انویدیا اعلام کرد تا یک ماه دیگر کنسول گیم خود موسوم به Shield را به قیمت 349 دلار راهی بازار می کند.

کنسول پرتابل شیلد، مخصوص کاربران آندرویدی ساخته شده که یکی از قول های به اجرا در آمده کمپانی Nvidia است که در نمایشگاه CES لاس وگاس وعده آن را داده بود.
انویدیا جزییات زیادی در این خصوص، چه در لاس وگاس و چه در کنفرانس GPU ارائه نکرده بود اما اینک در وبلاگ کمپانی به این نوع سوالات پاسخ داده شده است. {لینک}
در این وبلاگ آمده تبلت کنسول شده، در ژوئن به قیمت 349 دلار به صورت آنلاین و نیز از طریق تعدادی از فروشگاهها مانند Newegg، GameStop،  Micro Cneter و Canada computers عرضه خواهد شد. همچنین از روز 20 ماه می یعنی دوشنبه هفته آینده می توان پیش خرید کرد اما اگر از قبل عضو فوروم شیلد شده باشید از همین امروز می توانید سفارش دستگاه خود را از طریق لینک مخصوص در ایمیل تان بدهید . اگر هم ثبت نام نکرده اید تا بیستم این فرصت را دارید تا دست به ثبت نام زده و از مزایای آن بهره مند شوید.
قیمت 349 دلار در مقایسه با تبلت های آندرویدی مانند نکسوس هفت 199 دلار ارزان نیست و در رنج آی پد مینی 329 دلار و نکسوس ده 399 دلاری قرار می گیرد.
نمایشگر 5 اینچی لمسی 720p داشته و تراشه آن Tegra 4 chip with 72 custom GPU cores and four Cortex-A15 CPU cores است که جدیدترین نوع محسوب می شود. قدرت بالای گرافیکی بدلیل تعداد هسته های گرافیکی قدرت زیادی به کارب رمی دهد و در کنار خود بلوتوث، وای فای نیز دارد.
 
منبع: گیگا اوم
5656
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =