علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی باری دیگر به جوایز مدال‌آوران در گوانگ‌ژو اشاره کرد.

سعیدلو که به جمع اردوی تیم ملی بوکس رفته بود ابتدا برای بالا بردن روحیه آن‌ها دستور داد به حساب هر یک از اعضای کادر فنی و ملی‌پوشان بوکس ایران 10 میلیون تومان واریز شود تا آن‌ها در آستانه گوانگ‌ژو شارژ روحی شوند. او همچنین خطاب به ملی‌پوشان این رشته گفت: «قهرمانان بازی‌های آسیایی گوانگجو علاوه بر دریافت 150 سکه طلا، بلافاصله صاحب خانه نیز می‌شوند.»

سعیدلو پیش از این نیز چنین حرفی زده بود. او گفته بود افرادی که در گوانگ‌ژو مدال بگیرند، 30 ثانیه پس از مدال‌آوری، صاحب خانه می‌شوند. جوایزی که سازمان تربیت بدنی برای مدال‌آوران گوانگ‌ژو تعیین کرده به حدی وسوسه‌انگیز است که برخی از ملی‌پوشان قدیمی ورزش از جمله آرش میراسماعیلی را به این فکر انداخت که هر طور شده خودشان را مسافر گوانگ‌ژو کنند.

ظاهرا همان‌طور که سعیدلو در مصاحبه با خبر تاکید کرده بود، ورزش دیگر با مشکل مالی مواجه نیست و با اختصاص یک درصد از بودجه اداره‌های دولتی به ورزش، سازمان تربیت بدنی دغدغه‌ای برای تامین منابع مالی خود ندارد. چند ماه قبل، زمانی که هنوز این پول به سازمان تربیت بدنی نرسیده بود، سعیدلو گفته بود ورزش مشکل مالی ندارد اما کریم صفایی رئیس فدراسیون تیر و کمان در پاسخ این حرف سعیدلو مدعی شده بود همیشه سعیدلو این حرف را می‌زند اما وقتی نوبت به پرداخت پول می‌شود، شوقانی، مسئول مالی سازمان تربیت بدنی، پول‌ها را نمی‌دهد.

پیش از این هم واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفته بود زمانی که علی سعیدلو دستور کمک مالی به باشگاه استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را داد، شوقانی به عنوان مسئول امور مالی سازمان، روی نامه سعیدلو خطاب به حمید سجادی پاراف کرده بود که «آیا باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هستند؟» و همین موضوع رسیدن پول به دست استقلالی‌ها را مدتی به تعویق انداخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 99672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =