غلامحسین الهام با اشاره به جریان فتنه سال گذشته گفت: شبکه های مالی گسترده ای در عقبه این جریان قرار گرفت که مشخص نبود منابع مالی خودشان را از کجا تأمین می‌کنند که نیاز است دستگاه قضا، این مسأله را مورد بررسی جدی قرار دهد.

غلامحسین الهام، شب گذشته در جمع ناظرین شورای نگهبان شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر اظهار داشت: باید با هوشمندی و بصیرت مراقب برنامه ریزی جریان در دوره های بعدی انتخابات بود و در راستای پایداری بیش از پیش این گفتمان گام برداشت و در همین جهت مردم را به مبانی اعتقادی گره بزنیم.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از رسا بخوانید.

  • تصمیم انتخاباتی به معنای تعیین سرنوشت است.
  • خنثی کردن فتنه هشت ماهه به اندازه یک جنگ هشت ساله ارزش دارد. پیچیدگی این جریان از این باب بیشتر بوده که دشمن در خانه و دوست و مدیر ارشد ادوار گذشته بود.
  • جامعه ولائی جامعه امام شناسی است و باید این نکته عمیق شناخت امام و حرکت در مسیر رهبری را تقویت کرد و کارگزاران حکومت و رئیس جمهور محبوب و منتخب مردم سربازان عبور از این فتنه بزرگ بودند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

        شبکه 300 هزار نفری سایبری

  • دشمن توانست از میدان خودی های علیه انقلاب اسلامی لشکرکشی کرده و برای خودش نیرو سازماندهی کند که این نیروهای سایبری و سربازان جبهه جنگ نرم و محیط مجازی و ارتباط الکترونیکی نوین گام هایی علیه جمهوری اسلامی برداشتند که برای انقلاب تجربه ای رقم زد.
  • شبکه 300 هزار نفری سایبری با فرماندهی عوامل خارج از کشوربا هوشیاری ملت و اقدامات شایسته دستگاه‌های امنیتی کشور ، متلاشی شد. این شبکه که قصد انجام انتشار اخبار کذب و بدگویی از دولت و در نهایت نظام را داشته اند.
  • شبکه های مالی گسترده ای در عقبه این جریان قرار گرفت که مشخص نبود منابع مالی خودشان را از کجا تأمین می‌کنند که نیاز است دستگاه قضا، این موارد را مورد بررسی جدی قرار بدهد.
  • این جریانات از آغاز دولت نهم احساس کردند مدیریت فضای سیاسی و به ویژه قوه مجریه از دست شان گرفته شده و در همین راستا به برنامه‌ریزی‌هایی پرداختند تا به هر قیمتی قدرت را به صورت مجدد در دست بگیرند که مشارکت فراگیر مردم و مسؤولان و بصیرت این مجموعه دلیل اصلی ناکامی این جریانات را رقم زد.
  • اتفاقی که در دور دوم افتاد دو پیام داشت یکی احیای گفتمانی که اندیشه امام در آن بود و دیگری احیای عدالت و تفکر امام و رهبری بود.

دستاوردهای نظام در فتنه 88

  • مردم حق را از باطل تشخیص دادند و این مهم‌ترین دست آورد نظام است، در حال حاضر نباید این جریانات فتنه را فراموش کرده و پایان یافته تلقی کرد چرا که این افراد برای دوره‌های بعدی به ویژه انتخابات آینده تنها با عوض کردند چهره‌ها و مطرح کردن همین گفتمان سعی در فریب مردم خواهد داشت.
  • باید با هوشمندی و بصیرت مراقب برنامه‌ریزی‌های جدید جریان فتنه در دوره‌های بعدی بود و با پاسداری فرهنگ اعتقادی و ارزشی خدمت‌رسانی به مردم را نهادینه کرد و‌ تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت را سرلوحه همه فعالیت ها در جمهوری اسلامی قرار داد.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 78757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =