واژگونی یک دستگاه جرثقیل 6 تنی و مصدومیت راننده آن در خیابان پاسداران، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،با واژگون شدن یک دستگاه جرثقیل در خیابان پاسداران، میدان قبا، خیابان زیبا، بن بست مینا و تماس رهگذران با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 89 را ساعت 21:05 به صدا در آورد و آتش نشانان رهسپار محل حادثه شدند.
حمیدرضا محمدیانی، فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه جرثقیل شش تنی به علت نامعلوم از مسیر خود منحرف و بر روی یک دستگاه وانت که در حاشیه خیابان پارک شده بود به صورت واژگون متوقف شده بود.
در جریان این حادثه، راننده جرثقیل به نام شاپور از ناحیه دست چپ مصدوم شده بود که قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک رهگذران از داخل اطاقک جرثقیل خارج شده بود.
در این حادثه، نیروهای عملیات ضمن ایمن سازی و قطع برق باطری و جلوگیری از نشت گازوییل و روغن از بروز حوادث احتمالی دیگر جلوگیری کردند و پس از پاکسازی روغن و گازوییل ریخته شده برروی آسفالت خیابان به کمک جرثقیل امداد، جرثقیل واژگون شده را به حال تعادل بازگرداندند.
با حضور امداد گران اورژانس در محل حادثه، آتش نشانان راننده جرثقیل را برای اعزام به مرکز درمانی داخل آمبولانس اورژانس گذاشته و پس از تحویل محل به عوامل راهنمایی ورانندگی به ماموریت خود پایان دادند.
عکسها: پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ی پسر IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    6 1
    راننده اش زن بوده!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    2 5
    والا اینجایی که شما داری میگی دو تا کوچه پایین تر از کوچه ماست، و بیشتر شریعتیه تا پاسداران !
  • امین A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    6 2
    تشکر از نیروهای آتش نشانی که همه جا حضور دارن ....
  • امید IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    14 0
    عکسهای غیر حرفه ای گرفته شده