معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در ورزش کارگری مازندران در حال رقم خوردن است، گفت: جامعه کارگری در طول سالهای انقلاب همواره پیشتاز عرصه های مختلف اقتدار کشور بوده است و در حال حاضر این جامعه بزرگ و مؤثر نیاز به شادابی و نشاط دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در ورزش کارگری مازندران در حال رقم خوردن است، گفت: جامعه کارگری در طول سالهای انقلاب همواره پیشتاز عرصه های مختلف اقتدار کشور بوده است و در حال حاضر این جامعه بزرگ و مؤثر نیاز به شادابی و نشاط دارد.

احمد حسین زادگان در نخستین همایش هیأت ورزش کارگری مازندران که در پلاژ وزارت کشور با حضور مرتضی اسماعیلی دبیر فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد، اظهار داشت: در ورزش کارگری پستی و بلندی های بسیاری را شاهد بودیم و برخی از برنامه های دو ساله نظیر عضویت دایمی در فدراسیون جهانی ورزش های کارگری کمتر از دو سال اجرایی شد.

وی با بیان اینکه موفقیت ها در هیأت ورزشی کارگری، نتیجه تلاش همه دست اندرکاران است، تصریح کرد: باید به ورزش کارگری و تشکلهای کارگری به قدری فضا و ارزش داد که خودشان پای کار بیایند و مدیریت این کار را در دست بگیرند.

حسین زادگان ادامه داد: هر چقدر به سمت نهادهای مدنی برویم کیفیت بیشتری به دست می آوریم زیرا سپردن کار به مردم عامل اصلی موفقیت است.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در طول سالهای انقلاب همواره پیشتاز عرصه های مختلف اقتدار کشور است، افزود: باید با تدوین قوانین جدید و اعتبارات مناسب برای قشر کارگر انگیزه کار و تلاش ایجاد کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه جامعه کارگری سالم موجب پیشرفت اقتصادی می شود، بیان کرد: نخستین شاخصه مهم یک جامعه پویا و فعال، سلامتی و تندرستی است که شامل سلامت جسمی، روح و روان نیز است.

حسین زادگان ادامه داد: بخش مهمی از جامعه ما را قشر کارگری تشکیل می دهد و باید برای این جامعه مؤثر در فعالیت اقتصادی برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در ورزش کارگری مازندران اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است، امیدواریم مواد قانونی که در این زمینه جهت حمایت از قشر زحمتکش و متعهد کارگر وجود دارد، با پیگیری نمایندگان احیا و اجرایی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =