منابع طبیعی در بحث اراضی ملی با طیف درخواست های گسترده و متفاوت روبروست

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: امروز مهم‌ترین موضوعی را که مد نظر خود قرار داده‌ایم، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و استقرار میز خدمت در دستگاه است.

به گزارش خبرانلاین لرستان ،فریده بیرانوند در خصوص حقوق شهروندی در نظام اداری، تاکید کرد: در راستای عملیاتی نمودن منشور حقوق شهروندی، این حقوق در نظام اداری در شورای عالی اداری مصوب و توسط رییس جمهور به تمام وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: یکی از عواملی که در بعد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی موثر است، عملکرد نظام اداری بوده به این معنا که ما همواره در این نظام به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم اعتماد مردم را به خود جذب کنیم.

بیرانوند در خصوص ایجاد میز خدمت تصریح کرد: در آن دسته از دستگاه‌‎های اجرایی که به طور متعارف مراجعین زیادی دارند، لازم است واحد هماهنگ‌کننده‌ای تحت عنوان «میز خدمت» با حضور کارشناسان مطلع دستگاه‌ها با اعطای اختیارات لازم تعبیه شود.

در ادامه این جلسه ،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این اداره کل از دستگاه های پرمخاطب استان است و به خصوص در بحث اراضی ملی با طیف درخواست های گسترده و متفاوت روبروست.

شیرزاد نجفی با تاکید براینکه تکریم ارباب رجوع از مهترین اهداف ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیک است بیان داشت: ارباب رجوع می تواند با مراجعه به وب سایت اداره کل یا به صورت حضوری به میز خدمت در کمترین زمان پاسخ سوالات خود را دریافت و از راهنمایی‌های صورت گرفته جهت سهولت در کار خود بهره مند شوند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =