رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی اهانت افراطیون به ساحت مقدس قرآن کریم و سکوت توام با همراهی دستگاه حاکمه آمریکا را محکوم کرده و از روسا و نمایندگان پارلمان‌های جهان اسلام خواست نسبت به این جنایت بی‌سابقه، واکنش قاطع و سریع نشان دهند.

به گزارش خانه ملت، "علی لاریجانی" همچنین در پیام خود به دولت آمریکا هشدار داد، دست از حمایت از اینگونه اقدامات وحشیانه برداشته وگرنه منتظر پاسخ کوبنده مسلمانان جهان باشد.

متن کامل پیام رییس مجلس به شرح زیر است:

اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان، توسط عده‌‌ای افراطی و تحت حمایت پلیس آمریکا، ماهیت دولت منحط این کشور را بیش از همیشه آشکار ساخت. حتی دیر باورترین انسان‌ها نیز به توحش و بی‌فرهنگی سران این رژیم ایمان آورند.

همگان به یاد دارند که بوش رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده پس از حادثه 11 سپتامبر، با بیانی صریح آغاز جنگ صلیبی را اعلام کرد و با حمله به دو کشور اسلامی صدها هزار مسلمان را قتل عام و آواره کرد. پس از وی، خلف او با نقابی نو و شعار تغییر وارد صحنه شد و برای همدل نشان دادن خود با مسلمانان به برخی کشورهای اسلامی سفر کرد و عده‌ای نیز ساده‌لوحانه، ادبیات جدید دستگاه حاکمه آمریکا را باور کرده و فراموش کردند که اوباما، محصول همان حکومتی است که سایر روسای جنگ افروز آمریکا، از آن بیرون آمده‌اند.

امروز نیز شکست مفتضحانه ارتش آمریکا در عراق و افغانستان، همراه با ناکامی‌های فراوان این رژیم در مقابله با ملت‌های ایران، لبنان، فلسطین و پاکستان، حاکمان آمریکا این محور شرارت را به رفتارهای جنون آمیز وادار کرده است.

هتک حرمت قرآن کریم اقدامی وحشیانه و نشانگر بربریت در عصر مدرن است و مدعیان آزادی و دموکراسی، با سکوت در مقابل بی‌احترامی به کتاب مقدس مسلمانان، سبب تحریک عواطف انسان‌های آزادی‌خواه و تشدید موج جدید تنفر و انزجار جهانی، علیه آمریکا شدند.
بدون شک وقوع این حادثه تلخ و زشت موجب خدشه به احساسات معنوی و مذهبی صدها میلیون مسلمان و تمامی پیروان ادیان الهی خواهد شد که جبران آن بسیار سخت بوده و زمامداران و دولتمردان آمریکا اگر تدبیر نکنند فرجام سختی در پیش خواهند داشت.

این اقدام بی‌شرمانه، همچنین نشان از ضعف و درماندگی سران جبهه استکبار دارد؛ آنها که به عنوان مثال هرگونه اظهار نظر درمورد هولوکاست را به بهانه توهین به عواطف یک قوم چند میلیونی جرم دانسته و محققین را مجازات می‌نمایند، اما از آتش زدن و توهین به مقدس‌ترین کتاب عالم بشریت که بیش از یک و نیم میلیارد نفر پیرو آن هستند، حمایت می‌کنند، غافل از آنکه "یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون".

سران استکباری غرب خوب می‌دانند که جهان اسلام و امت بیدار مسلمان، دست‌های پشت پرده‌ این جنایت را به وضوح می‌شناسد و آنان هرگز نمی‌توانند به بهانه آزادی بیان از مسئولیت خود در مقابل این اهانت بزرگ شانه خالی کنند و قطعا ملت‌های مسلمان در مقابل توهین به بزرگترین مقدسات خود ساکت نخواهند نشست.

از روسا و نمایندگان پارلمان‌های جهان اسلام انتظار دارم، نسبت به این جنایت بی‌سابقه، واکنش قاطع و سریع نشان دهند، تا بدخواهان بدانند، مسلمانان قدرت دفاع از خود و دین خدا را دارند.

اینجانب این اقدام زشت و گستاخانه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی الله الاعظم - عجل الله تعالی فرجه الشریف - ، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، ملت شریف ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نمایم و به دولت آمریکا هشدار می‌دهم، دست از حمایت از اینگونه اقدامات وحشیانه برداشته وگرنه منتظر پاسخ کوبنده مسلمانان جهان باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
    0 0
    زیباترین نظر ،کلام ایت ا...مکارم است