ایسنا:

تهیه‌کننده «فرزند صبح» گفت: «برای فیلمی که دو میلیارد تومان هزینه شده، می‌ارزد حدود 120 میلیون تومان دیگر خرج تبدیلش در خارج از کشور شود.»

محمدرضا شرف‌الدین اظهار داشت: «نگاتیو فیلم را برای تبدیل به استودیو بدیع تحویل دادیم تا تست بزنند و اگر جواب دهد تبدیل آن را در ایران انجام می‌دهیم. البته اگر تبدیل در خارج از کشور توسط یکی از لابراتورهای کداک انجام شود، بهتر است، چرا که نباید کیفیت تصویر را فدای بی‌پولی کنیم. »

شرف‌الدین با تاکید بر اینکه «فرزند صبح» یک فیلم تاریخی است،ادامه داد: «رنگ، لباس و لوکیشن‌ها نقش اساسی در آن دارند و بی‌تردید اگر این فیلم در ایران تبدیل شود؛ بخشی از کیفیت خودش را از دست می‌دهد.اخیرا شست‌وشوی نگاتیو‌ها به بهترین شکل در استودیو بدیع انجام شده و باید تبدیل آن هم به درستی انجام شود تا نظر کارگردان فیلم هم تامین شود.»

شرف‌الدین تاکید کرد: «ممکن است راضی شویم فیلم «فرزند صبح» برند دالبی نداشته باشد، اما از کیفیت تصویر فیلم نمی‌توان گذشت و بر روی آن تعصب داریم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود تا شاهد نمایش این فیلم با بهترین کیفیت صدا و تصویر در جشنواره‌ فیلم فجر امسال باشیم. »

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 88253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =