اگر می‌خواهید نحوه دزدی موفق از یک بانک را در قرن بیست و یکم بدانید، خواندن این مطلب به شما توصیه می‌شود! شایان ذکر است که علی‌رغم تمام فناوری‌های پیشرفته مورد استفاده در این روش، موفقیت آن حدود 30درصد است.

محمود حاج‌زمان: دزدی از بانک کار سختی به نظر می‌رسد! این کار امن‌ترین روش برای گذران زندگی نیست، و برای موفقیت در آن باید خیلی چیزها را در نظر بگیرید. اما اگر روش الکترونیکی را انتخاب کنید، شاید بتوانید پول زیادی به جیب بزنید. این روش بسیار موثر است: به گزارش پاپ‌ساینس در سال 2010 / 1389، 390 مورد مربوط به سرقت از بانک توسط اف.بی.آی در آمریکا کشف شد. دزدان تلاش کرده بودند تا با 220 میلیون دلار پا به فرار بگذارند، و در نهایت موفق شدند تا به 70 میلیون از این مبلغ دست یابند. اینفوگرافیک زیر به تفکیک نشان می‌دهد که آنها این کار را چگونه انجام می‌دهند. شایان ذکر است که اگرچه آمار و ارقام مربوط به آمریکا است، اما روش‌های ذکر شده در سراسر دنیا از سوی دزدان استفاده می‌شود.

پی‌نوشت برای دزدان: لطفا این کار را انجام ندهید.
پی‌نوشت برای قربانیان احتمالی: شاید بهتر باشد تا نرم‌افزارهای ویروسی خود را به‌روز کنید.
برای مشاهده اینفوگرافیک در ابعاد بزرگ، اینجا کلیک کنید.

53275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    13 0
    کیفیت عکس در حد ناخوانا شدن مطلب پایین آمده است.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    3 36
    1 از جی میل (Gmail) استفاده کنید که سیستم دقیق و بی نقصی برای تشخیص هرزنامه ها (Spam) دارد mail.google.com 2 از مرورگری استفاده کنید که خود به خود آپدیت میشود. مرور گر کروم را در لینک زیر دانلود و نصب کنید. www.google.com/intl/en/chrome/browser 3 آنتی ویروس و نرم افزار توتال سکوریتی اصلی نصب کنید. این نرم افزارها در بازار به قیمتی حدود 90 هزار تومان برای 3 کامپیوتر (هر کامپیوتر 30 هزار تومان) موجود است که تا 1 سال کامل شما را بی نیاز از خرید میکند. 4 در هنگام خرید آنلاین از نمایش قفل سبز رنگ در نوار آدرس اطمینان پیدا کنید.
    • توماس ادیسون !!! IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      48 3
      هیچ وقت گول این حرف های چرت و چرند رو نخورید و هیچ وقت هم قابلیت ابدیت گوگل را فعال نکنید که یک حماقت کامل است و اگر منظورش تراست پورت است که ان یک نرم افزار سنگین و بدردنخوری هست که تا نورتون مانده هیچ ادم عاقلی ان را دانلود نمی کند و این یارو بدون نام به حدی با سواط !!! بوده که هنوز اسم این بد افزار ها را هم بلد نبوده و حالا دنبال بازار یابی برای این اشغال ها هست!! هیچ برای برای چیزی که دیده نمی شود و فقط یک مشت صفر و یک مجازی است پول واقعی نمی دهیم و این یک حقیقت است که اگر چزی را خریدی باید وجود خارجی داشته باشد و قابل دیدن باشد که ارزش خریدن داشته باشد مثل تصویر متحرک که با تکمیل پروژه هلوگرام سه بعدی اکنون حقیقت از قاب تصویر بیرون می اید و قابل دیدن شده و دقیقا جلوی شما راه میرود !!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    0 2
    به نسبت حجم مبادلات واقعا رقم 220 میلیون ناچیز است.
    • بدون نام LB ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
      2 0
      چی میگیییی!