کاهش ۲۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: خوشبختانه در ۶ ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۲۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری بودیم.


به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از استان اردبیل، رحیم آقامحمدی اظهار داشت: مهمترین سیاست در بحث کاهش تصادفات و تلفات رانندگی امر پیشگیری بوده که امسال تلاش شده تا در راستای فرهنگسازی در این زمینه اقدامات گسترده‌تری انجام شده و این موضوع در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی باشیم.

وی از کاهش تصادفات منجر به فوت در اردبیل خبر داد و گفت: خوشبختانه در 6 ماهه نخست امسال شاهد کاهش 26 درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری بودیم و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم این میزان را هر چه بیشتر کاهش دهیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: در مورد جریمه وسایل نقلیه نیز امسال شاهد کاهش 6 هزار فقره‌ای جریمه‌های رانندگی بودیم به طوری در 6 ماهه نخست امسال 271 هزار فقره جریمه رنندگی داشتیم و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد 277 هزار و 932 فقره بوده است.

تصادف

آقامحمدی با اشاره به دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلفات رنندگی در شهر اردبیل بیان کرد: متولی اصلی راه‌انداری این سیستم راهنمایی و رانندگی نبوده بلکه ما بهره‌بردار این سیستم‌ها هستیم و تلاش و جدیت بر این است تا با همکاری و مشارکت استانداری و شهردری بتوانیم بهره‌برداری مناسب و مطلوبی از این سیستم‌ها داشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط رانندگان افزود: تلاش و جدیت بر این است تا در حوزه اجرای مقررات به نحوی شایسته و مناسب عمل کنیم اما نتظار می‌رود برای کاهش تصادفات و تلفات سایر موارد دخیل در این حوزه نیز توسط متولیان امر مد نظر قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =