به دنبال اقدام نفرت انگیز چند امریکایی در اهانت به قرآن کریم کارابران خبرانلاین به این اقدام واکنش نشان دادند.

 خبرآنلاین ضمن انتشار تصویری از این اقدام شنیع و عذرخواهی از کاربران خود خواستار بیان نقطه نظرات کاربران شد. در این نظرخواهی که از بعد ازظهر دوشنبه آغاز شد کاربری با اسم بهاره در این زمینه نوشت: «قرآن خودش و حرمتش را از شر این جاهلان نجات میده.»

کاربر دیگری هم با طرح این سوال که هدف از رسانه ای کردن این خبر در سطح بین المللی چیست؟ نسبت به تحرکات اسرائیلی هشدار داده است.

دو کاربر هم این اقدام را نتیجه فرهنگ غربی دانسته و نوشتند: این نشانه کامل فرهنگی است که بجای گفتگو و استدلال کاری جز انهدام و آتش زدن و نابودی بلد نیست؛ فرهنگ کابویی.

کاربر بدون نام دیگری هم نوشته است: نتیجه آزادی غربی!

کاربر بدون نام دیگری نوشته است: حقیقت قرآن را نمی توان نابود کرد. قرآن کتابی جاودانه و معجزه پیغمبر ماست. کسی نمی تواند آن را از بین ببرد.

آرش هم کاربری بوده که نوشته است: اهانت به مقدسات -ملیت و نماد هر کشور کاری است که انسانهای جاهل انجام میدهند تا نشان دهند که هنوز در بربریت زندگی میکنند. باید به همه ادیان و ملیتها احترام گذاشت.

نجمه هم کاربری است که به بیان احساس خود در این زمینه پرداخته و نوشته است: تا به حال دیده بودید که قلب کسی را آتش بزنند؟ واقعا قلبم آتش گرفت. آنها ندیدند شب قدر ما قرآن روی سرمان گذاشتیم. تبت یدا ابی لهب.

«قرآن خود جواب اینگونه افراد را داده است» هم پیامی بود که منصور برای ما نوشت و ادامه داده است: لطفا معنی سوره آل عمران رامطالعه کنید.

کاربری هم با انتقاد از سکوت دولت های اسلامی در این زمینه خواستار قطع صدور نفت به آمریکا شده است: «چرا سران کشورهای اسلامی اینقدر بدبختند؟ قطع صدور نفت به امریکا و تحریم کالاهای این کشور کمترین تاوانی است که باید بپردازند و کمترین اقدامی است که ما باید در دفاع از اسلام عزیز انجام دهیم.»

کاربری بدون نام هم با کامنت خود با قرآن سخن گفته و نوشته است: قرآن عزیزم ای بهترین هدیه خداوند برای نجات بشریت! پیروان ابلیس 1400سال است که با تو مخالفند و به شیوه های مختلف به تو که بهترین کلام وکتاب خداوندی توهین می کنند از خدای مهربان همان خدایی که تو را در لوح مخصوص نگهداری میکند می خواهم به عظمتت که تقاص کارشان را در این دنیا ببینند تا بدانند که صاحب تو خداوند عادل و بزرگ است. ای کاش جان من آتش گرفته بود و مظلومیت تو را ندیده بودم.

محمد علی توکلیان هم در عبارتی کوتاه نوشت: نور قرآن هیچگاه خاموش نخواهد شد....

آنچه خواندید فقط تعدادی از نظرات کاربران خبر آنلان است. برای شرکت در این نظر خواهی اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانيال IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
    0 0
    از گاوچرون هايي جزء بوي پهن و صداي ماع ماع ... نشنيدند و چيزي از ارتباط ملل نميدانندو نمي فهمند چه انتظاري داريد. فرهنگ اينهاازفيلمهايشان و تاريخ نكبتي كشورشان (فجايعي چون ويتنام و هيروشيما و كره و آمريكاي لاتين و سرخ و سياه پوستان و افغانستان و عراق) پيداست اينها كجا كورش داشتند تا براي دروازه ملل درست كندو برايشان منشور حقوق بشر بنويسد تهي انديشه بودن را در چهره هاي خوكي اينها ميشه ديد قرآن اگر كلام وحي است خود پاسخي به اندازه عدل پروردگار نه به وسغت رحمتش به اين خوك هاي كثيف ميدهد
  • جوهری IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
    0 0
    نگران این حیوانات وحشی نباشید .خداوند طبق ایاتش قرآن را حفظ واین کار نابودی امریکا وصهیونیست را به دنبال دارد
  • احمد IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
    0 0
    قابل توجه هم کیشان و هم میهنانی که شیفته غربند(بخصوص آمریکا)، این است چهره واقعی آدمهای متمدن
  • غریب IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
    0 0
    خود شکن آئینه شکستن خطاست