۰ نفر
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
رئیس هیأت هاکی خرمدره منصوب شد

مجید یاسری طی حکمی به عنوان رئیس هیأت هاکی شهرستان خرمدره منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین؛  در جلسه ای با حضور رئیس هیأت هاکی استان زنجان و هیأت همراه و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره ،رئیس شورای شهر خرمدره و رئیس هیأت هاکی شهرستان خرمدره برگزار شد ، مجید یاسری طی حکمی به عنوان رئیس هیأت هاکی شهرستان خرمدره منصوب شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرمدره با بیان اینکه مردم این شهر مردمی ورزش دوست و فرهنگ دوست هستند و در این شهرستان 42 هیأت ورزشی فعال می باشد و اذعان داشت؛ خوشبختانه استعدادهای گوناگون ورزشی زمینه را برای مدال آوری ورزشکاران در بخش های تیمی و انفرادی و کسب افتخارات بسیاذ فراهم آورده است.

وی ضمن ابراز خوشنودی از شروع به کار هیأت هاکی در شهر خرمدره حمایت و پشتیبانی خود را از هیأت هاکی خرمدره اعلام کرد و اطمینان داد که ورزش هاکی که ورزش هاکی با استقبال فراوان جوانان و به ویژه بانوان این شهر روبرو خواهد شد.
محمد تقی عمادی فرد با تاکید بر اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی گفت: هزینه های درمان بیماری هایی که در اثر کم تحرکی و بی تحرکی ایجاد می شوند به مراتب بیشتر از هزینه هایی است که می توان صرف ورزش و پیشگیری از بروز این بیماری ها و نیز مشکلات و آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه هیأت هاکی استان زنجان اعلام کرد که آمادگی دارد کلاس های مربیگری برای آموزش مربیان شهرستان خرمدره برگزار نماید و در پایان آینده روشنی را برای هاکی خرمدره پیش بینی کردند.
مجید یاسری رئیس هیأت شهرستان خرمدره گفت: اولویت ما استعداد یابی مدارس است و تأمین امکانات و تجهیزات را برای جذب ورزشکاران و رشد هاکی ضروری دانست.
طاهری رئیس شورای شهر خرمدره اعلام کرد مردم و مسئولان همکاری خوبی در ارتقای ورزش این شهرستان داشته و بیش از 70 درصد هزینه های ورزش خرمدره از طریق کمک های مردمی تامین می گردد و با قول مساعدت اعلام کردند: آمادگی داریم زمین مناسبی جهت احداث سالن هاکی اختصاص دهیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =