کارلوس کی‌روش به تهران برگشته و مشغول برنامه‌ریزی برای جام ملت‌های آسیاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تقریبا به نظر می رسد ماندن کارلوس کی روش تا پایان جام ملتهای آسیا قطعی است. او از روزی که برگشته در دل تمام این دعواها ، مشغول برنامه ریزی تمرینی و اردویی تیم ملی تا پایان جام ملتهای آسیا است. او می خواهد اگر هر طور که هست با یک جام از ایران برود. او دقیقا از قبل بازی با اسپانیا برنامه اش برای ماندن در ایران را علنی کرد. جایی که گفت بازی برابر اسپانیا برای ما یک تمرین است. ما هدف بزرگی در آسیا داریم.

کی روش درحالی که بعد از این دعواها ، خیلی ها درباره پیشنهاداتش حرف زده اند، قرار شده چند روزی سکوت کند. برنامه اش را تنظیم کرده و به تاج داده است. این بار تاج قول داده اولویت با تیم ملی باشد و عین برنامه های تیم ملی اجرایی شود. قولی که البته بعید است اجرایی شود. دوباره در ماه های شهریور تا بهمن که بازی های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ جریان خواهد داشت ، اردوهای تیم ها با هم تلاقی پیدا می کند و باز دوباره دعواهای خونین ممکن است شکل بگیرد.

شاید بهتر باشد اگر این بار قرار است فوتبال ایران با کی روش ادامه دهد ، یک بار هم که شده شرایطی را در نظر بگیرند که او بتواند همه برنامه مورد نظرش را اجرا کند. شاید این بار مشخص شود او قهرمان بی جام است یا نسل طلایی و دوست داشتنی اش می تواند قهرمان باشد.
4141

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمان GB ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    85 24
    بی تردید بهترین مربی تاریخ تیم ملیه. بسیار باهوشه و مدام در حال تغییر نسل بازیکنانه. حتی بازیکنایی مثل دژاگه و قوچان نژاد رو که سنشون بالا رفته رو نیمکت نشین کرد طوری که هیچکس نگفت چرا اینارو بازی نمیده الان هیچکس از جایگاهش در تیم ملی اطمینان نداره و این باعث میشه همه تا سرحد مرگ بجنگن. یکم بد اخلاق هستش ولی باید قبول کرد فوق العاده کارش درسته. به نظر من باید تا چند سال بعد هم کی روش رو نگهش دارن.
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    27 77
    یاد گرفته با هر دعوا یک سال موندن اش رو تمدید کنه آخه تو پرتقال یا هر جهنم دره دیگه، کی میاد به این مربی با تخصص لاک دفاعی پول بی ربون بده؟ بازم برید خدارو شکر کنید لژیونر البته غیر فرانسوی زیاد دارید ...
  • علیرضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    51 13
    بعضی مواقع دورغی گفته می شود و آنقدر تکرار می شود که همه باور می کنند کی روش جام جهانی جوانان 1989و 1991با ناگویا ژاپن جام برندگان آسیا 1996جام قهرمانی را بالای سر برد به جز قهرمانی های که با رئال و اسپورتینگ در جام داخلی داشت حالا کی روش بدون جام شد