کاربران خبرآنلاین پیش‌بینی کردند: قیمت دلار بین ۶ تا ۸ هزار تومان خواهد بود

کاربران خبرآنلاین قیمت ارز در روزهای آتی را بین ۶ تا ۸ هزار تومان پیش‌بینی کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بخش عمده ای از شرکت کنندگان در نظرسنجی خبرآنلاین در سایت خبری، اینستاگرام و کانال تلگرامی خبرآنلاین تاکید کرده اند پیش بینی می کنند قیمت ارز در روزهای آتی بین 6 تا 8 هزار تومان باشد.

بر این اساس از میان 16 هزار و 288 شرکت کننده در سایت خبری خبرآنلاین، 37.7 درصد نرخ دلار را بین 6 تا 8 هزار تومان و البته 30 درصد نرخ دلار را بیش از 12 هزار تومان پیش بینی کرده اند.

در عین حال بین 21.4 درصد شرکت کنندگان در سایت نیز دلار را بین 8 تا 10 هزار تومان و 10.5 درصد بین 10 تا 12 هزار تومان برآورد کرده‌اند .

نظرسنجی خبرانلاین در خصوص آینده قیمت دلار

در عین حال از میان بیش از 10 هزار و 600 شرکت کننده در کانال تلگرامی خبرآنلاین، 64 درصد بین 6 تا 8 هزار تومان و 10 درصد بین 8 تا 10 هزار تومان قیمت را پیش بینی کرده اند .

همچنین 20 درصد نیز قیمت را بالاتر از 12 هزار تومان و تنها 6 درصد بین 10 تا 12 هزار تومان برآورد کرده اند .

نظرسنجی خبرانلاین در خصوص آینده قیمت دلار

با این حال نظرسنجی خبرآنلاین در شبکه اینستاگرام متفاوت از این دو نظرسنجی صورت گرفت . در این شبکه اجتماعی کاربران می توانستند در قالب کامنت نظرات خود را اعلام کنند .

هر چند برخی کاربران به دیده تردید به این مضوع نگریسته و روند کنونی را روندی ناپایدار دانسته اند و با استفاده از عبارت تکراری " کارخودشونه " سعی در توجیه و توضیح فضای پیش آمده در بازارها داشتند اما برخی دیگر نیز تاکید کرده اند که از کاهش قیمت دلار و متضرران خرید دلار 18 هزار تومانی در بازار بسیار خوشحال هستند .

یکی از کاربران تاکید کرده است دلار به 5 تا 6 هزار تومان می رسد و هر که می گوید تحریم آبان شرایط را تغییر می دهد دلال است چون ما مدتهاست تحریم هستیم و تحریم تازه ای در کار نیست.

کاربر دیگری در واکنش به نظراتی که افزایش قیمت را پیش بینی کرده بودند، نوشت: "بعضی نظرات واقعا حرص آدم را در می آورد. خدا رو شکر داره میره پایین چرا بعضی‌ها بدارن گرون شدن دلار را تبلیغ می‌‌کنن. دعا کنید از این هم بره پایین‌تر."

برخی کاربران نیز تاکید دارند گران شدن و ارزان شدن دلار در دست دولت است نه دلال . کاربری نیز گفته است:" آنها که می گویند دلار گران می شود مرد باشند و بروند دلار را بخرند تا مثلا سود کنند."


برخی نیز تاکید دارند پایین آمدن قیمت دلار در کاهش اقلام معنی می‌یابد.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
    0 0
    از كي تاحالا نرخ ارز رو فقط خريد ان توسط بانك مركزي تعيين مي كنه ؟ نرزخ ارز بايد بين نرخ خريد و فروش ان باشه مثل اينكه من بخواهم خانه كسي رو به نصف قيمت ازش بخرم ولي ان فرد نتواند با همان قيمت از من خانه بخرد