امروز شنبه آخرین روز نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران سات که تا ساعت 8 شب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

اما تا پایان روز چهارم یعنی جمعه 25 مرداد، رکورد بازدید از نمایشگاه از مرز یک میلیون و 200 هزار بازدید فراتر رفت.

خلاصه اتفاقات را در زیر با هم مرور می کنیم:

رکورد بازدید از نمایشگاه گیم تهران شکسته شد
رکورد بازدید از نمایشگاه تهران شکسته شد تا جایی که بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در طول چهار روز برپایی این رویداد به مصلای امام خمینی (ره) آمدند.استقبال از سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای در روز چهارم غرفه داران حاضر در این رویداد را غافلگیر کرد تا جایی که بسیاری از مراجعه کنندگان پشت درهای شبستان ماندند.

باشگاه حمایت از بازی سازان مستقل تشکیل می شود
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از تشکیل باشگاه حمایت از بازی سازان مستقل خبر داد.  بهروز مینایی در خصوص ارزیابی خود از سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای گفت: در این دوره ما شاهد رشد 30 درصد بازی های رایانه ای بودیم بطوری که 219 اثر بدون احتساب آثار دانش آوزی به دبیرخانه جشنواره رسیده و این در حالی است که ما امسال با کمبود بودجه در همه بخش های کشورمان روبه رو بوده ایم.

رکورد ساعت بازی در نمایشگاه بازی های رایانه ای شکسته شد

یک کاربر حرفه ای بازی های رایانه ای از نخستین ساعت بازگشایی نمایشگاه از روز نخست تا امروز (روز چهارم) و تا لحظه مخابره این خبر در بخش بازی ها و سرگرمی ها مشغول بازی فوتبال است. مسوول یکی از غرفه ای بازی آنلاین بخش مسابقات و سرگرمی، چهره متفاوتی از یک کاربر بازی های رایانه ای را در بین مشتاقان این امر معرفی کرد.«محمدرضا صابری فومنی» یکی از «عشقِ بازی های رایانه ای» است که از نخستین روز بازگشایی سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای به محل برگزاری این رویداد در مصلای تهران آمده و از نخستین ساعت بازگشایی این رویداد از روز نخست تا لحظات پایانی هر روز در بخش بازی ها و سرگرمی ها حضور یافته و بدون استراحت و البته بی هیچ رقیبی به بازی فوتبال می پردازد.

ورود آقایان ممنوع

غرفه"دختران" در سومین نمایشگاه ملی بازی های رایانه ای تهران فضایی برای بازی و تفریح دختران است و ورود آقایان و حتی پسرهای کوچک در آن ممنوع است. افرادی که مخاطب جدی و هر دوره بازی های رایانه ای هستند حتما دراین نمایشگاه غرفه مستقلی با عنوان"دختران" را مشاهده کردند این غرفه امسال با جدا شدن از بخش کودکان هویت مستقلی گرفته و توانسته توجه بسیاری از بانوان جوان را به خود جلب کند.

بازی قهرمان ما تا 2 ماه آینده روانه بازار می شود

بازی "قهرمان ما" توسط شرکت بازی سازی آنو که حدود 5 سال از تاسیس آن می گذرد و فعالیت خود را در زمینه بازیهای رایانه ای آغاز کرده ساخته شد. مهدی نخلی یکی از اعضای تیم سازنده این بازی گفت: شرکت آنو اقدام به ساخت و طراحی یک بازی رایانه ای کرده و کاراکتر بازی یک فرد ضد قهرمان است.

بازی خاکسترهای سوزان به بازار می آید

مجموعه بازی های بیداری توسط شرکت بازی رسانه در قالب 5 اثر تولید شده که زمان انتشار بازی خاکسترهای سوزان از این مجموعه توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای مشخص خواهد شد. بازی خاکسترهای سوزان با داستانی واقعی و برداشت آزاد که از مجموعه بازیهای بیداری است یک ماجرای واقعی در تونس را به تصویر می کشد.

بازی کمک به همنوع در سومین نمایشگاه گیم تهران

کودکان و نوجوانان در سومین نمایشگاه گیم با حضور در غرفه کانون کودکان نیکوکار به کمک دوستان نیازمند خود آمدند. کانون کودکان نیکوکار پس از رایزنی با کانون مشاوران روان شناس کودک و بررسی تغییرات فرهنگی که کودکان ایرانی بدان دچار شده اند سعی دارد در قالب برنامه ای، علاوه بر عضویت کودکان دراین کانون و ترغیب آنان و والدینشان به حمایت از نیازمندان و کودکان بد سرپرست و بی سرپرست ، زمینه گسترش فرهنگ کتابخوانی و مهارت های زندگی را نیز برای این گروه سنی فراهم کند.

موضوع دفاع مقدس از سر گرفته می شود

مسیر عشق زیر صفر با موضوع ایثار و شهادت بسیار مورد توجه قرار گرفته و دومین کار ارزشی دفاع مقدس شرکت رسانا شکوه کویر محسوب می شود. عماد رحمانی، مدیر عامل شرکت تعاونی رسانا شکوه کویر گفت: طراحی گرافیک خاصی برای این بازی در نظر گرفته شده تا در فضای بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

 

5656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    14 54
    خدایا فرزندان ما را از هرچی بازی رایانه ای جنگی مصون بفرما. یک آمین الکترونیکی غرا با مثبت بگین.
    • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      50 11
      خدا یا ما فرزندان رو از دست این پدر مادر مصون بفرما.
    • دره گز IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      21 3
      آمین..
    • محمد RS ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
      6 0
      خدايا جهل را از بين ببر . آخه بزگوار هيچ بازي رايانه اي جنگي اي رو جلدش از كمتر از +13 ننويشته . 90% هم +18 هستن . شما ميدي به فرزندانتون بازي كنن ؟ اگر بالاي 18 هم هستن كه خودشون دارن و تصميم ميگيرن.
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    38 1
    یک غرفه "پسران" هم باید بذارند که ورود خانمها و حتی بچه ها ممنوع باشه تا پسرها بتونن اونجوری که واقعاً بهشون میچسبه بازی کنن.
  • بی نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    20 0
    چطوری آمار بازدیدو گرفتن؟ بلیط ملیط هم که نداشت.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    3 0
    بدترین نمایشگاه بود. غرفه های چیز قابل توجهی برای ارائه نداشتند. تهویه هوا بسیار بد بود .هوای داخل سالن قابل تنفس نبود. بوی عرق تن و .... با گرمای داخل سالن همه را عصبی کرده بود. 4 سی دی از غرفه هایی که برای فروش محصولات بود خریدیم که شکر خدا هیچکدام اجرا نشد !!! فکر کنم تنها جذابیت نمایشگاه ماکتی از یکی از بازیها بود که وسط سالن گذاشته بودند وملت با ژستهای مختلف کنار ماکت عکس می گرفتند . حیف وقت که در اینگونه نمایشگاهها هدر شود.