رئیس هیات دو و میدانی استان گفت :2 ورزشکار دو و میدانی کار استان برای حضور در رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا عازم تهران خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان  ، داریوش صمیمی افزود: محمد ارزنده و امیر مرادی در هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که از 12 بهمن ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز می شود، حضور خواهند داشت.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اضافه کرد: این رویداد مهم دو و میدانی داخل سالن آسیا به دلیل پیش روی بودن رقابت های جهانی داخل سالن که در بیرمنگام انگلستان برگزار می شود، از اهمیت ویژه ای برخورد است و همین اهمیت موجب شده تا ستاره های دو و میدانی آسیا برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به تهران بیایند.
داریوش صمیمی اظهار امیدواری کرد : محمد ارزنده با توجه به تجربه بالا در ماده پرش طول و حضور در رقابت های مختلف امیدهای زیادی برای کسب مدال دارد و امیر مرادی نیز در دو 800 متر شانس بالایی برای ایستادن بر سکوی قهرمانی این رقابت ها نسبت به خود جلب کرده است.
گفتنی است محمد ارزنده که عنوان «پرنده دو و میدانی ایران» را دارد، تجربه 2بار حضور در المپیک، رکورد دار پرش طول ایران با پرش 8متر و 17 سانتی متر و کسب عنوان سوم جوانان آسیا و مدال نقره مسابقات آسیایی را در پرونده خود دارد.
امیر مرادی، دیگر دونده چهارمحالی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها نیز تجربه مدال طلای رقابت های جوانان آسیا، مدال طلای رقابت های دانش آموزان جهان و برتز مسابقات داخل سالن آسیا در این مسابقات شرکت می کند.
به گفته داریوش صمیمی، دو و میدانی ایران برای سومین بار است که میزبان برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا می شود. رقابت های سال 2004 و 2010 تهران و این بار نیز در سال 2018 سالن سرپوشیده دو ومیدانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به مهمترین آوردگاه داخل سالن آسیایی تبدیل می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =