قصر رویایی الویس پریسلی با تمام امضاها و یادگاری های طرفدارانش به قیمت 13 میلیون دلار بفروش می رسد.

خانه 4 خوابه در بورلی هیلز که در سال 1958 ساخته شده (به مساحت یک جریب با دید ساحلی و چشم انداز شهر) به گفته کارشناسان خیلی زیاد ارزش گذاری شده است و کمی گران به نظر می رسد.
الویس و همسرش پریسیلا در سالی که از هم جدا شدند(1973) خانه را فروختند.
بعد از 40 سال سیستم آشپزخانه اخیرا مدرن شده و سیستم برقی خانه نیز عوض شده است و  دکوراسیون کمی تغییر کرده است. خانه 5 حمام داشته و بنای مفید 5300 متری شامل اتاق پذیرایی، اتاق شام، اتاق خانوادگی، دفتر کار و اتاق مدیا است. اتاق خواب اصلی بسیار زیبا با کلی قفسه و کمد است.
جالب اینجاست که دختر الویس بنام لیزا ماری پریسلی در فست فودی در ساسکس انگلیس کار کرده و با شوهر چهارمش با 4 فرزند زندگی می کند. 
گفته می شود یکبار از او در حال کارگری عکس گرفته شد اما روزنامه زرد سان انگلیس آنرا منتشر نکرد. (بدلیل حرمتی که پدرش نزد مردم دارد)او زندگی خوبی نداشته و در یک خودروی ون زندگی می کند.
زن 44 ساله زندگی پر فراز و نشیبی داشته و تنها یک آلبوم آهنگ از خود منتشر کرده است.
چشمهایش خیلی شبیه پدرش بوده و از سال 2006 با شوهر چهارم خود بنام مایکل لاکوود که گیتاریست است ازدواج کرده و زندگی می کند.(یکبار هم با مایکل جکسون ازدواج کرده بود.)
او همیشه خود را یک خواننده و آهنگساز می داند، هر چند آلبوم او مانند آهنگهای پدرش مورد استقبال قرار نگرفت.
 
 
56602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    27 5
    لیزا ماری همیشه زندگی خیلی سختی داشته اون به جز مایکل جکسون که به قول خودش تنها عشق واقعیش بود یک مدت هم با نیکلاس کیج ازدواج کرد. مدتی به اعتیاد به الکل رو آورد ولی همیشه اسمش زیر سایه پدر و مادر مشهورش بود .اون هیچ وقت کمی از زیبایی پدر و مادرش(که مدل و بازیگر بسیار زیبای زمان خود بود) را هم نداشت .بیشتر اموال پدرش رو هم از دست داد.الویس عزیز روحت همیشه شاد باشه
  • بدون نام EU ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    15 8
    من می خرم ، کجا رو باید امضا کنم؟
  • نادیا NL ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    19 4
    من پولشو دارم فقط 45500 هزار تومن کم دارم منتظرم یارانه این ماه رو بگیرم ...دیگه تمومه....
  • jila A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    2 0
    اولا که قصر رویایی الویس پریسلی در ممفیس تنسی واقع شده و کسی هم قصد فروشش رو نداره.این فقط یکی از خانه های الویس در کالیفرنیا هستش. در ثانی لیزا مری که از دست خبرسازی نشریات به ستوه آمده بود برای جلوگیری از خبرسازی بیش از حد نشریات در مورد زندگی خصوصیش به انگلستان رفته و الان در یک قصر در شهر تونبریج ولز ساکن هست.... زندگی در ون؟؟!!!