فیلم | شعف همتای اتریشی ظریف از حضور رئیس‌جمهور در اتریش

همتای اتریشی ظریف، دیدار و حضور مقامات ایران در اتریش را افتخار کشورشان خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شب گذشته رئیس جمهور کشورمان به همراه هیات همراه وارد فرودگاه وین شد. وزیر خارجه این کشور در پاسخ به خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت که افتخار بزرگی است که میزبان رئیس جمهور ایران هستم.

وزیر خارجه اتریش گفت بنام دولت اتریش افتخار بزرگی است از رئیس جمهور ایران و همکارم آقای ظریف در وین استقبال کنم.

 کارین کنیسل وزیر خارجه اتریش در گفتگوی اختصاصی با صداوسیما در وین با اشاره به اینکه از اين سفر رسمي و گفتگوهايي که قرار است طي آن انجام شود بسیار خوشحال است افزود: «در این گفتگوها درباره مسایل مختلف منطقه اي ، توافق هسته ای و روابط دوجانبه ایران و اتریش  تبادل نظر خواهد شد.»

وی گفت : «من بارها در ایران بعنوان مهمان بودم و امروز خوشحالم که میزبان رئیس جمهور ایران و دیگر مهمانان از ایران خواهم بود.»

52310

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    39 3
    به نظرتون ایشان برای چی مشعوف شده؟ دولت اتریش چرا افتخار خود میداند که از رییس جمهور ایران استقبال کند؟ خبرآنلاین، من خودم نسبت به ایران تعصب دارم اما خودمان را در اندازه ای نمیبینم که به ما افتخار کنند. من احترام در یک حد را دوست دارم اما وقتی کسی در احترام گذاشتن به من غلو کنه احساساتم جریحه دار میشه. چون میفهمم یا او چیزی از من میخواد و یا داره مرا دست میندازه
    • کورش A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
      11 1
      ایشون براساس ادب و احترام دیپلماتیک این صحبت ها رو کردند و از یک دیپلمات چیزی جز این انتظار نمی ره
    • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
      4 4
      درجواب به آقای تبریزی بنظر میآیدبرخلاف اینکه میگوئیدنسبت به وطنتان متّعصبید، اندکی هم ازعلاقه خبری نیست و مثل غریبه هاصحبت میفرمائید حالا ممکنست رئیس جمهوراتریش بوجدنیامده باشدولی ماهم اینقدربدبخت نیستیم که مارادرقدوقواره هیچ کس نمیبینید،اشکال مااینست که کلا"خودمانراقبول نداریم وغریبه هارا هرچندازماکم لیاقت ترهم باشند برخودمان ارجح میدانیم یعنی اعتمادبفس نداریم وبعضی هاهم باشعاراینکه ماایرانی متعصبیم سعی درالقای اینکه ما چیزی نیستیم دارندیعنی بانعل وارونه زدن مطالبشان رامیگویندماهیچ چیز ازهیچکس وهیچ قومی کمترنداریم اگربدانیم وبخواهیم....هرکسی کزظن خودشدیارما.......
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    3 2
    ادب ایشان در مراودات دیپلماتیک معموله.
  • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    4 3
    الان برای جوانان شغل ایجاد شد؟