سایت رجانیوز نوشت :

روزنامه "استار" کانادا امروز در مقاله ای نوشت که آقای افشین نعمتی که با برپایی یک کنفرانس تلویوزیونی و مطبوعاتی اعلام کرده است که دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه یورک کانادا را در اختیار دارد و مدل‌های موی مورد تأیید وزارت ارشاد در موسسه کانادایی خود طراحی کرده است که طبق تحقیقات نویسنده روزنامه استار این ادعاها کذب است.

او که برای ایجاد جذابیت برنامه خود اعلام کرده بود که در کانادا زندگی کرده و در دانشگاه تحصیل کرده است که با استعلامی که از دانشگاه "یورک" به‌عمل آمد، مشخص شد که نامبرده هیچ‌گونه سابقه تحصیلی در این دانشگاه ندارد.

به نوشته این روزنامه کانادایی، عضو انجمن یهودیان سرگردان تورنتویی- ایرانی که ازپرچم دولت کانادا بر روی سربرگ های خود استفاده می‌کند به وزارت ارشاد ایران مشاوره برای طراحی مدل موی مردانه ایرانی می‌دهد و همچنین در ایران کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده است.

در همین ارتباط، خانم لیندا جی ناجل رئیس بخش استاندارهای تبلیغاتی سازمان انتشار تبیلغات شهر تورنتو کانادا می گوید که هیچ‌وقت در مورد هویت کانادایی این شرکت اطلاعاتی نداشته است و با نگاه اول به وب سایت این شرکت متوجه می‌شود که ادعاهایش ساختگی است، کمپانی او به‌نام "آماگا" وجود خارجی ندارد و شماره تلفنی که او برای تماس‌های خود مشخص کرده، متعلق به شخص دیگری است.

اما تلویزیون ایران هم در دام این فرد شیاد افتاده است و در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که با حمایت وزارت خارجه ایران قصد دارند یک آکادمی مخصوص آرایش موی مردانه برای تبلیغات ایرانی- اسلامی در کانادا راه اندازی کنند، اگرچه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌تازگی اعلام کرده که دخالتی در ارائه این مدل‌ها نداشته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 78458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =