به مناسبت جشن طراحی لندن، بازوهای روباتی خط تولید خودروی آئودی، قرار است به نمایش پیام‌های مردم روی آثار معروف شهر لندن بپردازند. پیام‌های نمایش داده شده در این جشن برای تمام دنیا قابل دسترسی است.

بهنوش خرم‌روز: اگر روزی بتوانید پیغامی را بنویسید و آن را به همه دنیا بفرستید، ‌چه می‌نویسید؟ تا به حال در این مورد فکر کرده‌اید؟


به گزارش نیوساینتیست، کشور انگلستان برای جشن طراحی لندن که هفته‌ آینده در این شهر برگزار خواهد شد، دست به اقدامی جدید و نوآورانه زده است. مسوولان برگزاری جشن، هشت بازوی روباتی را از خط تولید کارخانه تولید خودروی آئودی به امانت گرفته‌اند و قصد دارند آنها را به طور دایره‌وار در میدان ترافالگار لندن قرار دهند.

در راس هر یک از این بازوهای روباتی که 6 درجه آزادی دارند، نواری از ال.ای.دی نصب می‌شود. این روبات‌ها قرار است در یک هفته‌ای که از کارخانه آئودی مرخصی گرفته‌اند، پیغام‌های مردم را به شکل‌های جالب در آورده و آن‌ها را نمایش دهند.

مردم می‌توانند پیامی را که دوست دارند به چشم جهانیان برسد، در این وب‌سایت بگذارند. هر پیغامی که از این طریق نمایش داده شود،‌ فیلمبرداری شده و به طور خودکار روی وب‌سایت یوتیوب قرار داده می‌شود تا مردم سراسر دنیا بتوانند آن را ببینند. البته فهرست تمام پیامهای ارسالی و فیلم چگونگی کارکرد این روباتها را می‌توانید در همین سایت ببینید.

گفته می‌شود پیغام‌هایی که بازوهای روباتی در میدان به نمایش می‌گذارند، ممکن است برای رهگذران چندان جذاب نباشد،‌ اما وقتی با ابزار مخصوص از آن‌ها تصویربرداری شود،‌ تصاویر خیلی تاثیرگذارتر خواهند بود.

اگر قرار باشد شما انتخاب کنید که چه پیغامی نمایش داده شود، ‌یا حتی بخواهید یکی از افرادی باشید که پیغامشان به جهانیان نشان داده می‌شود، چه جمله یا عبارتی را انتخاب می‌کنید؟ می‌توانید الان در این مورد فکر کنید و پیغام خود را ارسال نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 94136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۱
    0 0
    می نویسم:او هست و معنای بودن ماست.