاسفانه رفتار نیروی انتظامی در برخورد با مردم عادی، نه فقط توی این موضوع، در هر موضوعی که پلیس با مردم عادی سر و کار داره اصلا خوب نیست. چیزهایی که بارها به چشم خودم دیدم و نیازی نیست بگن جو سازی و این حرفا. به شخصه توی چند سال اخیر، هر جا که حضور پلیس رو دیدم به جای احساس آرامش و امنیت، ناخودآگاه احساس ترس بهم دست داده. اونم وقتی به عنوان یه مرد با ظاهر خیلی ساده نه قراره با گشت ارشاد مواجه شم نه معتادم و نه مواد فروش و نه آدم سیاسی! یه کارگر بیچاره که هر دو سه ماه حقوق می گیره! کاش اینجوری نبود کاش حضور پلیس مایه آرامش بود
  • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    33 0
    شلوار های تنگ و مانتو کوتاه هارو راه نمی دادن و به صورت بسیار تصادفی!!!!!!2 متر اون ور تر اون بالا مانتو فروشی و شلوار فروشی بود که به گفته خود فروشنده ها سانس اول بالای 200 تا شلوار فروخته بود و در سانس دوم شلواراش تموم شده بود و گفتند 40 دقیقه طول می کشه تا پارت بعدی شلوارش برسه!!!! ولی دمه مازیار فلاحی گرم تا زمانی که همه مردم وارد سالن نشده بودند کنسرت و شروع نکرد گشت ارشاد هم اعصاب مردم و به هم ریخت و به خواستش رسید و هم چند میلیون هم بابت فروش لباس واسه خودش درامد زایی کرد!!!!!!!!!
  • غزل A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    11 1
    آقای منتظر شکی تو مسلمان بودنمون نیست ولی من نمیدونم چرا قانون طبق قرآن اجرا نمیشه اکه دزدی حرامه طبق قرآن باید دست دزد قطع بشه پس چرا نمیشه به خدا مشکل جدی ملت دزدی وقاچاق فروشی و اراذل اوباشی ست که یه عده دارن وباهاشون برخورد نمیشه خبر آنلاین لطفا کامنت منو نشون بده
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    5 15
    روحانی مچکریم!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    14 1
    راستی آقای منتظر میدونستی بدترین گناه چیست؟ دروغگویی ریشه همه گناهان است. پس سعی کنیم به خودمان دروغ نگوییم!
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    5 0
    بابا عکساش که نمیاد ای بابااااااااااااااااااز زور کنجکاوی دارم میمرم
  • بی نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    43 2
    به چیزایی که الان قبولشون نداریم و مسخرن زمانی اعتقادات عموم مردم دنیا بوده،همین که میگفتن زمین گرده و غیره،یه روزیم میرسه که به این کار خواهیم خندید،هرچند که این کارشون همین الانم واسه من خنده اور و مسخرس.
  • بی نامم A1 ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    20 3
    چرا خیلی ساده نمی‌تونیم به سلایق و رفتارهای همدیگه احترام بگذاریم؟؟؟ خیلی سادست...
  • بی نام A1 ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    24 3
    حیف که خبرآنلاین گزینه آپلود فیلم نداره. وگرنه دقیقا فیلم سخنرانی دکتر روحانی رو میذاشتم. هنوزم رو سایت خودش هست rouhani.ir که اونجا صریحا می گه من اجازه نخواهم داد هیچ ماموری بی نام و نشان بیاد و به حجاب و ... دختران و خانمهای ما گیر بده....و کلی مطلب دیگه. گشت ارشاد دست رییس جمهوره. زمان خاتمی ایشون عرضه داشتند جمعشون کرده بودند و اصولا بساطشون در دوره اول خاتمی مخصوصا تا قبل از 78 برچیده شده بود. اما آقای روحانی. داری خیلی ضعیف عمل می کنی. اینها بماند برای بعد. خیلی داری دست به عصا می ری. تو که رایتو از اصلاح طلبها داری. رییس جمهوریتو مدیون اونهایی. از دیوار اونها رفتی بالا. خیلی زود وا دادی. یه کم جسارت. یه کم شجاعت. کو اون همه حرف و حدیث؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    29 0
    تا حالا 10 بار تو کوچه ما با دیلم در ماشینو تاب دادن و وسایل داخلش و باند رو بردن یا اینکه لاستیک رو بردن ولی هر چی به کلانتری میگیم میگه خدا رو شکر کنید ماشینو نبردن !!!!! ایجاد بحران در جامعه برای تحت الشعاع قرار دادن ضعف در گرفتن دزدها و زورگیرها درست نیست ! مجسمه های 2 تنی تهران که گم شد چرا پیدا نشد ؟
  • سید IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    17 45
    یک خانم مجرد حالا بگیم اشکالی نداره خانومایی که متاهلند من هی فکر می کنم چرا وقتی بیرون می رن حتی با مرداشون این قدر آرایش می کنن ، چه نیازی دارن ، چرا؟ - ازهر زنی بپرسید که زن برای کی باید تو زندگی آرایش کنه با قاطعیت مطمئن هستم میگه برای محرم وشوهرش !! پس وقتی بیرون میره با آرایش اونم غلیط یعنی همه مردای بیرون خدای نکرده محرمش هستند ؟ بعضی وقتها سوالهایی که تو ذهنم هست نمی تونم یا نمی تونند برام پاسخی بدن ولی معتقدم با زوذ هیچی حل نمیشه با یک کلمه زبون خوش میشه هزاران نفر رو توجیح کرد ... باید به همه این مفهموم رو توجیح کرد وگفت که پوشش و حجاب خواسته ودستور خداهست وتو قرآن هم هست نه دستور وعقاید یک نظام ویک حزب و.....
