۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
دولت نسبت به قشر ضعیف جامعه حساس باشد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز کارگر است و دولت باید اول مهرماه سهمیه گندم اعلام می کرد اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است؛ قشر ضعیف جامعه مورد توجه و حساسیت قرار گیرند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: اشارافی گری مسئولان یکی از معضل هایی است که اکنون باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان این که منافع و زیرساخت های نظام باید بیش از هرچیزی مورد اهمیت واقع شود افزود: نظام باید بیش از اشرافی گری مد نظر قرار گیرد.
قاضی پور با بیان این که وضعیت اقشار مختلف مردم، از دیگر مهم ترین مسائل کشور به شمار می رود، ادامه داد: امروز روز کارگر است و دولت باید اول مهرماه گندم اعلام می کرد اما تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
این مسئول تصریح کرد: با توجه با خسارت هایی که طوفان های اخیر به کشاورزی استان وارد کرد، کسانی که بیمه شده اند بیمه خسارت را پرداخت و مابقی نیز می توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشاورزان می توانند معیشیت خود را به صورت گلخانه ای ادامه دهند چراکه با این روش سود بیشتری برای کشاورزان باقی مانده و از سنتی به صنعتی حرکت خواهیم کرد ولذا همین سبب پیشرفت در این زمینه می شود.
قاضی پور با اشاره حمایت از کالای داخلی عنوان کرد: حمایت از تولید داخلی مهم بوده و نباید کالایی که در داخل شهر تولید می شود از دیگر شهرستان ها، کالای تولی در استانها را از دیگر استان ها و کالای تولیدی در کشور را از خارج تهیه کرد.

این مسئول با اشاره به واردات دارو بیان کرد: اگر بازرس و وزیر بهداشت به طور صحیح و با دقت تمام در کار خویش عمل کنند، به هیچ عنوان با قاچاق دارو مواجه نمی شویم اما متاسفانه هیچ شخصی در کار خود، به درستی اقدام نمی کنند و همین سبب رکود اقتصاد و رشد بیکاری می شود.

گزارش: فرخنده امیری

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =