معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصمیم یک کشیش افراطی در ایالت فلوریدای امریکا که از مسیحیان خواسته است در سالگرد 11 سپتامبر، اقدام به قران سوزی نمایند را قویا تقبیح کرد و گفت: آمریکا برای رودررو نشدن با مسلمانان جهان این کشیش افراطی را مهار کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محسن پاک آیین با تاکید بر اینکه این اقدام، ریشه در آموزه های حضرت مسیح نداشته و نمی تواند مورد تائید مسیحیان جهان باشد، گفت: تفکر مسیحیت صهیونیسم که از سوی  اسرائیل حمایت می شود به دنبال ایجاد تقابل بین مسیحیان و مسلمانان است و علمای اسلام و مسیحیت باید متحدانه با این تفکر انحرافی مبارزه کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از تمام سازمان‌ها و انجمن‌های صلح دوست بین المللی بخصوص سازمان کنفرانس اسلامی خواست تا با تقبیح این اقدام، تحریک آمیز جهت جلوگیری از تحقق اهداف افراطیون مسیحی تلاش نمایند.

پاک آیین با تحلیل اهداف پنهان صهیونیسم مسیحی گفت: این گروه که یک اقلیت افراطی در جهان مسیحیت هستند با اعتقاد به لزوم برپائی یک جنگ مقدس در آخرالزمان، در گذشته حامی جنگ افروزی‌های جورج بوش بوده و در مسیر منافع رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر لزوم احترام ملت ها به عقاید یکدیگر  تصریح کرد:  اقدام این کشیش افراطی حرکتی ضد حقوق بشر و مغایر با آموزه های ادیان ابراهیمی است و در حالی که امروز جهان نیاز به آرامش و صلح دارد، نگاه های افراط گرایانه و غیر عقلایی صهیونیستی باید محکوم گردد.

کشیش تری جونز، یک مسیحی صهیونیست و مسوول کلیسای مرکز ارتباطات جهانی الیمامه در ایالت فلوریدای آمریکا که مروج اسلام ستیزی بوده، از پیروان خود خواسته مراسمی را بنام «روز جهانی سوزاندن قرآن» برگزار نمایند.

این درخواست موهن و ضداسلامی با مخالفت گسترده محافل سیاسی و اسلامی روبه رو شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 91059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیروز پولادخان IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
    0 0
    شک نکنید اگه یه همچین حرکتی اتفاق بیفته کل دنیا بهم میریزه و هیچ مسلمانی تو دنیا آروم نمیشینه و این حرکت بدون جواب نمیمونه.