  • حسین IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    23 1
    شتر با بارش میره ما گرفتیم لنگ پشه کوره
  • .... IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    3 23
    هیچ انسانی که کمی انسانیت توش باشه اون لباسارو نمی پوشه..هیچ مردی هم که توش انسانیت باشه هیزی نمیکنه..هر دو طرف مسئولن و هر کس باید وظیفه خودشو انجام بده..
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    33 1
    من میگم مساله باید ریشه ای حل شه، به جای گیر دادن به زن و بچه مردم کنسرت رو تعطیل کنید، سینما رو تعطیل کنید، پارک رو رستوران رو...اصلا کلا تعطیلش کنید بره!
  • مصطفی A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    8 18
    برن جلوی فروشنده های که این هارو می فروشنو بگیرن
  • مصطفی1 A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    50 0
    فکر کنم درامد پلیس از کنسرت بیشتر بوده
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    43 0
    دزدا و سارق های اتومبیل و مزاحمین نوامیس و چاقو کش های محترم وکیف قاپها و غارت کنندگان بیت المال مسلمین آسوده باشید که نیروی انتظامی سخت درگیر ارشاد دختراست و نیرو واسه کارای دیگه ندارد البته بقیه رو هم گذاشتن واسه زوج و فرد و طرح ترافیک!!
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    28 4
    من معتقد به مسئله حجاب هستم ولی مخالف اون کسایی هستم که میگن حجاب یعنی چادر سر کردن ....
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    64 3
    جهان سوم جایی هست که در اونجا تجاوز وزورگیری وقتل دزدی و... بجایی بر نمیخوره ولی نحوه لباس پوشیدن مردم به جاهایی بر میخوره
  • بي نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    54 2
    اي كاش به همين جديت دنبال دزدها و اراذل واوباش و فكر جمع كردن معتادها كه خيلي راحت همه جا ديده ميشن باشن؟
    • زهره IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      8 43
      واقعا بی انصاف نباشید همین یه ذره امنیت رو هم که داریم از وجود ایناست !!! اگه ماهم مثل کشورهای دیگه به قانون کشورمون احترام بذاریم این مشکلا پیش نمیاد..چی میشه ماهم این تیپهای آنچنانیمون روبذاریم برای مجالس مهممانی!!!
    • دره گز IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      6 10
      احسنت
    • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      9 0
      زهره خانوم حرفش درسته ولی فکر کنم کار پلیس تامین امنیت باشه ما که نخواستیم مغز عمل کنند یا باغچه بیل بزنند حفظ امنیت کار اونهاست
  • محمد A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    46 3
    بهترین راه تحریم برج میلاد است.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    20 2
    یه سر برید مانتو فروشی ها شهر را سر بزنید آخه مانتو را که برای پوشیدن توی خونه نمی فروشند! مانتو یک لباس برای بیرونه ولی همه مانتو یا تنگ اند یا کوتاه یا جلو باز ند . اصلا نمی تونی یه مانتو خوب و مناسب پیدا کنی اگر هم یه چیز پوشیده و نچسب و اینها پیدا کنی انقدر بی ریخت دوختند و بد دوختند و انقدر مشکل داره که توی تن گریه می کنه اونهم تازه با چه قیمتی
  • رکسانا A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    45 1
    نظر خاصی ندارم فقط با خواندن همه نظرات و البته دیدن مثبت و منفی ها متوجه شدم اکثریت جامعه مخالف اینگونه برخوردها هستن.اینو قریب به 90 درصد جامعه متوجه شده که اینگونه برخوردها نه تنها کارساز نبوده بلکه لجاجت و مخالفت مردم رو درپی داشته ولی حیف ، حیف که هنوز نیروی انتظامی و اونایی که باید بدونن متوجه نشدن. فقط میشه گفت متاسفم
    • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      0 4
      تو خوبی آقا. باید تشدید کنن تا فساد ریشه کن شه. عوامل فساد رو باید بگیرن
  • بابک IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    52 0
    این خانومه که داره تذکر میده بیشتر توجه منو جلب کرده
  • رحله ب. IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    50 2
    واقعا شورشو درآوردید دیگه. من بعد از عمری یک کار گیر آوردم و دلم خوش بود که برای اولین روز کاری دارم میرم شرکت. یک مانتوی خیلی رسمی پوشیده بودم فقط رنگش روشن بود. اونوقت این خانم ها جلوی من رو تو میدون تجریش گرفتند و شروع کردند به تذکر دادن. میگم خانم عزیز من الان دارم میرم سر کار انقدر من رو اذیت نکنین. برگشته میگه باید برین لباستون رو عوض کنین. میگم من چطور میتونم الان که سر کارم دیر شده از تجریش برگردم شهرک راه آهن و لباس مد نظر شما رو بپوشم؟ خلاصه هر چقدر گفتم اثر نکرد آخر سر من رو سوار ون کردند. من تنها بودم. آقایونی هم که اونجا بودند متاسفانه کمکم نکردند که از دستشون خلاص بشم. شما حساب کنین روز اول کاری من اینطوری گذشت. به خدا تا آخر عمرم ازتون نمیگذرم. هر چیزی هم حدی داره.
