شرکت لوازم لوکس و تزئینی اتومبیل اسمارت کوپه ای را با 288 هزار قطعه کریستال تزئین نمود.

زد.ام.سی با برند آنجونی پس از کسب موفقیت های پی در پی در بازارهای امریکا و اروپا، به بازار تازه پولدارهای چینی رفته و در تازه ترین ابتکار خود اتومبیل مورد علاقه چینی ها را با کریستال تزیین نموده است.

288 هزار و 963 قطعه کریستال تزئینی شرکت فشن ساروفسکی (بزرگترین سازنده کریستال و وسایل تزئینی) در منقش کردن این اتومبیل کانورتبل بکار گرفته شده است. چینی های تازه متمول شده از بازار تجارت با خارجی ها علاقه زیادی به اتومبیل های کوچک اما لوکس و شیک و پیک پیدا کرده اند.

luxury car accessory brand by ZMC 

luxury car accessory brand by ZMC

luxury car accessory brand by ZMC

luxury car accessory brand by ZMC

luxury car accessory brand by ZMC

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 73452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    اگه بگردی تو سایتا مطالب علمی جدیدتری هم پیدا میشه که مفید تره و اگاهی بخشه
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    اگه بگردی تو سایتا مطالب علمی جدیدتری هم پیدا میشه که مفید تره و اگاهی بخشه
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    اينارو ايران خودرو ياد بگيره
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    چرا راجع به خودروهای هوشمند یا پیشرفت ها در زمینه ایمنی و... نمی گذارید
  • بدون نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    سردار احمدي مقدم:افزايش 8 درصدي تلفات رانندگي امسال در مقايسه با پارسال گفتند تلفات خودرو داخلي 6 برابر خودرو وارداتي
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    سالانه حدود 30 ميليارد دلار صرف واردات بنزين اين خودروهاي فرسوده و غير ايمن مي شوداز يک طرف مي گويند ارز از کشور خارج نشود از طرف ديگر اين مقدار هزينه براي بنزين و ارز بري براي ان مي شوداز صرف ديگر ارزي که براي واردات دارو مي شود هم اضافه مي شود ادم کدوم حرفو باور کنه ارز بالاخره خارج ميشه بعدم اگه بجاي هزينه براي واردات بنزين خودروهاي خارجي با مصرف بهينه و الايندگي استاندارد روز اروپا وارد شده بود نگراني از مصرف بنزين نداشتيم
  • رضا-- IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    1-همان طور که مي دانيد موسساتي در اروپا و امريکا هستند که تست هاي تصادف خودروها را از تمامي جهات برسي مي کند و امتيز مي گيرند و يکي از معيار هاي خريد مشتيران گزرشات اي موسسات خصوصي و معتبر است که دولت ها هيچ دخالتي در ان ندارند و گزرشات مستند در وب سايت و حتي به صورت فيلم عرضه مي گردد که...
  • رضا-- IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    2-جاي هيچ شبهه اي را باقي نمي گذارد و در صورتي که خودرو ها حداقل امتياز را نياورند اجازه ورود خودرو به خيابان داده نمي شود و هيچ مهلتي هم داده نمي شود مانند ما که 20 سال يه خودرو با يم شکل توليد مي شود و تازه چند ماه ديگر مهلت تعيين کنند که امري محال است حال اين سوال مطرح است از کساني که ادعاي صنعت و ادعاي اشتغال را دارند ...
  • رضا-- IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    3-اگر خودروهاي ما پرايد و پژو سمند و.... تست شوند و نتيجه شفاف به اگاهي عموم برسد باز هم از اين صنعت دفاع جانانه مي کنند؟يا باز هم دلايل بيهوده ارز بري يا اشتغال مي اورند ؟و الودگي هوا و فرسودگي اکثريت سواري ها و تاکسي و کاميون ها را ناديده گرفته ؟با تمام اين خسارت ها باز هم کسي هست که بگويد صنعت پيشرو ...
  • رضا-- IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    4-و صنعت مادر و دفاع کند و ايا کسي پيش وجدان خود اسوده است که بگويد براي منافع عده اي اندک و سودجو جان و سلامت 74 ميليون نفر در خطر است ايا راضي مي شود مردم ما در اينده مردمي مريض وبيمار و شاهد انواع بيماري هاي ريوي و... ناشي از الودگي باشيم!!؟؟
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    من پیشنهاد دارم برای ایران خودرو وسایپا و طرفدارانشون :بجای استفاده از اهن در بدنه خودرو از کیسه فریزر استغاده کنند سنگین تره بهر حال صرفه جویی میشه و موقع تصادف جنازه سریع تر در می اید
