رئیس جمهور گفت: اگر قرار باشد دین اسلام 7 میلیارد انسان را جذب و هدایت کند این دایره بسیار وسیع تر می شود.

به گزارش برنا، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور جمهوردر گردهمایی روسای دفاتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که  با اشاره به برخی گزارش ها درباره وضع فرهنگی و پوشش بسیاری نامناسب در دانشگاه ها، تصریح کرد:علت  این است که ما دایره و محدوده خود را به گونه ای ترسیم کرده ایم که عده زیادی تصور می کنند که خارج از دایره ارزش ها و آرمان های انقلاب قرار گرفته اند. 

 احمدی نژاد گفت :به عنوان مثال ما در دوره ای کروات زدن را مسئله کردیم و یا زمانی بود که اگر استادی ریش خود را می تراشید تمام گروه های حزب الهی از وی در دانشگاه فاصله می گرفتند و این در حالی است که دایره انقلاب و اسلام دایره ای بسیار وسیع است و حتی وسیع تر از آن چیزی است که ما تصور آن را می کنیم. 

وی با بیان اینکه باید قبول کنیم که آدم ها و جوانان در مناطق گوناگون زندگی می کنند ادامه داد: البته جوانان امروز ایران، بسیار بهتر از جوانان سایر ملت ها هستند و ملت ایران نیز در بین ملت های دنیا بهترین هست.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی  خاطر نشان کرد:انقلاب ما الگویش پیامبر عزیز اسلام است که رحمت للعالمین بوده که دایره هدایت پیامبر عزیز اسلام تمام انسانها را در بر می گیرد، مگر کسانی که خود را به جهل از این دایره بیرون کردند وگرنه مخاطب پیام پیامبر و اصل این پیام جهانی و همگانی است.اگر قرار باشد دین اسلام 7 میلیارد انسان را جذب و هدایت کند این دایره بسیار وسیع تر می شود.

متن کامل این خبر را در اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 74391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
    0 0
    يعني كراوات وتيغ هم حلال شد؟
  • حق گو IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
    0 0
    حالا معنی حرف آقای علی مطهری را در مورد لیبرال بودن دولت احمدی نژاد از نظر فرهنگی و پیروی از تفکرات یک عنصر نزدیک به وی که مورد تایید رهبری هم نیست می فهمم.
  • رسا IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
    0 0
    تازگیا حرفای جالبی از ایشان میشنویم امیدواریم برای جذب جناح مخالف نبا شه.