  • mohsen IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    29 5
    وقتي به نياز جنسي جوانان توجه نمي شود و مي خواهند با سرپوش گذاشتن و ناديده گرفتن مسئله آن را حل كنند در حالي كه اين نياز از سن 9 سالگي براي دختر ها و 13 سالگي براي پسرها شروع مي شود آيا مسئولين هيچ فكر كرده اند كه در بين اين فاصله تا سن ازدواج كه بطور متوسط بيش از 30 سال است اين فرزندان دلبندمان چكار مي كنند - بنظر من اين افراد خيلي هم مقصر نيستند زيرا اين رفتارها كمترين كاري است كه مي كنند مگر غير از اين است كه در قرآن توصيه شده براي تامين غريزه جنسي از سن بلوغ ازدواج كنيد اگر دايمي ميسر نيست ازدواج موقت پس چرا شما فقط بر پوشش و حجاب تا كيد مي كنيد و اصل موضوع را فراموش مي كنيد چگونه شما مي خواهيد با اين همه غذاهاي گوناگون بر سفر هاي رنگين جوانان گرسنه و حريص را با تذكر و توصيه از خوردن و ن
  • کاشیان EU ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 14
    قبول کنید که باید برخورد بشه خیلی ها از حد گذروندن. اگه مسلمونیم باید رعایت کنیم. همه هم میدونن که اسلام دین کاملی هست و هیچ قانونی رو بی علت وضع نکرده. با قرآن و اهل بیت بیشتر مأنوس شیم همه چی حل میشه.
    • zahra US ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      6 13
      در اسلام هیچ مجازات دنیوی برای عدم رعایت حجاب نیست، شما شدی کاسهٔ داغ تر از آش؟؟؟؟
  • سید A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    5 0
    یاد مناظره افتادم که یکی برگشت گفت : "گشت ارشاد در زمان هاشمی سختگیری بیشتری میکرد یا احمدی نژاد ؟ " واقعا مثل اینکه اون دوران برگشته
  • بی نام GB ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    7 0
    لباس پوشیدن هر کس فقط به خودش مربوطه ولی بحث کنترل امنیت شهروندان در مقابل اشرار،فقر،فساد بانکی و اقتصادی،تورم و فقر به دولت مربوطه که عملا انگار مربوط نیست
  • حسین IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 8
    هر کشوری یه قانون داره که باید به اون احترام گذاشت مثلا تو فرانسه برای ورود به یکی از موزه ها با ید با لباس رسمی مراجعه کنی وگرنه راهت نمیدن و قانون های دیگه خودشون حالا تو ایران اجرای قانون بده؟؟؟؟!!!!!! خیلی ها اروپا که میرن به به چه چه می کنند ولی قانون سختی دارن ولی به ایران که میرسه اه اه می کنند.
  • محسن IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 1
    اگه وضعیت دو ماه دیگه اینجوری بمونه از رای دادنم پشیمون میشم
  • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 1
    به نظر شما کسانی که میگن روحانی مچکریم به روحانی رای دادن یا مخالفش بودن!؟
  • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 1
    همه این مشکلات با حل شدن بیکاری و مشکلات اقتصادی حل میشه ،یه راهشم اینه که باید فرهنگسازی بشه این مشکلات با این برخوردها یه شبه حل نمیشه که.
  • بی نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 2
    متاسفم
  • بی نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    7 3
    از همه این ها بگذریم چرا از افراد عکس گرفته می شه ؟!!!!؟؟؟؟!!!
  • بی نام A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    1 0
    ای کاش با مفاسد اقتصادی گردن کلفت ها و مواد فروشان هم با همین دقت برخورد می شد