کاربران فضای مجازی به برد شش گله اسپانیا مقابل آرژانتین واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم ملی اسپانیا که در جام جهانی با تیم های ایران،پرتغال و مراکش همگروه است، موفق شد در دیداری دوستانه نایب قهرمان دور قبل جام جهانی یعنی آرژانتین را با نتیجه 6-1 شکست دهد. نتیجه ای که باعث تعجب و حیرت اهالی فوتبال شد و قدرت فوتبال اسپانیا و البته ضعف بسیار آرژانتین در غیاب لیونل مسی را به تصویر کشید.

پس از این نتیجه عجیب،کاربران ایرانی فضای مجازی واکنش های جالب و متفاوتی به آن نشان دادند و درباره نتیجه ای که همگروه ایران در جام جهانی گرفت،صحبت کردند.

کاربری می نویسد:«من مطمئنم پس از بازی با اسپانیا باید دیلیت اکانت کنیم پس اگر همین الان از جام جهانی لفت بدهیم بهتر است.»

کاربر دیگری گفته است:« خوبی این نتیجه این است که اگر ما از اسپانیا 3 گل بخوریم یعنی از آرژانتین بهتر و قوی تر هستیم.»

یک کاربر دیگر با چاشنی طنز می گوید:« با این وضع شاید نتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم.باید فقط به دوم شدن در گروه فکر کنیم.»

یکی از کاربران هم نگران تکرار فاجعه یک تیم آسیایی مقابل یک تیم اروپایی دیگر بود:« آلمان-عربستان جام جهانی 2002 تکرار نشه فقط!»

و البته یک راهکار مشکل گشا از سوی یک کاربر دیگر:« به نظرم اگه گل های خوردمون جلوی اسپانیا از سه تا بیشتر شد،پنج تا اخراجی بدیم تا بازی همون 3-0 تموم بشه تازه بعدش هم می تونیم کری بخونیم براشون.»

از طرفی دیگر یکی از کاربران نظر جالبی داشت و می گفت:« نباید از اسپانیا ترسید.آرژانتین ضعیف بود و این گونه باخت. ما قوی تر هستیم!»

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق خاکپور DE ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    1 1
    مربیه کاربلدی نداشتن
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    1 1
    اسپانیا مقابل آرژانتین با انگیزه بازی میکنه برابر ایران انگیزه خاصی نداره میاد سه امتیاز رو بگیره که این هم با دو سه گل به دست میاد
  • سهراب A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    1 1
    رفتارها و کردارهای خیلی از کاربرهای ایرانی سخیف و .... هست. جام جهانی یعنی روبرو شدن با بهترین های دنیا. باید از بازی با اسپانیا و پرتغال و مراکش لذت ببریم منتهی تمام تلاش خودمو رو هم به کار ببریم تا حد ممکن از نام ایران و تیم ملی مون دفاع کنیم. این نظرات سخیف که انصراف بدیم و.... که مبتنی بر تمسخر ملی پوشان هست فقط کار یک مشت افراد سطحی نگرِ بی اطلاع و ناآگاه هست که اتفاقا بقیه مسایل و مشکلات جامعه رو هم با شوخی های نازل و سطح پایین دست می اندازن و هیچی براشون مهم نیست...
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    0 1
    عجیب بود
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    0 3
    آرژانتین بدون مسی از ازبکستان هم ضعیف تره چون علی رغم ستاره های فراوان تیم متحد و خوبی نیستن،حالا دیشب که دی ماریا و آگوئرو و مسی و ایکاردی و خیلی دیگه ازدوستان نبودن،درهر صورت با این نتیجه و با منطق کی روش پرستان ما زیر شیش تا بخوریم باید بدیم تندیس کی روش رو در میدان آزادی بسازن و نصب کنن.
  • بی نام NL ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    1 1
    ما از حالا ۴۰ روز زمان داریم. اکنون زمانی است که باید تصمیم بگیریم. فردا دیر است. تمرینات و مسابقات داخلی برای بازیکنان ما کافی نیست. هر مربی‌ای که بگوید این حرف درست نیست، دروغ می‌گوید و حقیقت را به شما نمی‌گوید. اکنون چه چیزی برای ایران اهمیت دارد؟ لیگ داخلی یا جام جهانی؟ این وظیفه من است که توجه‌ها را جلب کنم و بگویم که این یا همه چیز است یا هیچ چیز. من باید صادق باشم و این حرف را بزنم. اولین دروغگو موتور گازی هم خودش را لو داد . جناب برانکو چهارکوویچ .
  • بی نام NL ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    1 1
    آقای برانکو , چرا بال بال می زنی ؟ به لطف مافیای سرخ ایران اسدی و عابدینی و پولهای کثیف و بی حساب و کتاب هدایتی سال گذشته قهرمانتان کردند و امسال هم فقط با کسب یک نتیجه مساوی باز قهرمانتان می کنند . پس نگران نباش ولی اگر پشت گوش خودت را دیدی , تیم ملی را هم خواهی دید . بنابراین , لطفاً به تیم ملی ما ضربه نزن . آیا بازی اسپانیا را مقابل آرژانتین دیدی ؟ حتماً فکر می کنی تیم ملی و تیم خودت قویتر از آرژانتین است نه ؟؟؟ با تشکر