۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

مهر نوشت: مدیر کل ورزش و جوانان البرز با اشاره به اینکه باید از مواهب طبیعی استان برای رقابت های ورزشی استفاده شود، گفت: رودخانه کرج میزبان رقابت های آسیایی اسلالوم است.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز در ارتباط با میزبانی استان البرز از رقابت‌های آسیایی اسلالوم آب‌های خروشان گفت: این دوره از مسابقات در رده سنی زیر ۲۳ سال در بخش بانوان و آقایان برای نخستین بار در آسیا به میزبانی استان البرز و در رودخانه کرج برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این دوره از میزبانی‌ها سعی شده است تا از مواهب طبیعی استان ازجمله پتانسیل رودخانه کرج و ظرفیت آن برای رقابت‌های ورزشی استفاده شود.
غفرانی عنوان کرد: طی دو سال اخیر تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ورزشی استان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی استان متناسب بااستعدادهای ورزشی موجود یکی از برنامه‌های محوری است که در رایتاس اهداف و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌شود.
وی افزود: حجم برگزاری مسابقات استانی، کشوری، بین‌المللی و آسیایی در استان البرز طی سال ۹۶ بسیار بالا بوده و به‌موازات آن حجم کار هیئت پزشکی ورزشی را نیز می‌توان متوجه شد.
وی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی و تفکیک هیئت‌های شرق و غرب کرج، ادامه داد: با توجه به این‌که جمعیت ورزشکاران در کرج بالا بوده و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز به دو قسمت شرق و غرب تقسیم‌شده است، راه‌اندازی و تفکیک هیئت‌های پزشکی ورزشی شرق و غرب کرج نیز ضروری است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =