همه چیز دست تقدیر است و واقعا مشخص نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. شاید بازیگری را کنار بگذارم و به شغل مهندسی مکانیک که تحصیلاتش را دارم بپردازم. شاید هم تهیه کنندگی را ادامه بدهم چون در حال حاضر فکرها و فعالیت های کوچکی در این زمینه داشته ام.

به گزارش خبرآنلاین، محسن افشانی که با بازی در «ترانه مادری» به چهره‌ای تلویزیونی و مطرح بدل شد، این‌روزها در سریال «ساختمان 85» ساخته مهدی فخیم‌زاده ایفای نقش می‌کند. وی در گفتگویی با مجله سینمای امروز، از روزهای ابتدایی کار، همکاری با فخیم‌زاده و آرزوهای سینمایی‌اش گفته است. بخش‌هایی از این گفتگو بدین شرح است:

* در اوایل شروع کارم بیشترین چیزی که برایم مهم بود این بود که زیاد کار کنم تا بتوانم خودم را تثبیت کنم البته به دنبال کارهای خوب هم بودم ولی به هر صورت برای تثبیت خودم سعی می‌کردم که پرکار هم باشم. ضمن اینکه واقعا از 27- 26 کاری که تا به حال در آنها بازی کرده‌ام فقط از 33-4 کار ناراضی هستم آن هم نه به این خاطر که کارهای بدی بودند بلکه به این خاطر که نتیجه کار چیزی نبود که از ابتدا تعیین شده بود.

* اوایل کارم عطش زیادی برای دیده شدن و تثبیت خودم داشتم ولی چند ماه است سعی می کنم بهتر و بادقت بیشتری انتخاب کنم چرا که دیگر آن عطش را به آن صورت ندارم و حالا سعی می کنم اصولی‌تر پیش بروم.

* آقای فخیم زاده زمانیکه مشغول بازی در سریال «ساختمان 85» بودم به من گفت که بعد از این سریال نگاه ها نسبت به تو تغییر خواهد کرد و همینطور هم شد و حالا که خودم را تثبیت کرده ام، دوست دارم در کارهایی بازی کنم که سوژه، کارگردان و گروه خوبی داشته باشد. احساس می کردم باید ابتدا خودم را تثبیت کنم و کارهای خوبی از من پخش شود و حالا می خواهم با دست پر راهی سینما شوم.

* من بازیگری در تلویزیون و تئاتر را تجربه کرده ام و اجرا را نیز به همین شکل و حس می کنم که یک جای خالی به نام سینما در من باقی مانده است که باید آن را پر کنم. بازیگری همان بازیگری است و سینما و تلویزیون از نظر من فرق زیادی ندارد ولی دوست دارم خودم را محک بزنم و البته به خودم اعتماد کامل دارم که می توانم در سینما هم موفق شوم. حس می کنم می توانم به یک بازیگر خوب و استار در سینما تبدیل شوم و بعد در اوج بازیگری را کنار بگذارم.

* واقعا دوست دارم در اوج بازیگری را کنار بگذارم و این را قبلا هم گفته ام. دوست ندارم در این حرفه روی من تاریخ انقضاء گذاشته گذاشته شود و می خواهم خودم در اوج آن را کنار بگذارم. البته همه چیز دست تقدیر است و واقعا مشخص نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

* شاید بازیگری را کنار بگذارم و به شغل مهندسی مکانیک که تحصیلاتش را دارم بپردازم. شاید هم تهیه کنندگی را ادامه بدهم چون در حال حاضر فکرها و فعالیت های کوچکی در این زمینه داشته ام.

* بازیگری را همه دوست دارند چون در پس آن شهرت و محبوبیت است و همه شهرت و محبوبیت را دوست دارند. من از ابتدا دنبال کسب شهرت نبودم ولی خدا را شکر این اتفاق افتاده و حالا دنبال این هستم که خودم را تثبیت کنم. ممکن است دوباره به صحنه تئاتر برگردم و دوباره خودم را محک بزنم و تثبیت کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 96807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیا GB ۲۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
    23 0
    طنز جالبی بود مــــــــن که کلی خندیدم
  • بدون نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۲
    22 1
    حتما همین کار را بکن
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۲
    21 0
    فکر خوبیه شاید در اون زمینه استعداد بیشتری داشته باشید!
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۲
    23 0
    من هم موافقم فكر خوبي كردي حتمااين كارو بكن