  • بدون نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    يه سوال:اگر از مسئولين خودرو و طرفدارانش بپرسند سالانه يه نفر بخاطر بي کيفيتي خودروهاي داخلي کشته مي شود وسالانه يک نفر با ورود خودروهاي خارجي بروز از مرگ نجات پيدا مي کند کدام يک را انتخاب مي کنند؟يا طبق معمول وعده اينده و قانون و اين بحث رو پيش مي کشند
  • بدون نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    حالا که مي خوان قيمت بنزين رو ازاد کنن ديگه مردم حقه شونو ماشين دلخاه با مصرف بهينه رو انتخاب کنند و تعرفه ها کامل برداشته بشود
  • بدون نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    يه سوال گفته مي شود تا شهريور استاندارد 51 گانه خودروهاي داخلي تازه مي شوند! يعني ما شاهد صادرات به المان و ژاپن و کره جنوبي مي شويم بعد از اين افزايش کيفيت نگراني بابت ازاد سازي واردات نيست چون براحتي با خودروهاي 2010 توليد شده رقابت و نگرانی دیگه نخواهد بود ديگه؟
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    به نقل از امار هاي منتشره سال قبل 75%توليدات 405 و پرشياوپرايد بوده که پر مصرف و بي کيفيت است که نه راحتي دارند نه رفاه و اسايش.2 نکته جالب:1-ماشن هي قديمي وپرمصرف مي دن دستمردم بعد ميگن مصرف بنزين بالاست مردم زياد مصرف مي کنند 2-نا امن ترين و بي کيفيت ترين ماشين ها رو توليد مي کنند که يک ذره ايمني ندارند مي گن مردم مواظب خودتون باشين
  • بدون نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    2 نکته جالب:1-ماشن هي قديمي وپرمصرف مي دن دستمردم بعد ميگن مصرف بنزين بالاست مردم زياد مصرف مي کنند 2-نا امن ترين و بي کيفيت ترين ماشين ها رو توليد مي کنند که يک ذره ايمني ندارند مي گن مردم مواظب خودتون باشين نمیرین حالا چطوری
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    این بنز اسمارته قرار بود در پارس خودرو تولید بشه ولی ....
  • بدون نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    عمر مردم مردم سلامتي ريه هاشون شوخيه که الاينده ترين ماشين ها به عنوان صفر تحويلشون مي دن!!
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    من مي گم بايد از صنعتمون حمايت کنيم مردم چطوري مي تونند:از اين به بعد هر کس پرايد مي گيره بدون لاستيکاش بگيره چون حمايتي صورت بگيره تو اين بازار پر رقابت چو ادم مونده با با 13 يا 14 ميليون تويوتا بخره يا 405 با ريموت کنترل واقعا مسئولين دستمون باز گذاشتن 120%تعرفه که اسمش حمايت نيست اسمش اينه که بازار چند ميليوني عين هلو گذاشتن فقط بفروش کي به کيه
  • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    اين الودگي هوا به خاطر عدم توجه به جلو است؟!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    صنعتي که فقط ناله و نفرين دنبالشه و البته اسمش به نظرم چهارچرخ سازیه دیگه وگرنه ژاپن و کره جنوبی والمان باید یه اسم دیگه واسه صنعت خودروشون انتخاب کنند
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    خون خودروسازا رنگين تر از 74 ميليونه
  • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    من مي گم بايد از صنعتمون حمايت کنيم مردم چطوري مي تونند:از اين به بعد هر کس پرايد مي گيره بدون لاستيکاش بگيره چون حمايتي صورت بگيره تو اين بازار پر رقابت چو ادم مونده با با 13 يا 14 ميليون تويوتا بخره يا 405 با ريموت کنترل واقعا مسئولين دستمون باز گذاشتن 120%تعرفه که اسمش حمايت نيست اسمش اينه که بازار چند ميليوني عين هلو گذاشتن فقط بفروش
  • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
    0 0
    چهار چرخ سازی نام اصلی صنعت خودروی ماست
  • امیر IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
    0 0
    علت گرانی خودرو در ایران گرانی آهن است ، کیلویی هزار تومان . یعنی شما فکر میکنید برای تولید خودرو در ایران چیزی جز آهن نیاز هست؟
  • بدون نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
    0 0
    دست سازنده اين ماشين درد نكنه راستي يه خبر وانت جديد روآ هم مثل اينكه بدست متخصصان ايران خودرو داره به توليد انبوه ميرسه