سایت روزنامه ایران نوشت:

روزنامه فرهنگ آشتی در مطلب صفحه 5 شماره روز چهارشنبه خود ادعای بی‌سابقه‌ای علیه رئیس‌جمهور مطرح و ادعا کرده که رئیس‌جمهور برداشت‌های گسترده‌ای از حساب ذخیره ارزی بدون مجوز مجلس داشته است.

دیگر ادعاهای این روزنامه عبارتند از: "ماهیت حساب ذخیره ارزی به دلیل برداشت‌های بی‌رویه دولت مورد سوال قرار گرفته ... دولت احمدی‌نژاد صندوق ذخیره ارزی را با مقدار قابل توجهی موجودی از دولت محمد خاتمی تحویل گرفت... انحلال سازمان میدریت توسط وی (احمدی‌نژاد) نظارت بر برداشت‌های دولت از این صندوق چگونگی هزینه‌کرد آن را به حداقل رساند... وی (احمدی‌نژاد) برداشت‌های گسترده‌ای از این صندوق بدون مجوز مجلس داشته است... دولت از صندوق ذخیره ارزی برای کمک به کشورهایی همچون نیکاراگوئه استفاده کرده است."

پیش از این اتهام‌زنی‌ها علیه دولت دکتر احمدی‌نژاد درباره برداشت غیرقانونی از حساب ذخیره ارزی از سوی نهادهای نظارتی تکذیب شده بود و رئیس سازمان بازرسی پیش از این صراحتا اعلام کرده بود: برداشتهای دولت نهم از حساب ذخیره ارزی با مصوبه مجلس انجام شده و غیر قانونی نبوده است اما دولت خاتمی میلیاردها دلار برداشت بدون مجوز از حساب ذخیره ارزی داشته است. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohamad IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۴
    0 0
    من نميدونم تا كي ميخواهيم حرف هاي بي دليل بزنيم اگر ميگوييد برداشت كرده پس چرا دليل و مدرك و ... نمي آوريد كه ما قضاوت كنيم حق با چه كسي هست