۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۸

استودیو برادران وارنر اعلام کرد برنامه‌های خود را برای نمایش سه‌بعدی فیلم سینمایی «هری پاتر و قدیسان مرگبار: قسمت 1» در سینماها لغو کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، تازه‌ترین فیلم مجموعه سینمایی پرفروش «هری پاتر» از 19 نوامبر (28 آبان) اکران می‌شود و استودیو گفت نمی‌تواند تا آن تاریخ روند تبدیل به نسخه سه‌بعدی این فیلم را به پایان برساند.

برادران وارنر اعلام کرد نمی‌خواهد طرفداران را منتظر «هری پاتر و قدیسان مرگبار: قسمت 1» نگه دارد. استودیو افزود «هری پاتر و قدیسان مرگبار: قسمت 2» روز 15 ژوئیه 2011 در هر دو نسخه دوبعدی و سه‌بعدی اکران می‌شود.

دومین قسمت «قدیسان مرگبار» اولین فیلم مجموعه «هری پاتر» خواهد بود که سه‌بعدی به نمایش درمی‌آید.

«هری پاتر و قدیسان مرگبار» که آخرین کتاب مجموعه موفق «هری پاتر» نوشته جی. کی. رولینگ است، ژوئیه 2007 به بازار آمد و با 784 صفحه حجیم‌ترین کتابی است که رولینگ تاکنون نوشته است. با این حال، نویسنده بریتانیایی هفته پیش در برنامه اپرا وینفری گفت شاید کتاب‌های بیشتری درمورد پسر جادوگر بسازد.

حجم «هری پاتر و قدیسان مرگبار» ساخت دو فیلم سینمایی بر مبنای این کتاب را برادران وارنر اجتناب‌ناپذیر کرد. دو «هری پاتر» آخر را دیوید ییتس فیلمساز بریتانیایی کارگردانی کرده است. «هری پاتر و محفل ققنوس» و «هری پاتر و شاهزاده دورگه» فیلم‌های پنجم و ششم این مجموعه را هم ییتس کارگردانی کرد.

شش فیلم اول «هری پاتر» در دنیا حدود 4/5 میلیارد دلار فروش داشتند. دو فیلم اول مجموعه شامل «هری پاتر و سنگ جادو» و «هری پاتر و تالار اسرار» را کریس کلمبوس و فیلم سوم «هری پاتر و زندانی آزکابان» را آلفونسو کوارون ساخت. فیلم چهارم «هری پاتر و جام آتش» را نیز مایک نیوئل فیلمساز بریتانیایی کارگردانی کرد.

بی‌بی‌سی / 9 اکتبر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 98876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • esi IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
    0 0
    آقا جان مرجعت فیلتره !!!
  • amir IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
    0 0
    the information was good butit was little