۰ نفر
۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳

در پی انتشار خبرتوقف واردات مکمل های غذایی، دبیر اتحادیه وارد کننده های مکمل های غذایی این خبر را تکذیب کرد.

اویسی دبیر اتحادیه وارد کننده های مکمل های غذایی ،رژیمی، ویتامینی و گیاهی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبر ضمن تاکید بر اینکه واردات مکملهای غذایی به هیچ وجه متوقف نشده و همچنان ادامه دارد گفت:واردات مکملهای غذایی بر اساس ضوابط وزارت بهداشت کما فی السابق در حال انجام میباشد.

وی در ادامه تاکید کرد  متاسفانه واردات قاچاق  این محصولات که فاقد استانداردهای لازم هستند و بدون نظارت وزارت بهداشت از سوی افراد و یا شرکتهای غیر مجاز صورت میگیرد و با قیمت های پایین در خارج از داروخانه ها عرضه میشوند،باعث شده است که سلامت مصرف کنندگانی که از تاثیرات مخرب استفاده از  محصولات غیر مجاز مطلع نیستند مورد مخاطره قرار گیرد.

وی تاکید کرد محل عرضه این محصولات داروخانه های کشور است و با توجه به حساسیت این فراورده ها وزارت بهداشت شرایط و ضوابط بسیار دقیقی برای واردات این محصولات تعریف نموده است که اتحادیه وارد کنندگان ،با توجه به رویکرد خود مبنی بر ارتقاء سلامت جامعه ،این استاندارد ها را به طورکامل رعایت می کند.

با توجه به آنکه بسیاری از مکملهای غذایی توسط پزشکان و متخصصان و کارشناسان تغذیه توصیه میشوند ،رعایت این استاندارد ها جهت تضمین کیفیت و حفظ سلامتی مصرف کنندگان مکمل های غذایی ،رژیمی، ویتامینی و گیاهی وضع شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 88701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =