شهردار کومله با اشاره به اینکه ۴۰ درصد بودجه عمرانی و ۶۰ درصد آن جاری است، یادآور شد: از بابت جذب مشارکت و درآمد شهرداری‌ها نیز افزایش ۸۵ درصدی در بودجه دیده شده است.

منوچهر مهدی‌پور در گفتگو باخبرآنلاین گیلان از ارائه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری کومله به شورا به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با توجه به مشارکت مردم در حوزه پرداخت عوارض و پروژه‌های عمرانی سطح شهر در سال ۱۴۰۳ تصمیم بر این شده که بودجه به صورت واقع پیش بینی و هزینه جاری و درآمد شهر کومله در آن دیده شود.
۴۰ درصد بودجه عمرانی و ۶۰ درصد آن جاری است
شهردار کومله با اشاره به اینکه ۴۰ درصد بودجه عمرانی و ۶۰ درصد آن جاری است، یادآور شد: از بابت جذب مشارکت و درآمد شهرداری‌ها نیز افزایش ۸۵ درصدی در بودجه دیده شده است.
وی با بیان اینکه با بودجه ۱۴۰۳ می‌توان قدم بزرگی برای شهر کومله برداشت، تصریح کرد: در ۱۴۰۳ برنامه داریم که خدمات مناسبی را به نقاط مختلف کومله ارائه کنیم.
مهدی‌پور در ادامه مدیریت شهری کومله را متکی به مردم دانست و گفت: اگر مردم نباشند شهرداری نمی‌تواند سرپا بماند و خوشبختانه مشارکت شهروندان نیز در پرداخت عوارض نوسازی بسیار مناسب شده و با رغبت کامل مبلغ را پرداخت می‌کنند.

بیشترین میزان آسفالت طی یکسال اخیر صورت گرفته است
شهردار کومله با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر، تخفیف خوبی در زمینه عوارض نوسازی با مصوبه شورا اعطا شده است، .
مهدی‌پور گفت: بیشترین میزان آسفالت طی یکسال اخیر صورت گرفته است

/ شهردار کومله در این گفتگو افزود، یکی از پروژه های گردشگری بزرگ این شهر را نگین سبز کومله دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از هفته دولت تا دهه فجر امسال بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پروژه را افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های مذکور در قالب هدایت آب های سطحی و زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه ها بوده است، افزود: طی سال آینده شاهد افتتاح پروژه های خوبی در راستای رونق عمرانی و اقتصادی شهر خواهیم بود.

شهردار کومله یکی از پروژه های گردشگری بزرگ این شهر را نگین سبز کومله دانست و خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع محوطه برای این پروژه پیش بینی شده و در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

مهدی پور با بیان اینکه نگین سبز کومله نقش مهمی را در زیبایی و سرسبزی این منطقه ایفا خواهد کرد، گفت: با احداث پارکینگ و رستوران و کافی شاپ و مراکز تفریحی، ظرفیت خوبی را برای جذب توریست فراهم خواهیم کرد.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =