آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، بابت متنی جنجالی که آغاز این هفته منتشر کرده بود، عذرخواهی و بر مخالفت‌اش با کارهای تروریستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آناهیتا همتی که شنبه (17 شهریور) در پستی اینستاگرامی به صورتی تلویحی از اعدام یک نفر از اعضای حزب کومله ابراز ناراحتی کرده بود، با واکنش منفی کاربران این شبکه اجتماعی، وادار به عذرخواهی شد.

آناهیتا همتی ساعاتی پیش در تازه‌ترین پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «... هموطنان عزیزم، از این‌که با ندانم کاری، احساسات شما را جریحه دار کردم ، متاسفم و ازتون معذرت می‌خوام. من هم مثل شما با اقدامات غیرانسانی و کارهای تروریستی مخالفم. جنایت و کشتار را هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد و حق حیات، حق همه انسان‌هاست. در پایان از همه کسانی که در مرزهای کشور عزیزمون برای امنیت همه ایران خالصانه می‌کوشند، سپاسگزارم.»

پست اینستاگرامی آناهیتا همتی

او دو روز پیش هم، بعد از بالا گرفتن اعتراض‌ها، پس از حذف پست جنجالی‌اش، نوشته بود: «... لطفا اینقدر عصبانی نباشید و دهان و ذهنتون رو با الفاظ رکیک و نازیبا آلوده نکنید. من به خاطر شما پست قبلی مو پاک میکنم...»

پست اینستاگرامی آناهیتا همتی

همتی در روز شنبه 17 شهریور، پس از اعدام حسین پناهی، از اعضای حزب کومله، در صفحه شخصی اینستاگرام خود، متن زیر را منتشر کرده بود: «اگر امروز صبح من اعدام شده بودم مادرم در همین لحظه چه حالی داشت؟برادرم راه دورم وقتی این خبر را می‌شنید چه حالی میشد؟این مادران تکه‌ای از قلب خود را برای همیشه از دست داده‌اند و داغی بی‌پایان بر دل‌شان نشسته است. تا آخرین نفس زندگی‌شان این غم را با خود به دوش می‌کشند و هرگز این فقدان جبران نخواهد شد.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    تقصیری نداره عدم آگاهی و اظهار نظر در مورد همه مسائل
    • بی نام RO ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
      7 8
      بعضی وقتا شوآف و موج سواری و ایضا بیسوادی این نون به نرخ روز خورا کار دست خودشون هم میده اینا پشت هر اظهار نظرشون دنبال خودشیرینی و منافع شخصی هستن و منبع اظهار نظراشونم اینجوریه که صبح که بلند میشه همونجور دست رو نشسته یه چرخ تو فضای مجازی میزنه و یه مطلب نون و آب دار برای موج سواریش رو احساسات مردم گیر میاره و یه کم چاشنی احساس دلسوزی هم میزنه تنگش و کاری به صحت مطلبم نداره باز ایشون برخلاف خیلیاشون که بر اشتباهاتشون پافشاری میکنن لا اقل اومده به اشتباهش اعتراف کرده
    • بی نام RO ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
      5 5
      مثلا ایشون و امثالهم که بی اطلاع در مورد همه چی می اظهارند بزرگترین نقشی که بازی کرده در سریال خانه به دوش بوده اونم یا داشت به خشایار مستوفی تو خالی کردن هندونه ها از وانت کمک میکرد و یا دایما تک دیالوگ مامان چی بپوشم رو 2 سکانس در میون تکرار میکرد در این حد
  • بی نام A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    کاش این هنرمندان بی دغدغه خفه میشدند اونوقت دیگه نیازی به عذر خواهی هم نبود.
    • بردیا A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
      46 12
      همه شاکین ک چرا کسیکه اشتباه کرده از اشتباهاتش غذرخواهی نمیکنه، یکی از دلایش امثال شما هستین ک فرهنگ پذیرش عذرخواهی دیگران را نداری.
    • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
      12 2
      عجیبه که هر نظری چاپ میشه، این آزادی اظهار نظر نیست این میدان دادن به افرادیه که حرف زدن معمولی هم بلد نیستن و از اخلاق بویی نبردن. فقط باعث نفرت پراکنی و گسترش بی اخلاقیه.
  • بی نام IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    جلوی قدرت مردم نمیشه وایساد . و اینکه از چیزی اطلاع و اگاهی نداری اظهار نظر نکن تا اینجور نشی...
  • بی نام EU ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    جوجه سلبیریتی از همه جا بی خبر.......
    • علی A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
      5 6
      خجالت داره حتی نظر مثبت و منفی به کامنتها رو هم ثبت نمی کنید،چه برسه به کامنتهای مخالف نظرتون
  • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    جو گیر ماهواره نشو از تروریست حمایت نکن
  • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    وقتی در موضوعی اطلاعات و تخصص نداری بیخود اظهار نظر می کنی که بعد مجبور به عذرخواهی بشی
  • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    16 3
    اصلا بحث عدم آگاهی خانم همتی نیست . عذرخواهی ایشون بدلیل اینه که این خانم باید در این کشور زندگی و امرار معاش کنه .
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    9 2
    ایرانی جماعت در مورد همه چی استاده، ترکیب تیم ملی را از توی خونه و پای تلویزیون از کیروش بهتر می دانیم، در مورد مهلک ترین بیماری ها نسخه می پیچیم و در مورد راهکارهای برون رفت از وضعیت اقتصادی موجود همه کینز و فریدمن و اسمیت هستیم، این توهم در مورد سلبریتی ها تشدید هم میشه
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    10 8
    اطلاعات سیاسی و حتی اجتماعی سلبریتی ها در حد بسیار کمی قرار دارد و دلیل آن هم کم بودن میزان مطالعه همه جانبه است . بازهم جای تشکر دارد از خانم همتی که شجاعت عذرخواهی رو داشتند .