معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، محدود به فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، همه دستگاه های اجرایی همدان در آماده سازی، تدارکات و امکانات جشنواره همکاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی که در جلسه اعضای ستاد هماهنگی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: امسال شعار «کودک و حقوق اجتماعی» برای این جشنواره نام گذاری شده است.

وی با اعلام اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان یک رویداد فرهنگی بزرگی است، گفت: این حرکت مهم هنری، شایسته حمایت از سوی دولت است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: این رویداد باید انعکاس رسانه ای فراگیر و گسترده ای داشته باشد.

علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با اعلام اینکه، با همکاری و تعامل خوب مسئولان، 70 درصد هزینه های برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از محل اعتبارات استانی و بخش بین الملل از سوی ستاد مرکزی جشنواره در تهران تامین می شود، گفت: این جشنواره با توجه به بین المللی بودن آن، نیازمند مشارکت فراگیر همه دستگاههای دولتی و خصوصی است.

وی یادآور شد: تاکنون تفاهم نامه هایی برای همکاری با جشنواره با ادارت و نهادهای استان مانند مخابرات، شهرداری، فرمانداری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی منعقد شده است.

لازم به ذکر است، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 و با میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =