سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با حل شدن مشکلات سردار آزمون، این بازیکن مجددا به تیم ملی این کشور دعوت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون پس از جام جهانی و به دلیل مسائل خانوادگی از تیم ملی خداحافظی کرد و همچنین در اردوی جدید تیم ملی هم دعوت شد اما در این اردو حاضر نشد تا کی روش روی نام او برای دیدار برابر ازبکستان قلم قرمز بکشد. کارلوس کی روش درباره غیبت سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران برای این دیدار دوستانه گفت: آزمون به دلایلی بعد از جام جهانی از تیم ملی کناره گیری کرد ولی این کناره گیری همیشگی و دائمی نیست. وقتی آزمون از من خواست نظرم را درباره خداحافظی او بگویم، موافقت کردم که او را موقتا به تیم ملی دعوت نکنم و دلیل آن هم، مسائل شخصی‌ این بازیکن بود. بعد از آنکه آزمون مشکلاتش را حل کند به تیم ملی دعوت خواهد شد.

 


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    0 1
    دقت کنید لطفا احساسی و جوگیر صحبت نکننید متن را بخوانید کروش :سردار با من صحبت کرد مشورت کرد پس میششه گفت ی نوع مرخصی بوده با موافقت شخص کروش اگر معترض هستید هر وقت توانستید مربی تیم ملی ایران شوید سردارو اخراج کنید ...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    1 1
    کیروش ادم فهمیده ایه اخلاق رو حالیشه
  • حسین A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    1 0
    و اما مشکلات مهم این بازیکن که واقعا کوهی از درد است اینها هستند:1 جی اف های محترمه ایشان که بسیار افراد باشخصیتی هستند و خدای ناکرده ممکن است از نبود ایشان در کنار خود ضربه روحی بخورند.2فیلم بسیار خفن و در حد هالیوود سریک به عپنوان یکی از کاندیداهای اسکار که حضور در حواشی اون قطعا مهم تر از حضور در اردوی ملی است.3اسب و مسابقات اسبدوانی و درگیری با فدراسیون سوارکاری که خیلی مشکل مهمی هست چون بسیاری افراد زحمتکش روی این اسبها شرط بندی می کنند که تمرکز این بازیکن روی فوتبال به اونها ضرر میزنه.انشاله مشکلات همه جوانها حل بشه.