۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۱
توئیت مشاور موگرینی دربارۀ ترامپ/ عکس

مشاور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ترامپ را خودشیفتۀ بزرگ خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ناتالیا توچی در صفحه توئیتر خود رئیس جمهوری آمریکا را فردی خودشیفته خواند و گفت که اروپا نباید در مسئله برجام تا این اندازه به او توجه نشان دهد.

توچی نوشت: «شاید اروپا نباید این چنین توجه زیادی به خودشیفته بزرگ [دونالد ترامپ] نشان داده و تمرکز خود را روی نحوه حفظ برجام بدون حضور آمریکا بگذارد.»

 

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    42 8
    کاملا درسته.ایران هم باید برجام را حفظ کند و در دام نتانیاهو نیفتد.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    3 8
    تمام دنیا باید با اجازه آمریکا آب بخورند حتی شما دوست عزیز
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    9 2
    اگر قمارباز دزد امشب از توافق خارج بشه بنظرم با اروپا ادامه بدیم بهتره.حضور آمریکا در برجام نه تنها منفعتی نداره بلکه مضر هم هست. هر سه ماه یه بازی راه میاندازه و اقتصاد کشور رو وارد بحران میکنه. فقط کافیه به نوسانات بازار ارز توجه کنید که مهمترین نقش رو حرف های این شیاد داشته.دقیقا سر تمدید تعلیق تحریم های قببلی هم ما نوسانات ارز داشتیم البته نه تا این حد.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    5 1
    احتمال دارد تمام این بازیهای خروج از برجام توسط امریکایی ها ؛ برای این باشد که ایران را با شرایط موجود کاملا راضی و پایبند نگه دارند .... در عین حالی که آمریکا به تعهداتش عمل نکرده و همچنان تحریمهایش را نیز ادامه می دهد .
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    11 1
    برجام رو حفظ کنیم تعهد داریم. آمریکا هم خارج میشه دوباره تحریم میکنه. یعنی هم تحریم داریم هم تعهد بیش از حد. برجام رو حفظ نکنیم. تعهد نداریم. تحریم داریم. در کل برجام به هدف نرسید چون یه سری کارها اونا باید میکردن نکردن و یکسری کارها ما نباید میکردیم و کردیم. فقط این وسط سر ما مردم چندسال گرم شد و تغییر بنیادیی رو شاهد نبودیم.