۰ نفر
۳۰ تیر ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۰

مزاحمت‌های تلفنی جوانی برای یک خانواده در مشهد به قتل او انجامید و متهم پرونده پس از گذشت دو ماه دستگیر و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جوانی در روز نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در مشهد به طرز فجیعی به قتل رسید و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در جستجوی ردی از عامل یا عاملان این جنایت و کشف راز قتل مرد جوان وارد عمل شدند.

تلاش ماموران پلیس آگاهی پس از گذشت دو ماه به نتیجه رسید و متهم پرونده شناسایی و در مخفی‌گاه وی واقع در یکی از روستاهای اطراف مشهد دستگیر شد.

جوان 31 ساله‌ای که به عنوان متهم دستگیر شده بود، در بازجویی‌های پلیسی صراحتا لب به اعتراف گشود و گفت که ارتکاب قتل را قبول دارم و با ضربات چاقو او را از پای درآوردم.

متهم در بیان چگونگی ماجرا گفت که از چندی قبل فردی ناشناس به طور مداوم با شماره تلفن منزل مسکونی‌مان تماس می‎گرفت و این کار او اعصابم را به هم ریخت. مدتی بود بی خیال موضوع شدم تا بلکه این فرد کوتاه بیاید و دست از مزاحمت بردارد اما فایده‌ای نداشت و هر روز تعداد تماس‌های مزاحمی‌اش بیشتر می‌شد.

وی ادامه داد: این موضوع خیلی مرا عذاب ‌داد و به همین خاطر تصمیم گرفتم فرد مزاحم را شناسایی کنم و با ترفندی که زدم موفق شدم، او را پیدا کنم. در روز حادثه با وی قرار ملاقات گذاشتم و زمانی که با هم رو در رو شدیم دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و با ضربات چاقو او را مجروح کردم و از صحنه گریختم.

سرهنگ ماشاء الله صادقی، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح عملیات دستگیری متهم پرونده گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در روز نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری و کشف جسد توسط ماموران کلانتری گلشهر، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از انجام اقدامات لازم و انتقال جسد به پزشکی قانونی، با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات در این پرونده راآغاز کردند.

صادقی به بررسی سرنخ منجر به شناسایی عامل قتل اشاره کرد و افزود: با بررسی آخرین تماس‌های تلفنی مقتول آشکار شد که مقتول چندین بار با شماره تلفنی تماس داشته و حتی نیم ساعت قبل از وقوع قتل نیز با شماره مذکور در تماس بوده است.

وی با اشاره به قوت گرفتن فرضیه ارتباط قتل با تماس‌های تلفنی مقتول برای کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: مالک خط تلفن شناسایی شد و یکی از فرزندان این خانواده که جوانی 31 ساله است به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت اما متهم خود را از دید ماموران مخفی کرده بود.

صادقی افزود: اقدامات وسیع اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی پلیس برای یافتن ردی از متهم پس از گذشت دو ماه به نتیجه رسید و ماموران انتظامی، این جوان متهم به قتل را که در یکی از روستاهای اطراف مشهد مخفی شده بود ردزنی و در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

به گفته وی در بازرسی از مخفی‌گاه متهم به قتل، یک قبضه سلاح کمری جنگی، خشاب، سه فشنگ جنگی و یک قبضه چاقو دست ساز بسیار تیز و برنده به همراه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون تحقیقات پلیسی درباره ادعای متهم به قتل، روشن شدن علت دقیق و چگونگی ماجرا از سوی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی در حال پیگیری است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 77431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر کیانی IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    کاش قبل از زندان و یا حتی در مدتی که در زندان بسر میبره تحت مشاوره یک روانشناس قوی قرار بگیره تا معالجه بشه