ستاره مسلمان تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد برای دومین سال متوالی عنوان برترین بازیکن سال آفریقا را از آن خود کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ شب گذشته مراسم برترین های سال قاره آفریقا در کشور غنا برگزار شد و یحیی توره ستاره ساحل عاجی تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد با کسب اکثریت آرا عنوان مرد سال فوتبال آفریقا را از آن خود کند.
توره که برای دومین سال پیاپی به این افتخار دست می یابد در این رای‌گیری موفق شد رقیبانی همچون آلکس سانگ از بارسلونا و دیدیه دروگبا از شانگهای شنهوا چین را کنار بزند.
این هافبک تنومند فصل گذشته موفق شد به همراه منچستر سیتی پس از 44 سال قهرمانی در لیگ برتر را بدست آورد که کسب این افتخار نقش بسزایی در انتخاب مجدد او داشت.
بازیکن سابق بارسلونا هنگام معرفی شدن به عنوان مرد سال آفریقا به گریه افتاد و پس از بالا رفتن و ورود به صحنه مراسم  گفت: «من به شدت هیجان زده شدم. فکر می کنم که امشب شب خاصی برای من باشد.»
در این مراسم همچنین تیم ملی زامبیا عنوان بهترین تیم قاره سیاه را کسب کرد و الاهلی مصر هم بهترین باشگاه آفریقا شد.

252 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    11 18
    با سلام گیرم پدر تو بود فاضل از فصل پدر تو را چه حاصل. شما که این همه سنگ مقام کسانی رو از اسلام محمدی فقط اسمش را یدک می کشند با این همه تبلیغ می خواهید به چه نتیجه ای برسید. گیرم که ایشون با ان زن بی حجابشون اصلا مسلمان هم باشند این موضوع چه ربطی به ما دارد که داریم خودمان را ....... 0 خود سانسور0 می دهیم. و الا اخر که زیاد فایده ای ندارد چون از قدیم گفته اند که نرود میخ اهین در سنگ و شما همان بهتر که به دیگران بنازید و ...........
  • بدون نام SE ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    13 6
    اوه اوه، دست این خواهرمون معلومه که! به باد رفت که همه چی بابا ؛)