شاید بارها و بارها مجبور شده اید تا آهنگ مورد علاقه کودکتان را بشنوید و لبخند مصنوعی بزنید.

حمله ور شدن کودک به سمت لپ تاپ و تبلت شما عارضه دیگری است که باعث شده تا به فکر چاره افتاده و برای کودک تان ام پی تری پلیر بخرید.

مهندسان آلمانی با در نظر گرفتن این موضوع سعی کرده اند دستگاهی بنام هوربرت را ساخته و راهی بازار کنند تا نیازهای کودک مرتفع شود.
ساخت ام پی تری پلیر مخصوص کودکان کار ساده ای نیست و فاکتورهایی مانند سبک بودن (950 گرم) در دسترس بودن آسان، ساده بودن دگمه ها، رنگهای متنوع، مقاوم بودن جعبه پلیر باید برای آن در نظر گرفته شود.
به همبن خاطر کمپانی آلمانی WINZKI GMBH & CO. KG بعد از مطالعه فراوان در این زمینه، ام پی تری پلیر مخصوص کودکان بنام هوربرت عرضه کرده است.
موسیقی های مخصوص و کتابها و قصه های صوتی را می توان با این جعبه گوش کرد. جعبه چوبی و استایلیش آن، حکایت از منحصر بفرد بودن آن در بازار دارد.
هم با ویندوز و هم مک کار می کند و ضمن اتصال به رایانه و ریختن فایلهای مورد نظر، دارای بلندگوی جداگانه برای حمل توسط کودک است. ضمنا حافظه اس دی نیز داشته و والدین می توانند روی آن آهنگ ها و قصه های صوتی را کپی کنند. البته حافظه درون جعبه قرار داشته و کل جعبه با یک پیچ بزرگ که با سکه قابل باز و بسته شدن است، محکم شده است.
به صورت پرتابل تا 45 ساعت آهنگ و فایل را اجرا می کند.
9 دگمه روی آن تعبیه شده است. دو دگمه برای جلو و عقب رفتن آهنگ و بقیه طوری طراحی شده اند که آهنگ بعدی و قبلی را با دگمه های متفاوت رنگی تعبیه شده روی آن می آورند. سوئیچ روشن خاموش و نیز ولوم و تغییر میزان صدای آن روی جعبه و آسان طراحی شده
است. همچنین تعمدا جک مخصوص هدفون روی ان طراحی نشده است تا کودکان بتوانند صدای والدین خود را بشنوند و یا گوششان با هدفون آسیب نبیند.
قیمت آن در بازار 314 دلار تعیین شده است.
همه اینها را گفتیم تا ببینیم برای ساخت یک ابزار ساده برای کودکان، چقدر فکر شده و روی آن کار می شود.
/5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    4 1
    بنظرم زیاد هم فکر نشده چون قیمت اون بالاتر از یک لپ تاپ هست . البته بیشتر روی سودش فکر شده تا کارائی که داره . در ضمن از لحاظ ظاهری هم پیرمرد پسنده تا کودک پسند پس روی ظاهر اون هم فکر نشده و کلا جای بیشتری برای فکر کردن داره .
  • سعید IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    6 1
    اصلا نگران نباشید تا یکی دو ماه مشابه چینیش میاد
  • امیر IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    7 0
    مطمئنید 314 دلار قیمت داره؟! با این پول میشه تبلت گرفت!
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    7 0
    خیلی هم فکر خاصی پشتش نبود.راستی کودکای آلمان با اینا گول میخورن؟بچه های ما اصلا با این چیزا سر کار نمیرن و خود لبتاب یا موبایل رو میخوان!!!
  • کامران CA ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    4 0
    قیمتش واقعا بالا است. یک mp3 player معمولی بگیریم به صرفه تر است . با این قیمت می شه یک kindle fire برای بچه خرید
  • میثم IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    2 0
    آره آلمانی ها اینقدر ابله هستن که نمی دونن تبلت و لپ تاپ واسه پچه های 3 ، 4 ساله مفید و لازمه اینو فقط ما ایرا نی ها میدونیم واسه همینه که ما اینقدر پیشرفته هستیم و اونا بدبخت و عقب مونده