استاندار آذربایجان‌غربی همزمان با پنجمین روز دهه فجر، چند پروژه مختلف در شهرستان مهاباد به بهره‌برداری رساند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در سفر به شهرهای جنوبی استان، چند پروژه مختلف را در شهرستان مهاباد افتتاح کرد.

شهریاری بعد از افتتاح پروژه‌های گازرسانی در مهاباد و میاندوآب (اینجا)، گلخانه ۹ هکتاری هیدروپونیک را با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار و با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۲۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم کلنگ‌زنی کرد.

شهریاری با اشاره به توسعه کشت گلخانه‌ای به‌عنوان یک ضرورت برای کشاورزی استان خاطرنشان کرد: محدودیت منابع آبی کشورمان به نوعی کشت برخی از محصولات کشاورزی را با مشکل مواجه کرده است که با کشت گلخانه‌ای می‌توان بخش قابل توجهی از منابع آبی را مدیریت کرده محصولات مورد نیاز مصرف‌کنندگان را با کمترین میزان برداشت از منابع آبی تامین کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی سپس، طرح آبرسانی به ۱۴ روستای مهاباد را افتتاح کرد.
با بهره مندی این ۱۴ روستا، ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت ۲۴ هزار و ۶۲۰ نفر و هزینه کرد ۱۲۶ میلیارد ریال از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

شهریاری سپس مدرسه ۹ کلاسه خیرساز دکتر محمد رشیدزاده و بانو عصمت سهیلی را با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار و  فاز نخست شهرک صنفی با ۲۰۰ میلیارد ریال و پروژه‌های مخابراتی بصورت نمادین را با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رساند.

48

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =