دو شهروند که در آتش سوزی گسترده در رستورانی در خیابان گاندی گرفتار دود و آتش شده بودند با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر بروز آتش سوزی در رستورانی در  خیابان ولیعصر نبش خیابان چهاردهم گاندی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:29 بعد از ظهر امروز یکشنبه زنگ ایستگاه 11 را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
غلامرضا سلیمی- فرمانده آتش نشانان- در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، رستورانی به مساحت 200 متر مربع دیده می شد که مملو از دود و آتش شده و دو شهروند در آن گرفتار شده بودند.
وی ادامه داد: وجود تزئینات داخلی رستوران که پوششی از حصیر و پارچه های پنبه ای بود به گسترش این آتش سوزی دامن زده و شعله های آتش از هر سو زبانه می کشید که نیروهای عملیات بلافاصله با استفاده از تجهیزات تنفسی کانون آتش سوزی را یافته و دو نفر از کارکنان رستوران را یک زن و یک مرد بودند را از میان دود و آتش نجات داده و تحویل امدادگران اورژانس دادند و سپس با استفاده از چندین خاموش کننده و لوله های آبرسانی آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.
فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: بنا به اظهارات پرسنل رستوران، افتادن ظرف حاوی الکل بر روی زمین که برای نظافت میز و سایر وسایل استفاده می شد این آتش سوزی را رقم زد و با توجه به وجود وسایل قابل اشتعال به سرعت گسترش پیدا کرد.
در این حادثه همچنین15 نفر از  مشتریان در حال صرف غذا بودند که خوشبختانه با تخلیه به موقع رستوران به کسی آسیب جدی وارد نشد.

این رستوران در زیرزمینی در خیابان گاندی قرار داشت .
عکسها: پایگاه خبری 125
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    11 0
    میز با الکل تمیز می کردند ؟! اون هم میزهای شیشه ای با روکش نایلونی رو حتما ً...
  • کیمیا IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    3 0
    نوشابه ها تو آتش سوزی هیچ کاری نشدند.جالبه.از آتش نشانان سپاسگزارم.