عکسهای ارسالی از رحمانیان از جهرم

 

رحمانیان ضمن ارسال عکسها نوشت:

تصاویر و فیلم های ضمیمه این مطلب، مربوط است به اقامه نماز جماعت مغرب و عشای ماه مبارک رمضان که به علت نبود مسجد روی زمین خاکی اقامه می شود. اهالی شهرک امام حسین(ع) جهرم واقع در پشت پادگان آموزشی شهید دستغیب ناجا و جنب پایگاه امدادی شهید چمران معروف به انبار هلال احمر، همانگونه که در تصاویر مشخص است، در ماه مبارک رمضان، مراسم نماز جماعت مغرب و عشا را در زمین خاکی برگزار می کنند و مراسم احیای شبهای قدر نیز در همین محل برگزار می شود.

لازم به ذکر است این منطقه در بین چهار شهرک مسکونی پرجمعیت؛ امام حسین(ع)، امیرالمومنین(ع)، مجتمع مسکونی پردیس و منازل سازمانی نیروی انتظامی قرار دارد که نیاز به یک مسجد در این محل ضروری به نظر می رسد. برخی اهالی از یک ساعت قبل از اذان مغرب، وسایل مورد نیاز، از جمله موکت، سیستم صوتی، آب برای وضو و آشامیدن هنگام افطار و ... را از انبار هلال احمر به این محل حمل می کنند و مکان نماز را برای نمازگزاران آماده می نمایند.

اهالی محل از مسئولان، احداث یک مسجد در این منطقه را خواستار هستند.

 

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم.

لطفا فیلم ها بیشتر از 5 مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر 500 بوده و حجم عکس بیشتر از 100 کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

/5656
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    15 16
    وای اشکم درامد
    • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
      13 0
      اشک شما از چی در اومد ؟ خب نیاز به ساختمان مسجد در یک منطقه هست . اشک داره ؟
  • داراب زاده IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    5 10
    درشهرستان خرامه درفاز دوم وسوم به علت عدم وجود مسجد روزه داران عزیز برروی زمین خاکی اقامه نماز می کنند وهمچنین نماز وحدت آفرین جمعه در فضای محدود مسجد جامع به صورت خیلی فشرده اقامه می کنند که در حال ساخت مصلی می باشد که نیاز به مساعدت مالی دارد افراد خیری که این مطلب رامی خوانند می توانند باقیات وصالحات خود رادراین کار معنوی لحاظ فرمایند
  • mohammad IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    19 1
    در اطراف همین منطقه چندین مسجد هست که فاصله شون 2000 متر هم نیست حالا قرار نیست که هر کوچه و منطقه یه مسجد داشته باشه میتونن 5 دقیقه وقت بزارن مسجدهای اطراف رو پر کنند .خدا کنه ادم بخواد بره مسجد
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    18 1
    ما بالاخره نفهمیدیم تو این مملکت پول ها خرج چی میشه؟؟؟ این همه ستاد نماز پول از بودجه میگیره چی کار می کنه؟
  • من IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    21 2
    اگه بدونید توی این شهرستان (اگه اغراق نباشه) هر از پانصد متر یه مسجد هست به نظرتون اشکال کار از کجاست؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    15 1
    4 نفر پیدا نمیشه یه 4 دیواری درست کنن ؟ یا حتما انتظار دارن مسجد جمکران داشته باشن؟
  • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    6 0
    عجب!!!!!!