رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا درباره پرونده فلین مشاور اسبق خود، به کلینتون و دستگاه قضایی کشورش به شدت حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا طی تویئت هایی زنجیره وار علیه هیلاری کلینتون و دستگاه قضایی این کشور حملات لفظی خود را روانه کرد و نوشت در این کشور عدالتی وجود ندارد و در نهایت از شبکه خبری ای بی سی نیوز تقدیر و تشکر کرده است و مابقی را بار دیگر فیک خواند! در همین رابطه مقامات آمریکا نسبت به واکنش ترامپ به پرونده فلین واکنش های متفاوتی نشان داده اند و این اخبار در سطح جامعه آمریکا و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای به همراه داشته است.

ترامپ توئیت های خود نوشت « ژنرال فلین (مشاور سابق امنیت ملی آمریکا) به اف بی آی دروغ می‌گوید و زندگی اش ویران می‌شود درحالی که هیلاری کلینتون متقلب در بازجویی‌های اف بی آی بدون هیچ سوگندی و هیچ ضبط صدایی بار‌ها دروغ می‌گوید هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد؟ نظامی متقلبانه روی کار است یا فقط یک استاندارد دوگانه اعمال می‌شود؟»

 

ترامپ در ادامه نوشت: بسیاری از مردم در کشور ما می‌پرسند: وزارت دادگستری درباره این حقیقت که هیلاری متقلب پس از دریافت احضاریه از کنگره آمریکا، سی و سه هزار ایمیل را پاک کرد و به طور کامل از بین برد، چه کرد؟ عدالتی در کار نیست.

ترامپ در پیامی دیگری از اقدام‌ای بی سی نیوز در تعلیق برایان راس خبرنگار‌ای بی سی نیوز تقدیر کرد و نوشت: به‌ ای بی سی نیوز به سبب تعلیق برایان راس بخاطر گزارش نادرست و عاری از صداقتش درباره روسیه تبریک می‌گویم. شبکه‌ها و روزنامه‌های بیشتری باید با اخبار جعلی شان همین رفتار را در پیش گیرند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =