۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲
ایستگاه های امداد و نجات باید تجهیز شود

استاندار چهارمحال و بختیاری بر تجهیز ایستگاه های امداد و نجات هلال احمر این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در نشست با علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن قدردانی از زحمات امداد گران هلال احمر در استان گفت: افزایش امکانات امداد رسانی و تجهیز پایگاه های امداد و نجات این استان باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص جوی و جغرافيايي چهارمحال و بختیاری مانند موقعیت کوهستانی و سخت گذر بودن بسیاری بخش ها و مناطق و همچنین نیازمندی های لجستیکی امداد و نجات باید تامین امکانات لازم در این زمینه مورد توجه باشد.

عباسی تصریح کرد: ظرفیت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری برای ورود شرکت های اقتصادی زیرمجموعه جمعیت هلال احمر می تواند به عنوان برنامه ای اولویت دار در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت: حمایت ها و همکاری های استاندار چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در بهبود عملکرد و بازدهی فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر این استان داشته است.

علی اصغر پیوندی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر کشور برای تامین نیازمندی های امداد و نجات چهارمحال و بختیاری و به منظور سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی این استان آمادگی لازم را دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =