بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در مصاحبه با شبکه " CBS " آمریکا بار دیگر مواضع خصمانه و تکراری دولت افراطی خود را علیه ایران تکرار کرد .

به گزارش عصر ایران نتانیاهو که هفته جاری با باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار و درباره صلح خاورمیانه و موضوع هسته ای ایران به رایزنی پرداخته بود در پاسخ به سوالی درباره موثر بودن تحریم های بین المللی علیه ایران ادعا کرد : " امیدوارم دیگر ملت ها و رهبران جهان نیز به پیروی از رویکرد دولت اوباما در قبال ایران فشارهای تحریمی علیه این کشور به ویژه در بخش انرژی را  تشدید کنند "

وی افزود : " حکومت ایران وابسته به نفت است و بدون واردات بنزین نمی تواند به حیات خود ادامه دهد . "

نتانیاهو در ادامه گفت : "البته اگر همه این تحریم ها هم اعمال شود من باز هم نمی توانم تضمین دهم که حکومت ایران برنامه هسته ای خود را رها کند . "

نتانیاهو با فراموشی کامل زرادخانه های هسته ای انباشته این رژیم و بدون اشاره به ماهیت تروریستی و سرکوبکر حکومت تل آویو در سرزمین های اشغالی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حمله اسراییل به ایران در صورت موثر نبودن تحریم ها گفت : " پرزیدنت اوباما در دیدار با من به صراحت اعلام کرد که دولت آمریکا به هیچ وجه اجازه دست یابی ایران به سلاح هسته ای را نخواهد داد و همه گزینه ها ( برای برخورد با ایران ) روی میز هستند . من به این گفته رییس جمهوری  آمریکا احترام می گذارم . "

ما آشکارا بر این امید هستیم که تلاش های جامعه جهانی به رهبری آمریکا ( برای بازداشتن ایران از اتمی شدن )  موفق شود (اما ) دولت اسراییل تشکیل شده تا از جان یهودیان محافظت کند و یکی از دلایل اصلی سرگذشت تراژیک یهودیان قبل از تشکیل دولت اسراییل بدین خاطر بود که ما یهودیان فاقد توانایی برای دفاع از خودمان بودیم . از این رو ما همواره " حق دفاع مشروع " را برای خودمان محفوظ می دانیم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 73944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانیال IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۷
    0 0
    زرشک.....
  • بدون نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
    0 0
    بابا جرات ندارید