کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- چرا پرداخت پرداخت مستمری بازنشستگی در تاریخ مشخص شده خود سازمان تامین اجتماعی صورت نمی گیرد؟ به همین علت اقساط وام هایمان به علت دیرپرداخت شدن شامل جریمه می شود .

- در مرداد ماه سال 94 بیمه عمر از یکی از نمایندگی های بیمه عمر خریداری کردم و هر شش ماه هم اقساط آن را طبق جدول پیوست قرارداد پرداخت کردم، اما مرداد 96 که برای پرداخت قسط مربوطه مراجعه کردم گفتند بخشنامه آمده که باید هرکس بیمه عمر دارد 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده هم بپردازد و گفتند باید مالیات سالهای قبل را هم یکجا بپردازی. وقتی گفتم در قرارداد من صحبتی از مالیات نشده گفتند ما ماموریم و معذور .به دفتر مرکزی بیمه ایران هم مراجعه کردم گفتند این مصوبه مجلس بوده است.چرا باید این گونه باشد؟

- چرا سابقه بیمه شرکت خصوصی در کار دولتی لحاظ نمی شود؟ می گویند صندوق بازنشستگی  تفاوت  دارد. حالا تکلیف 5 سال سابقه کار من چه می شود؟

- یکی از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستم، مشکل بنده و البته سایر بازنشستگان کشوری که حقوق های زیر دومیلیون تومانی می گیریم این است که صندوق نامبرده حقوق ها را با تاخیر پرداخت می کنند و بعد ازکُلی منت گذاری که با پیگیریهای به عمل آمده ومساعدت رئیس فلان قوه، موفق به تامین اعتبار شدیم .... .می خواهم بپرسم ،دولت چرا430هزارمیلیارد تومان بدهی انباشته شده خودش را بابت « سهم دولت» به صندوق نمی پردازد ومرتب دم از معضل صندوق های بازنشستگی می زند؟

- اینترنت ایرانسل در هفته اخیر افت سرعت قابل توجهی داشته و به هیچ وجه شباهتی به نسل چهار ندارد. با تست های انجام شده در زمانهای مختلف بین 5 تا 14 مگابیت بر ثانیه کار می کند. در حالیکه در گذشته در همین ناحیه سرعت بین 20 تا 42 مگابیت بود.

2

آموزش

با تصویب مجلس محترم قرار شد مدت زمان پاره وقت معلمان آموزش پرورش معادل سازی و با پرداخت حق بازنشستگی از طرف خود معلمان در سوابق منظور شود از شهریورماه که این مدارک داده شده است در منطقه 5 آموزش و پرورش تهران کاری صورت نگرفته است از مدیر محترم منطقه تقاضای رسیدگی داریم .

3

شهری

- پياده روهاي خيابان شهيد مدني تا نظام اباد كم عرض هست و مشکل رفت و آمد برای عابران ایجاد می کند.

- چراغ راهنمائي واقع در خیابان گيشا تقاطع پيروزي از ابتداي مهر ماه به گونه اي تنظيم شده كه در مسير اصلي جنوب به شمال و برعكس تمام مدت صف طولاني از خودروها تشكيل مي شود به ويژه صبح ها به هنگام رفت و آمد دانش آموزان . خواهشمند است اين مورد را براي اصلاح به مسئولين زيربط منعكس فرمائيد.

46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =