در روز شنبه، سوم شهریور، اخباری درباره سخنان توهین آمیز منصور ارضی نسبت به رییس جمهور، ماندن ارز روی دست صرافان، واکنش آتیلا پسیانی به شوخی جنجالی سحر قریشی و بررسی تصاویر دادگاه مشایی مورد توجه کاربران قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، سخنان منصور ارضی در مراسم دعای عرفه درباره روحانی با تیتر اون یارو در استخر مرد، این یارو هم آخرش در استخر می‌میرد در صدر اخبار نشست. پاسخ عطاءالله مهاجرانی به فضاسازی ضدایرانی درباره هواپیمای جنگنده کوثر دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه، کاربران سخنان روحانی با عنوان تنها گذاشتن دولت اشتباهی نابخشودنی است را خواندند.

در سرویس اقتصاد، ارز روی دست صرافی‌ها ماند نگاه کاربران را به خود جلب کرد. ایرلاین‌ها، صندلی‌های‌خالی را به ارزان‌‌کردن‌بلیت ترجیح دادند؟ دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، تازه‌ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، واکنش آتیلا پسیانی به شوخی جنجالی سحر قریشی توجه کاربران زیادی را برانگیخت. تابویی که در صداوسیما شکسته شد دیگر پربیننده این سرویس بود. مهناز افشار از یک بحران پنهان خبر می‌دهد هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، بررسی تصاویر دادگاه مشایی توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه، شب‌خوابی در ترافیک جاده‌های شمالی مورد توجه قرار گرفت. مجازات صاحب لندکروز یک میلیاردی که پلیس راهور را کتک زد چیست؟ پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، ۲ بانک بزرگ آمریکایی با تحریم ایران مخالفت کردند پربازدیدترین خبر بود. پر سعودی‌ها آلمان را هم گرفت هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. خبر آمریکا جدیدترین بمب هسته‌ای خود را آزمایش کرد بازخورد زیادی داشت.

در سرویس ورزش، خودخواه مثل کیانوش رستمی پربازدیدترین بود. در ادامه، استوری جنجالی تنها دلیل اخراج اسدی از تیم امید نبود؟! توجه کاربران را جلب کرد. سهراب مرادی رکورد جهان را شکست دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =