۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۸۹ - ۰۳:۲۴

در ادامه جستجو برای یافتن اجساد یک زوج مسن انتاریویی در حومه شهر کالابوجی در ایالت انتاریو کانادا پلیس این منطقه به موفقیت جدیدی دست پیدا کرد.

خانواده جیمز دان جسد  این مرد 86 ساله را که اواسط ظهر یکشنبه کشف شده بود تایید کردند. این اتفاق پس از این رخ داد که جسد همسر او لیلیان بلاندین 90 ساله روز قبل در جنگلی  در همان منطقه  و در فاصله چند صد متری خودرو مزدایشان کشف شده بود.

پلیس برای کشف این دو جسد پس از دریافت خبر مفقود شدن شان دست به جستجو با هلیکوپتر درمنطقه زده بود . گرچه  ماموران پلیس دربررسی های اولیه اعلام کرده اند مورد مشکوکی را در مورد این مرگهای جداگانه ندیده اند اما نمی توانند دلیل قاطعانه را برای مرگ انها بیان کنند.درک نیدهام ریس پلیس  این منطقه اظهرا داشت که محتمل ترین تئوری برای این قضیه می تواند  گم شدن این زوج در مسیر خروجی از جنگل باشد و  بعد  که انها قصد یافتن راه را خارج از خودرو شان داشته اند در حین پیاده روی در جنگل کشته شده باشند

به گفته شاهدان عینی خودرو آنها پس از اینکه با یک  صخره برخورد کرده بود ،  قادر به حرکت نبوده و این دو ناچار بودند برای گرفتن کمک از چند نفر درجاده پیاده روی کنند.خانواده این زوج هم پلیس را در این جستجو همراهی میکردند.پگی دان عروس این زوج گفت:"ما از پیدا شدن خودرو آنها خبر داشتیم ولی  می دانستیم اگر انها هنوز به خانه بازنگشته اند بایستی مشکلی جدی رخ داده باشد.اما ما هنوز هم نمی دانیم چرا باید آنها به این منطقه جنگلی رفته باشند و چرا پس از اینکه از خودرو شان خارج شده اند کسی آنها را ندیده تا به آنها کمک کند در صوریت که این  اتفاق در بعد اظهر رخ داده است ."تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

تورنتوسان/4 اکتبر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 97356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mehdi IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۲
    0 0
    واقعا نوع خبر نوشتن شما مسخرفه آخه یکی بگه اینا کی هستند از کجا آمده اند چرا اینقد مهم هستند که خبرشان در یک سایت خبری قرار گرفته